Jeg dummede mig og prøvede krogh's config, der gik ikke mere end 3 min. ingame før jeg fandt ud af at jeg kun kan spille med standard(dog dynamiccrosshair ^^) configs.
Så jeg slettede hans, og gik så ind i cs igen, men den genstarter kun det som er i config.cfg, ikke det som ikke står i den, derfor blev mat_picmip og nogle andre ting som jeg ikke kender kommandoerne på, IKKE ændret.
bare slet hele din mailmappe, så længe du gemmer gfc filerne har du stadig spillet :> når du så går ind i spillet så har den helt std config
hvis du har andre spil end source i din mailmappe som du ikke vil have fjernet så kan du jo også bare fjerne counterstrike source mappen som ligger inde i mailmappen ;>
Ikke nødvendigt, slettede bare config.cfg, så registrerer spillet jo at den ikke findes, og laver så en ny, og på samme tid sætter alt til 100% standard, som jeg nu spiller med.
ikke altid den får det hele med :) kommer an på hvilke commands der er brugt, der er nogle commands som ikke forsvinder bare ved slet af config.cfg :)
men kan jo godt være at der ikke er nogle af de commands i kroghs cfg, ville også overraske mig da de commands som regel er ulovlige :)
Jeg synes bare det er pisse irriterende at engang var configgen stillet flot op.
Nu er det bare en stor pløre. Før var den på linier :P