jeg synes frozt er overrate, vis der er en der skulle bytes ud, skulle det være krogh. Jeg var nemlig meget i tvivl om hvem det skulle være. krogh? rytme? frozt? etc.
overrated? :o
Tværtimod tbh, jeg syns klart han er danmarks bedste sammen med wantz. men på de der lister er han ikke den bedste.
Han spiller jo hjernedødt hver eneste kamp
Jeg slikker røv på en gammel teammate o_o, den var ny.
jeg støtter søren socn uanset hvilket team og hvor han er i Danmark, du derimod har aldrig nogensinde været god nok til bare at kunne sætte noget sammen med Nissefar!? hvor vil du hen med det der, plzz piz af n00b hvis du vil ha en chance for ikke at skændes med mig. JEg har virkelig ikke tid og overskud til dine ligegyldige lorte comments, lad mig værre så lader jeg dig værre. og stadigvæk jeg elsker socn han er en syg css spiller og en god ven UHA JEG SLIKKER RØV <----
Skytten : ja Milo, FUXX, day_,phil eller en af de ...
hold nu!!! det er sq da noget da hører hjemme i blåstue.....
"uha, jeg har været venner med søren længere tid end du har?"
drop det nu. i er sikkert begge m8s med ham, grats.
inCre - caller & 1st awp'er
Wantz - rifler/deagle'er (:D) & 2nd awp'er
eXce - rifler (imo nok den bedste aimer i DK)
Frozt - rifler
Rytme - rifler
-------
Btw, så er det inCre (og ikke Orga) der er 1'st awp'er i ROCCAT.
Hvis man ikke har set deres seneste kampe er det da bare at se her: http://www.esportsea.eu/index.php?s=stats&d=leaders&type_scope=league - der kan man se nede i højre hjørne at inCre er nr. 3 på den liste der viser de spillere der har flest awp-frags i ESEA.
Ja og det var da klart ikke dem? . Synes jeg..
Du behøves ikke stalke mig, og jeg har mine egne meninger.. Du burde lade være med at svine andre folk til pga. deres holdnigner.. folk er forskellige og det er naturen der har skabt os sådan, så flet din tard.. omfg...
du må have noget psykisk? for det første er det dig der sviner mig? jeg svinede sku ikke dig til jeg spurgte om hvem der så var dk's bedste. Giv dit bud så ser vi på det