gl drenge , surt at det skulle gå sådan men vi mødes vel over en bred og et par kolde!!:) mys mys til drunken og co og don brix ! og i tager ikke crimi fra mig !! så falder der brænde ned
jamen det var vist så slut på clanolddogs ære ! , det var hyggeligt så længe det stod på og vi har rykket meget , vi gik fra ren ffa til at prøve kræfter med andre klaner danske som udlandske og det var en go tid og vi lavede nogle gode resultater og havde til tider et rigtigt godt team , men alting har en ende og det havde -COD- også , jeg vil gerne takker alle de folk jeg har lært at kende og ser frem til at møde jer igen rundt omkring i cyperspace
min egen fremtid er uvis , ved ikke hvad der skal ske andet end nu er det sommer også er det ikke meget tid til css andet end ud på de sene aften timer , havde jo håbet på at samle en ny klan med nogle af de gamle drenge , men de ser ud til at være lidt udbrændte men håber de kommer på bedre tanker når sommeren går på held .
jeg vil nu kunne ses som Dusty Hill , ja en hyldelst til den legendariske bassit fra zztop
Tak for Haahr, jeg ville nu også gerne have fortsat, men det er svært når man stort set kun har spillere som holder sig til messenger og ikke spiller ;)
Men quake, som du nok kan se, så er vi 4 ud af 20 mand fra -COD-, der er gået, men er det oki for dig, at vi samtidig har et helt nyt hold så ? sig det sig det ! (lol, små knægte med store munde, hva er det med ungsommen idag) ! ;)
Sykotic for mig er nu rimlig syge, spillede jerngodt sammen, vi stillede op med 2-3 spillere, som ikke var i lineup. Jeg dannede klanen for hyggens skyld, ikke for at blive verdensmestre men lad nu clanolddogs hvile i fred istedet for at spille så ubersmarte, med alle de negative udtalelser, drunken annoncerede jo bare at klanen havde lukket ned, og at vi har startet en ny og forhåbentlig mere aktiv klan.
I en alder af 14-15 må man da have mere at tage sig til end at sidde og være selvfed, ved i ikke at i den alder er der altså masser af tøzzer der skal nappes, masser af sprut der skal kastes op igen, samt masser af forskellige stoffer der skal ..........
Jaaa, dem der spillede mod sykotic, må ha gjort det skidt.. Men skrev ikke dette for at små drenge kunne få noget at lave, for det der viser da bare at de/du ikke har så meget andet at lave ;)
Syntes det er synd i opretter et topic om det. Syntes det godt i kunne havde skrevet det til en skribent da det godt kunne være en nyhed herinde nu når i har været her i så lang tid.
whoo...anede ikke at -COD- var så store/kendte.
eller at de havde været med siden "tidernes morgen" !
Som jeg husker det så var det Killer (fra vores endnu ældre [-rc-]) der leavede [-rc-] (uden lige at fortælle os det |: )og startede -COD- sammen med Shanti.
Som det også kan læses på deres gamle hp (som endnu ikke er "pillet ned"). http://panyberg.dk/
so true psycho, dengang skete nøjagtig det samme som skete hertil sidst med -COD-, nemlig det, at 95 % af spillerne forsvandt ;), svært at bygge videre på nada :P
Det var 95 % af -COD- spillerne der forsvandt, så jeg kørte den videre med nye spillere, som så osse forsvandt ;) (fordi det er sommer), men det der ikke noed der hedder.
vil man så kunne se jer på gaming.dks VT server? så i kommer tættere på den danske scene og man kan få flere mixes/gathers med jer--... KasmO prøver stadig at få jer på VT istedet for TS :P lyl
Jamen tøsen da ;) vi er skam på vt også gaming vt har osse spillet mix jo ;) så JA kommer til dig :P men tænker på om du osse fakenicker på vt så hehe
ja ffa eller ikke ffa så handler det jo om at have nogle gutter man gider at spille med og have lidt "socialt" sammen med , om så det er ffa eller en klan med høje målsætninger så kommer det ud på det samme. så rimelig lame svar der mester ;)