Siger du og poster hvad? En omgang sminkedukke mænd der prøver at hjernevaske en med deres tonedøve uinspirende musik. Ja der er jo også nogle der skal udgøre den del af befolknigen, nærmere betegnet pøblen.
Nej det er måske bare for intellektuelt til dig, det er ikke en aggresion jeg egentlig startede med at have, den er nærmere forårsaget af din kommentar til ZAIN.
når, så du er simpelhen så intellektuel at du ikke kunne se ironi'en i min besked til zain. Og beskeden var til ham og ikke dig, du kan da være ligeglad med min mening om hans musik smag. Men feee, at du forsvare musikken. God hjemmefødt bonderøv.
Definitionen af en bonderøv må være en der kommer fra landet, og hvis Sønderjylland ikke er på landet så ved jeg sgu ikke hvad. Dermed ikke sagt at det er et sted hvor alle er landmænd osv. men det er langt ude, har ikke noget imod Sønderjylland synes bare det er sjovt at kalde andre bonderøv når man selv kommer derfra.
er man bonderøv fordi man er fra sønderjylland? kæft hvor er du dum SMILER.
sæt lige et billede ind så jeg hár noget at grine af, og gerne et hvor du står ved siden af din sc00ter. Eller din vw golf, hvis du føler dig fornærmet håber jeg ikke du bliver ked af disse stødende ord, da der selvfølgelig skal være plads til alle her på gaming.dk søde.
Det er da godt for dig at der er plads til alle, jeg har og har aldrig haft en scooter så desværre må jeg skuffe dig mht. til at få et billede, men jeg har også nok sjov i at se dit billede.