Hey alle sammen, tænkte egentlig på, at der er så mange der snakker om at de har en lav fps, og deres fps falder? gad godt vide hvor meget jeres FPS i gennemsnit egentlig ligger på, og hvad det højeste i har målt er? (map ligegyldigt)
mit højeste er fra surf_leet_xl_beta7 - ved godt den giver høj fps, men viser nogen screenshots, og der er bla. os fra dd2 ;)
Hvis nogen vil vide hvilken type maskine jeg sidder med, findes det i min profil, og skal lige siges det min notebook de taget ved ;) - På forhånd tak =)
Du står og kigger ind i en væg når du tager de screenshots. Helt ærligt det svarer jo til jeg giver dig benchmark af min fps når min computer er idle på windows skrivebordet.
Selvfølgelig har du høj FPS der, det ville selv en P2 processer med 100 megabyte ram have.
Nu er det sådan nogle mennesker, ikke kun spiller css, feks også farcry2. og vil have alt maxed ud i settings osv. det betyder ikke at man kun må have en computer som kan rende de 100fps i source?. Source er jo heller ikke lige frem et krævende spil.
#6 Lyder godt vanvittigt. en pc med et 280gthx. og en q9550 oc til 4.5ghz får ikke engang så meget :). eller min pc med et hd4870 som er vold oc'ed, og core 2 duo'en ( e8500 ) render de 4.2ghz. jeg får engang så mange fps som dig :).
Og jeg bencher nu heller ikke lige lavt i de test programmer jeg har liggende..
lad nu være og nedgør det folkens x(
der var ingen regler for hvordan det skulle være, det var bare et simpelt spørgsmål om, hvor høj en fps man ku opnå? intet andet.. hvor svært er det lige og fatte altså?
og nej, har intet og gøre med hvor meget man kun har brug for og bla bla. hvis i tror det, har i åbenbart slet ikke fattet pointen i dette indlæg I)
og JA! turbo'en.. kigger i billederne for en MSI GX600 ser i den har en fin lille "turbo" knap, der giver 20% mere cpu kraft bare ved og aktivere den ;)
og ja stillersen, ganske rigtigt, sidder nemlig og spiller flere spil, bla. farcry2 ;)
Omgash det sku jeg lige til at gøre - og så lige overbevise folk om, at jeg bare har psycho-cfg, så jeg kan køre 1600 fps np. 10000 hits på min hjemmeside, men folk der vil downloade min cfg lizzom. (Hvis jeg nu havde en hjemmeside ;>)
selv med std cfg, med alt maxed ud, med aa osv.
- læste ikke de 2 sidste linjer, faktis godt gået af sådan en maskine ;)