Hey Gaming.dk.
Jeg hader cheatere, ligesom alle andre der spiller clean, formoder jeg. Det her bliver nok en længere smøre.
Nogle kender nok VelveX, i hvert fald bruger han (eller har brugt) Gaming's VT ofte.
Nu har jeg så også stødt på ham nogle gange. Først i nogle CW's, og så senest i Humle Liga.
Jeg har altid syntes han har været meget suspekt vedr. cheat. Da jeg så så at VelveX ikke havde kørt med X-Ray i Humle Liga (man SKAL køre med X-ray i Humle Liga), ja, det var sådan set startskuddet til at jeg gik igang med at lave en bust movie, og det egentligt gik op for mig, hvor tydelig han er.
Lad os lige tage X-ray delen først.
Jeg spillede med 7Heavens Rising, og vi mødte ysCa (den klan som VelveX VAR med i, - han er blevet smidt ud nu) i Humle Liga. Dette er for under 1 uge siden. Vi havde valgt train, og ysCa havde valgt inferno. Vi startede så med train og vi vandt 20-10. Så var det at VelveX kom ind på inferno (han havde ikke været med i train), og at vi så tabte 31-29 sammenlagt. Anyways, før inferno-kampen gik live, skrev vi til ham in-game. Copy paste:
" 7HeavenS ' Spyfluen : velvex, husk x-ray.. I taber hvis du "glemmer det" :D
ysCa. VelveX ;) Missed Me ;)? : sure
ysCa. VelveX ;) Missed Me ;)? : den er nsvd4uh3 "
Efter kampen skrev jeg så med Velvex over Steam:
" 27. juni 2009
22:22 - <~GU~> VELVEX ;): Hej smukke ;)
22:22 - <~GU~> VELVEX ;): 4min til upload af ineye, og xray's er uploadet :)
22:22 - Spyfluen ;->: okay
22:24 - Spyfluen ;->: X-ray burde være fint
22:24 - <~GU~> VELVEX ;): :)
22:24 - <~GU~> VELVEX ;): min x-ray er nsvd4uh3
22:24 - Spyfluen ;->: Velvex
22:25 - <~GU~> VELVEX ;): Jae?
22:25 - Spyfluen ;->: Du lavede headshots 9/10 gange med awp da vi spillede mod dig på train og dust 2 hvor vi vandt for lang tid siden
22:25 - Spyfluen ;->: nu lavede du aldrig headshot på inferno med awp, tilsyneladende havde du kun taget WH på idag :)
22:25 - <~GU~> VELVEX ;): ;o havde intet warmup idag :) ramte ikke optimalt lol.
22:28 - Spyfluen ;->: 0 missing screenshots på din x-ray og ingen inferno screenshots :D
22:28 - Spyfluen ;->: nice
22:28 - <~GU~> VELVEX ;): Sure
22:28 - <~GU~> VELVEX ;): har lige uploadet :)
22:28 - <~GU~> VELVEX ;): de kommer :o
22:28 - Spyfluen ;->: we'll see :D
22:28 - <~GU~> VELVEX ;): ;)
22:28 - <~GU~> VELVEX ;): sure
22:29 - Spyfluen ;->: Hvor lang tid har du spillet css ?
22:30 - <~GU~> VELVEX ;): 2½-3 år
22:30 - Spyfluen ;->: dit steam account er fra 2008 -.-
22:30 - <~GU~> VELVEX ;): ye
22:30 - <~GU~> VELVEX ;): iKnow
22:31 - <~GU~> VELVEX ;): :D
22:31 - <~GU~> VELVEX ;): mig og thimm hygge til lan (L)
22:34 - Spyfluen ;->: du har ikke uploadet dine screenshots endnu :D
22:35 - Spyfluen ;->: der står 0 missing screenshots og dine inferno-pics er der stadigvik ikke :o)
22:35 - Spyfluen ;->: jeg har lige uploadet mine, de er allerede på :)
22:35 - <~GU~> VELVEX ;): :)
22:35 - Spyfluen ;->: kom nu bare med din undskyldning nu, dit x-ray crashede eller sådan noget ? :D
22:36 - <~GU~> VELVEX ;): undskyldning :D?
22:37 - <~GU~> VELVEX ;): har ihvertfald lige uploadet ;)
22:37 - <~GU~> VELVEX ;): så dont worry :)
22:37 - Spyfluen ;->: You should worry :D
22:37 - <~GU~> VELVEX ;): :o?:)
22:44 - Spyfluen ;->: seriøst
22:44 - Spyfluen ;->: hvad er gået galt med dit x-ray?
22:44 - Spyfluen ;->: 0 missing pictures
22:44 - Spyfluen ;->: og mangler stadgivæk inferno pics
22:48 - <~GU~> VELVEX ;): slap af skal nok ordne det :)
22:49 - <~GU~> VELVEX ;): den har uploadet men der står 0 missing, slap af, skal nok fixe det :) prøver lige og spille med xray kørende, og se om den får fat i de gamle
23:56 - Spyfluen ;->: hvorfor er dine inferno screenshots STADIGVÆK der ikke?
23:56 - <~GU~> VELVEX ;): sidder og er igang med og skrive en post på xray help forum :)
23:57 - Spyfluen ;->: haha ok
23:59 - <~GU~> VELVEX ;): Så har de vel et sted (log) eller lignende hvor de kan se screens / bevise at de er taget
00:52 - Spyfluen ;->: x-ray admins kan jo ikke gøre noget.. ved mindre som du siger at der er en log der viser at du har uploadet dine pics
00:52 - Spyfluen ;->: ellers lyver du jo :)
00:53 - <~GU~> VELVEX ;): :) i dont, derfor jeg faktisk prøver :) har sku ikk noget og skjule :) og hvis det er kan du spørge dem der var med i kampen efter om jeg spillede godt da xray gad og køre ordentligt... ;) men skal nok få styr på det :D
00:53 - <~GU~> VELVEX ;): De har vel log på det så ;)
00:54 - <~GU~> VELVEX ;): Jeg ved jeg trykkede upload efter og den uploadede færdig, så de kan nok se det et sted ;) "
Her er den post han lavede på X-Ray forums:
www.xraygaming.com/forums/showthread.php?p=41433
Som det kan ses svarede en admin ham, og adminen viste de gange hvor han loggede ind og ud den dag hvor vi spillede humle liga:
"Logins
2009-06-27 21:44:17 (22:44 dansk tid)
2009-06-27 19:37:19 (20:37 dansk tid)
Logouts
2009-06-27 22:49:40 (23:49 dansk tid)
2009-06-27 20:26:38 (21:26 dansk tid)
if your login is not there then you need to ttach the logs form when you played. remember that all times are UK time."
(det er mig der har skrevet i parentes)
VelveX svarede aldrig adminen som det kan ses, og desuden havde VelveX heller ikke nogle logs:
00:45 - Spyfluen ;->: Har du vedhæfted "logs" med din post?
00:46 - <~GU~> VELVEX ;): Hvor ligge de henne?
00:47 - Spyfluen ;->: i din x-ray mappe måske?
00:47 - <~GU~> VELVEX ;): Nej de gør skuda ej xD der ligger kun client , og exe fil :)
00:48 - Spyfluen ;->: javel
00:51 - Spyfluen ;->: så der er der sgu nok ikke meget at gøre :)
Tilbage til det adminen skrev, for nu kommer det interessante. Husk at alle de tider der står på X-ray's hjemmside er UK time. Det vil sige at hvis klokken fx er 17:00 i UK, så er den 18:00 i Danmark. De nedstående tider jeg skriver er dansk tid.
Train-kampen gik igang cirka kl. 20:40 (bevis:
www.xraygaming.com/index.php?id=9004582&pageid=specific ), altså cirka samtidig som VelveX loggede ind første gang på sin X-ray. På Velvex profil kan man også se at der er screenshots af hvor han sidder og kigger på SourceTV af kampen på train.
Som sagt, så blev VelveX skiftet ind, da vi skulle skifte til inferno. Inferno-kampen gik igang cirka kl. 21:30 (bevis:
www.xraygaming.com/index.php?id=9006294&pageid=specific ), altså cirka samtidig som VelveX loggede ud af X-Ray!
Han loggede så ind igen kl. 22:44, men der var humle liga-kampen for længst færdig.
Så VelveX havde ikke på noget tidspunkt kørt med X-ray, mens vi spillede Humle Liga-kamp, istedet havde han bevidst logget ud lige før han blev skiftet ind.
VelveX har altså først løjet, og sagt at han han havde X-Ray på, og at han havde uploadet billederne. Og så skyder han altså sig selv meget hårdt i foden, ved at lave et help topic på X-ray forums.
Anyways, selvom det med hans x-ray i sig selv rimelig meget "buster" ham, så ikke mere om det nu.
Nu til den bust-movie jeg har lavet med VelveX.
Here it is:
www.youtube.com/watch?v=QiPoZo4V-1w (husk HD og full screen).
Og hvis man ønsker en tand bedre kvalitet, kan man downloade den 600 mb store WMV-fil her:
www.megaupload.com/?d=HM06VI3F
Klippene fra dust2 og train, er fra én 5on5 CW mod det gamle Zeal team. Der vandt vi faktisk 31-29, selvom VelveX tydligt brugte hack. Han er nu heller ikke verdens dårligste til at skjule det, hans steam account fortæller jo at han har en del erfaring -.-. Klippene fra inferno er fra den humle-liga kamp jeg omtalte tidligere, ysCa vs. 7heavens.
Imo, viser overstående youtube-video tydeligt at han wallhacker, og at han bruger en form for aimkey i dust2 og train, også selvom det er SourceTV klip. VelveX har aldrig givet mig nogle in-eye demos af train og dust2.
Jeg glemte at sætte cl_crosshairscale ned da jeg recorded, så sigtekornet er lidt utydeligt på youtube (ikke hvis man downloader filmen og ser den).
Derfor lavede jeg også et lille miniclip med bedere "movie-settings", der viser de 2 tydligste steder han bruger aimkey i train med colt. Det kan ses her:
www.youtube.com/watch?v=rwfih1JNPck&
VelveX SteamID: STEAM_0:1:19970526
Link til de 3 STV demos:
Train:
www.gratisupload.dk/download/30920
Dust2:
www.gratisupload.dk/download/30922
Inferno:
www.gratisupload.dk/download/30921
Jeg håber jeg kan få VelveX slap banned i 2 år.
PS: Han laver en masse comments på youtube, hvor han prøver at forsvare sig selv. Han skriver bl.a han har vundet Expo Live i februar i år... har aldrig hørt om det, og hvis jeg googler på det, finder jeg ingenting om det.