NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ PEECEE LUKKER :S
"peecee.dk lukkes
Fra og med 1. april 2009 vil det ikke være muligt at uploade filer til peecee.dk. Derefter holder jeg alle filer online indtil 1. maj 2009, hvorefter alle uploadede filer vil blive slettet og sitets eksistens som uploadservice vil ophøre.
Grunden til lukningen er at jeg mangler tid til at drive sitet på fornuftig vis. I de sidste måneder er der i stigende grad blevet uploadet filer som ikke bør findes på sitet, men jeg har ikke mulighed for at afsætte mere tid til driften af sitet. Derfor tager jeg nu konsekvensen og lukker sitet.
Jeg har været rigtig glad for at kunne drive et site af denne størrelse i snart 5 år. Igennem årene har antallet af besøgende på peecee.dk hele tiden vokset eller ligget på et stabilt niveau, og det er jeg rigtig stolt af. Sitet har igennem flere år været danmarks klart største uploadservice målt på antallet af besøgende. Jeg kan kun være taknemmelig for at sitet har haft stor succes, og jeg vil gerne takke alle dem der har givet mig besked på problemer eller på at sitet er super.
Søren Vind
www.peecee.dk "
L U R T !