Tilbage til forsiden
SteelSeries LoL Tournament (Liga)

PC Relateret » Hardware debat

Sidste indlæg

Top 10 Gaming Mus

Note: dette er ikk en persons mening, men en sammenslutning af 10 gamere (inkl mig selv) der har testet op imod 25 gaming mus, og givet dem point.
Note: dette er ikke nogen offciel tests, men lavet af private personer.
Note: dette er en liste ikke et review.

Ja, vi er i en hightech alder, der er flere PC spillere end nogensinde før, der er også flere spil, der vil teste dit skill og årvågenhed. Samtigdig er der flere mugligheder i udstyr en nogensinde før. det er stort set umuligt at vide hvilket der er bedst.
det syntes jeg, og 9 af mine venner skulle ende, vi skaffede 25 af de bedste gaming mus, der var highest rated af andre og ville finde de 10 bedste af dem.

10. Logitech G5

En rimeligt gammel mus nutildags, men stadig en der er populær, med 2000 dpi, 7 knapper (9 hvis du tæller increase/decrease dpi med) og et godt grip.
formen passer ikke alle, og bestemt ikke venstrehåndede.
med inbygget vægtindstilling.

9. Razer Mamba

Verdens hurtigste mus!
lyder godt, men musen er ikk den bedste.
med 5600 dpi er den extremt hurtig, men der er ingen der har brug for så meget.
den er Trådløs, med samme forbindelses hastighed som en G7, det betyder næsten lagfree gaming, men der vil altid være noget lag ved trådløs, derudover har der i flere tilfælde været driver problemer, som razer skal fixe.
nå ja, det os verdens dyreste mus!
9 knapper.

8. A4Tech XL 750BF

det ikke ret mange der kender dette mærke, men de er faktisk ret store indenfor gaming (ifølge demselv) deres udstyr bliver åbenbart brugt i the Svenske dreamhacker Championship.
Denne Mus er dog ret god, med 2500 dpi, og uber komfortabel udforning. materialet er unikt, og findes ikk hos andre firmaer, føles lidt som, ved ikk hvad faktisk.
den har 7 knapper, hvoraf 4 kan programeres.
softwaren er ret dårlig, og ikke alle vil kunne lide materialet.

7. Razer Copperhead

en Ambidextrius mus, med 2000 dpi og masser af lys.
der er Rød, Grøn og Blå at vælge imellem.
derudover har den 7 knapper at programere.
den er god at holde ved, dog ved at være både højre og venstrehånds kompatibel, er den ikke optimal for nogen af dem.

6. Cyber Snipa Stinger

en rød mus med en rød ledning og rødt lys...
lyder ret farvet, men det ser nu flot ud.
9 knapper og du kan tilføje op til 140 g til musen.
deruderover har den 3200 dpi, men den føles lidt billig, hvilket den også er.

5. Microsoft Sidewinder

Indtil for nylig Microsofts bedste gaming mus, med inbygget LCD der viser dig dpi,en.
du kan skifte fødderne på musen, og ændre vægten, du kna recorde macros mens du spiller og gemme dem på musen.
op til 2000 dpi burde den klare de fleste spilleres behov (ikke mine) og derudover har dne 5 knapper.

4. Razer Lachesis

Indtil for nyligt verdens hurtigste mus, med et fedt design, 4000 dpi, 9 knapper, muglighed for at gemme op til 5 gaming profiler på musen, så hvis ud fyltter den til en anden computer, ville dine indstillinger blive gemt, den har det samme lysende loge som stert set hele razer serien har. den er stadig dyr, og ikke så speciel som du skulle tro for den pris.

3. Microsoft Sidewinder X8

Den Nye Sidewinder, X8ern, træder microsoft ind i den absolutte top af gaming produkter, med 12 knapper, 4000 dpi, macro on-the-fly recording.
så er der i min mening det bedste: hvis du ikke vil spille wireless, eller er igang med et spil og musen er ved at løbe tør for batteri, så sætter du bare usb,en til, og spille videre. det er også værd at nævne BlueTrack, aner ikk hvordan det virker, ved bare at det virker!

2. SteelSeries Ikari

En fuldstændigt unik mus, idet du kan vælge din dpi i incresments af 1!!
eks. 1, 2, 3, 1743.
den har max 3200 dpi, SS betegner det dog som CPI, Counts Per Inch, ingen forskel rigtig.
musen er rigtig god og holde ved og giver ingen problemer, tracker rigtigt godt.
men har mugligvis ingen lys eller noget andet, men det er en af de bedste mus for tiden!

1. Logitech G9/G9x

G9 er ikk en ny mus mere, men det er stadig den bedste der er, du kan få den normale G9 med 3200 dpi eller en G9x med 5000 dpi
du kna udskifte grebet fra medium til stor og du kan tilfæje vægt, logitech har gjort det muligt at bestille et greb med et personligt billede på
det kan være et clanlogo eksempelvis.
idet G9 ikke er så ny mere, er den ret billig, kan fås for omkring 360 inkl levering, hvilket gør det hele bedre!

Det var så det, hvis i mener vi har valgt forkert, vær venlig at fortæl og din mening, eller måske enda din top10
Bemærk: hvis du vælger at sige din top10 i comments sectionen, er det en god idet, faktisk at have prøvet de mus du siger ;)
Flere |
Danny-Boy Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 01:44

UllaPia
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 01:52
1
I miss you Deathadder </3
OnDsKaBeN
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 01:52
2
Den liste der giver overhovedet ingen mening for mig :/ måske lige nævn hvilke 25 mus i har brugt så vi ved at i f.eks. ikke har glemt mx518, ime 3.0, razer deathadder der er de mus der endnu kan erhverves som er mest nøjagtige? Forstår simpelthen ikke jeres grundlag for den top10 :P Skriv evt. hvordan i har testet og efter hvilke kriterier i har vurderet for den liste der er da mildest tal til at hyle af.
1ved
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 18:04
48
dig og din 518 :) g5 er stort set den sammen mus, bare lidt nyer :)
OnDsKaBeN
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 23:44
49
Arhh mikkel den skulle du lige overveje en gang til to vidt forskellige muse du kan komme op til mig en dag og prøver med begge tro mig en time med hver mus eller måske mindre kan overbevise dig...
En enkelt kæmpe forskel Optisk > Laser, er ked af at skuffe dig m8 :P
1ved
Lørdag d. 11. juli 2009, kl. 00:07
50
optisk owned <333
andi2ninja
Søndag d. 12. juli 2009, kl. 22:40
57
Og tungere.
1ved
Tirsdag d. 14. juli 2009, kl. 23:31
60
så er det man er så smart og fjerne vægt klodserne ;)
andi2ninja
Tirsdag d. 14. juli 2009, kl. 23:39
61
Den er stadigvæk tungere selv om man har taget den ud.
1ved
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 13:12
68
nej!!
andi2ninja
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:17
74
Mx518 m/emballage: 0.44 kg --> http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=307658

g5 Dimensioner Vægt 116 g ---> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=150516

den var sku letter end mx518 :D
lokke | behindthesource
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:27
76
Et godt råd er at læse hvad du selv skriver: "m/emballage"

Ellers, held og lykke med din mus på et halv kg.........
Non ducor duco
andi2ninja
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 15:28
81
Jeg ved sku godt at det er m/emballage men tror sku stadigvæk ikke at alt andet inde i den papkasse musen ligger i, at det har en vægt på lidt under 400g, så mx518 kommer ned på 116g.

Nu Har jeg taget en g5 uden vægt klosser og mx518 og umedbart er vi 4 der siger at g5 er letter..

1ved
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 19:16
84
G5 er en letter mus :) end mx518
Brumme
Fredag d. 31. juli 2009, kl. 16:43
89
Redigeret: Fredag d. 31. juli 2009 - kl. 17:51
#alphaMatrix
www.alphaMatrix.dk
STEAAAL | Nordjylland<3
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 02:11
3
HAHA min mus nummer 1, LOVE! :D
Spiste en hel ananas
Og så blødte mine læber
Danny-Boy
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 02:21
4
vil gerne fortælle dig havd du vil vide

Kritier: Form, Programering, Gnidningsmodtand, Software og Kvalitet.

Mus testet:
Logitech: G5, G9, MX518, G3 og MX610
Razer: Copperhead, Lachesis, Deathadder, Diamondback og Salmosa
Cyber Snipa: Stinger, SWAT
Microsoft: Sidewinder, Sidewinder X8, Habu
Trust: Predator
A4Tech: XL 750BF, X 748K, Oscar 718
SteelSeries: Ikari
Saitek: GM3200, Cyborg
Ideazon: Reaper Edge
Roccat: Kone
NZXT: Avatar

at MX518 og Deathadder ikk er i top10, er korklaringen at vi alle 10 normalt spiller med højere dpi en de 2 mus kan klare, det er dog 2 rigtig gode mus, og kna klart anbefales.

TILFREDS?
Redigeret: Tirsdag d. 7. juli 2009 - kl. 02:21
kevztaRR
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 03:07
5
Før i begynder med at teste kunne det så ikke være en ide, at teste msi 3.0? Det er ikke forsjov at man ser den i et så stort omfang hos gamere..
Nej.
Bose
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 13:34
18
ret så uenig. deathadder ligger klart i top10, sammen med mx518. ved ikke hvor du har fundet det henne at top spillere ikke kan finde på at spille med de to fantastiske musse, men er meget uenig.
rishoj
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 01:32
39
ved godt der er andre der har lavet samme fejl som dig, men det hedder ikke musse ;)
det hedder derimod en mus - flere mus :b
#alphaMatrix.dk
www.alphamatrix.dk
HoeG
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 14:13
20
Fint med jeres meninger, men det at i spiller med højere DPI, betyder lige præcis - hvad?

I er faldet lige direkte i "fælden", som producenterne gerne vil have. I tror at højere DPI, er lig med en bedre mus.

Fint i anmelder muse, Men i skulle måske vide lidt mere om emnet før i begynder.

Jeg begynder heller ikke anmelde sportsvogne til v-max, hvor samtlige læsere ved mere om emnet end mig selv :)

OnDsKaBeN
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 12:40
45
Godt det var så kriterierne men hvilke har i vægtet højest? Når du ser en bare lidt seriøs test bliver der altid fortalt hvilke kriterier der tæller med og hvilken prioritet de har. På f.eks. ESREALITYs utroligt udførte test, er hoved kriterierne præcision og perfect control. Så du kan være sikker på at den mus du vælger dig fra deres liste, reelt set har fået den bedømmelse den har udfra musens kvalitet og kun det. Så det eneste du skal sætte dig for er formen, vægten på musen osv. så kan du vælge den fra liste der lige passer dig. Et valg fra den gode ende er listen er selvfølgelig mest optimalt :P

Testen og listen: http://www.esreality.com/?a=post&id=1265679

Deathadder test og opdateret liste (den hugger nemlig første pladsen): http://www.esreality.com/?a=post&id=1300293

Ved god listen ikke indebærer nyere muse da den er som skrevet fra 2007, men dette gør ikke noget da der ikke har været nogen nævneværdige muse siden deathadderen... Det efter min mening altså.
Ruusunen
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 04:22
6
hvad med microsoft intellimouse explorer 3.0 *msi 3.0*
det er da helt klart en top mus, hvorfor har i ikke testet den? :-)

- w/e
msi 3.0 > Logitech G9/G9x imo

Og logitech'n er osse grim xD
beefEATER
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 05:23
7
søde rare Danny-Boy... HVOR FÅCKZ ER MSI 3.0?!?!?!?!?11
kinalulz
Pure | DNYS
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 06:37
8
mere deathadder
Alt jeg skriver er 100% sandt.
Jeg påtager mig intet ansvar for overstående.
Herden | FCK Vinder af KoD 2011
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 08:36
9
copperhead i top7 ?? du må have spist søm..

{EDIT}

10. Logitech G5

En rimeligt gammel mus nutildags, men stadig en der er populær, med 2000 dpi, 7 knapper (9 hvis du tæller increase/decrease dpi med) og et godt grip.
formen passer ikke alle, og bestemt ikke venstrehåndede.
med inbygget vægtindstilling

Da jeg brugte den syntes jeg ellers den passede min hånd perfekt, og jeg er venstre håndet ? men det der vægtinstilling er noget piz !
Redigeret: Tirsdag d. 7. juli 2009 - kl. 08:41
=DDD
OnDsKaBeN
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 12:34
44
Shit kunne du bruge den mus med venstre hånd herden :P Altså jeg har begge versioner af musen til at ligge og selv om jeg er højre håndet har jeg svært ved at se hvordan den skal passe sammen med venstre hånd :D Men altså hvis du har gjort det er det jo bare hizzigt nok ^^
Dash
Søndag d. 12. juli 2009, kl. 20:26
56
samme her..

Jeg er selv venstrehåndet og den ligger rigtig godt i min hånd..

måske har det noget at gøre med at jeg har 6 fingre? :O

Nico | ANEXIS.QPAD
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 09:19
10
I må da have været godt på månen, da i testede de der mus... Deathadder og MSI 3.0, ikke indenfor top10 - hold da helt op, der er mange, ifgl jer, som bruger den forkerte mus :P.
Twistedaim
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 09:29
11
Razer Mamba har kun 7 knapper....
vnG | behindthesource
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 10:11
12
Deathadder er klart den bedste (imo)

men fedt at i har gidet og teste alligevel...
Alle har ret til et fedt køkken
~ ~ ~
LnD | FCK
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:32
78
+1
WBFF Fitness male model
WBFF Fitness male model
BUNTZ
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 10:25
13
Lachesis på en 4. plads ? =D <LOL!>
Spray
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 10:29
14
Hvor fanden er MSI 3.0? og Deathadder o.0
http://gaming.dk/soeg/forum
hehelol
UllaPia
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 15:24
22
NVM..

Læste "Hvad" istedet for "hvor" :p

My bad <33

Ja du har fuldstændig ret!!

De er de bedste muse til prisen og bare de bedste..

Imo så er Deathadder lidt bedre (Men det er jo en smags smag :D )
Redigeret: Tirsdag d. 7. juli 2009 - kl. 15:26
EM1L
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 11:21
15
Deathadder og Mx518 er jo ikke dårligere end de andre bare fordi det ikke har 2000 dpi eller derover... jesus fuck
zLAM | AmagerBronx
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 12:35
16
du må have spist noget forkert..

har du selv testet flg mus ?

du har jo taget 10 af de dårligste mus ever og sat dem i en random liste

samlet 1-2-3 plads. Ms 3.0 (og 1.1) Mx 518 og Deathadder
4. diamondback
5. steelseries optiske mus Ikari

resten er random og ikke værdige til en top10.

Eneste mus jeg ikke har haft med er Roccat da jeg ikke selv har haft den eller testet den igennem. Den burde realistisk ligge med i top 5
http://ballade.dk/
Kvalitets hjemmeside til DIG !!!!
oxyde
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 15:26
23
TBH så er ROCCAT Kone kæmpe overvuderet. Sensoren er ikke den bedste og hvis man tager hvad den koster, kontra hvor god den er, er den ikke pengene værd.
Trust is a weakness!
zLAM | AmagerBronx
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 17:27
26
havde jeg lidt frygtet. Alle snakkede så godt om den indtil de fik den. Siden er den lidt forsvundet igen.

Men må da prøve den en dag og se om den kan noget (men gider ikke købe en selv)
oxyde
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 18:47
30
Præcis... Forstår jeg udemærket :)
Trust is a weakness!
helboo | H2kGAMING
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:11
72
enig zlam :)
Brumme
Fredag d. 31. juli 2009, kl. 16:46
90
agree^
#alphaMatrix
www.alphaMatrix.dk
Bose
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 13:31
17
okay, den der liste flækkede jeg da fuldkommen over. For det første. hvor er gude mussen deathadder =)? Jeg scrollede ned, og tænkte nå, så kommer den nok på første pladsen. Men du vælger og sætte den mest vandskabte mus på listen. XD altså har du selv prøvet at holde ved den. bryder mig ikke om listen :D

http://gamingweapons.com/image/articles/best-gaming-mouse/logitech-g9x.jpg
Caedes
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 19:49
32
har du en bette hånd eller hva' :)? Jeg tror bare at man skal vende sig til den for jeg har haft den i et stykke tid og jeg synes den er bedre at holde ved end f.eks. G5.
Bose
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 20:09
34
ja, jeg har en lille hånd =D. men aligevel, så kender jeg mange der også har prøvet den, som siger det samme. no offence.
Caedes
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 20:11
35
Det er vel smag og behag, men jeg elsker fandme det "no friction" mousewheel. Flashlight spam ftw.
Bose
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 20:12
36
netop (:D)
ehb
Mandag d. 13. juli 2009, kl. 10:07
59
Lille hånd = lille ...
Bose
Lørdag d. 18. juli 2009, kl. 09:49
85
det jo de 160 cm :(?
ehb
Lørdag d. 18. juli 2009, kl. 10:45
86
Jeg tror ikke helt, at du fattede det. Lille hånd = lille pik.
Bose
Søndag d. 19. juli 2009, kl. 18:32
87
Nånånå. Lidt sejt :(
Danny-Boy
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 13:47
19
altså jeg har ikke valgt disse mus, jeg gav ikk G9 særligt høje point, og det gjorde en af de andre heller ikke, men til gengæld gav 6 af de andre den minimum 8 :/
bryder mig ikke om G9 den for lille, kan have noget at gøre med at jeg har en stor hånd.

MSI 3.0?
har aldrig hørt om den, eller nogen af mine over 100 (mere eller mindre) steam venner sige et ord om den, selvom jeg havde vist den var der, ville jeg ikke have regnet den for noget, hvis det ønskes kan jeg godt skaffe den, og teste den.

siger ikk på nogen måde at Deathadder og MX518 er dårlige, det er nogle rigtigt gode mus, men i dette tilfælde skylles at de ikke er på listen, at vi syntes de manglede sensitivitet, det er dog ikke optimalt at vi alle er vant til at spille med 2500 og over, det har gjort intryk på listen, og det beklager jeg.

respekterer hvad i syntes om mus og sådan, men please, ikke flame/nedgøre mig, da jeg ikke har lavet listen, men kun været en del af det.

men tag at prøve alle de 25 mus, så kan det være i tænker anderledes, det ved jeg ikke, bestemmer over ikke over jeres favoritter, og det har jeg heller ikke lyst til :)
regnede faktisk med at blive flamet for at deathadder ikke var på, men igen, det var ikke mig der bestemte, har skrevet listen ned og tilføjet lidt tekst, men ellers ingen ko på isen.

er på ferie til næste onsdag, kan ikke besvare noget de næste 10 dage.
Redigeret: Tirsdag d. 7. juli 2009 - kl. 13:50
Hardstyleraver
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 17:33
27
"MSI 3.0?
har aldrig hørt om den, eller nogen af mine over 100 (mere eller mindre) steam venner sige et ord om den, selvom jeg havde vist den var der, ville jeg ikke have regnet den for noget, hvis det ønskes kan jeg godt skaffe den, og teste den."

Du ved den var der, men du har aldrig hørt noget om den. Jae okey. n00b?
Hardstyle &amp; Hardcore.
BLACK 2010 var for sygt!
tweaker
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 19:31
31
lol hvis du og dine venner ikke kender MSI 3.0 så skal i da ikke lave en top 10 over de bedste gaming muse.

vil nok mene at MSI 3.0 er den mus der er mest brugt og elsket gennem tiderne

Intel Core i7 920 2666 @ 3800
Geforce GTX280 @ SLI
uNAbleD | Nordjylland<3
Søndag d. 12. juli 2009, kl. 20:19
54
"siger ikk på nogen måde at Deathadder og MX518 er dårlige, det er nogle rigtigt gode mus, men i dette tilfælde skylles at de ikke er på listen, at vi syntes de manglede sensitivitet, det er dog ikke optimalt at vi alle er vant til at spille med 2500 og over, det har gjort intryk på listen, og det beklager jeg."

få bedre reflekser imo :O

uNAbleD Hmm ? THOR! :D
Livin'la vida lova :D
oxyde
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 15:23
21
Gaal en ordentlig newbietråd. Newbiemuse til Newbies. Newb Newb...
Trust is a weakness!
kEnse | FCK
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 15:30
24
this man is telling the truth!
FLOG
GNAW
Shook
Torsdag d. 9. juli 2009, kl. 22:33
38
NEEEEEWBS!!!! :D
GeNiTaliA |
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 15:43
25
En top10 uden deathadder, mx518 og intelli ? ;>
pRReo
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 18:18
28
Danny-Boy? HAr jeg misforstået noget, eller er du ikke 14?
jon | A*
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 18:46
29
det eneste der bare holder en lille smule på den liste, er sku da G5 og Ikari. efter min mening.
Har haft deathadder, mx518 og G5, og MSI3.0. og syntes alle undtagen deathadder er nice. men også pga syntes ikke den er til folk med store hænder.

det er jo alt for amatør agtig den liste, kan ikke passe at ikke bare en af den 3 mest populære mus er nævnt på den liste. deathadder, mx518, MSI 3.0. der er nok en grund til at folk bruger dem.

Shanti
Tirsdag d. 7. juli 2009, kl. 19:58
33
godnat liste.
hver sin smags, så er den ikke længere.
KoalaeN
Torsdag d. 9. juli 2009, kl. 22:12
37
har i en sens på 47 så? :D:D
Fido
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 02:06
40
Lad mig siger det på den her måde, jeg købte engang en gaming-mus ved navn MX518, da den var ny tilbage i 2005. Den virker stadig perfekt og der har aldrig været nogen problemer med den. Den har været smadret ned i bordet et par gange eller 2 og det eneste der er galt med det, er at den er lidt slidt bag på hvor min hånd har været (Logoet er slidt af).

Nu har jeg aldrig prøvet andet, da det aldrig har været nødvendigt, hvis jeg nogensinde køber en ny mus så bliver det sq også en MX518 eller ihvertfald en som ligner meget. Jeg venter stadig med det til den dag musen failer.
Redigeret: Fredag d. 10. juli 2009 - kl. 02:07
uNAbleD | Nordjylland<3
Søndag d. 12. juli 2009, kl. 20:24
55
min er fra 2006. Og er også i sit bedste velgående :)

EDIT: Når min ikke virker mere, så køber jeg en ny :)!
Redigeret: Søndag d. 12. juli 2009 - kl. 20:25
uNAbleD Hmm ? THOR! :D
Livin'la vida lova :D
jegerenlamer
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 02:30
41
aldrig hørt om msi 3.0 ?!?!?!?!?!?!??!?!!?
og du kalder dig selb gaming udstyrs anmelder !:S! dØØØØØ!
n
1
Dall3
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 12:29
42
Har kun en ting at sige

FAIL!
Dette indlæg bliver slettet af en administrator
Frozt | EPSILON.NIKE
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 12:29
43
Jeg kender så ikke halvdelen af de mus der :D
I\'m countin blood money
cuz I\'m a thug honey
OnDsKaBeN
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 12:46
46
Second to that :P
Basis
Fredag d. 10. juli 2009, kl. 17:37
47
WTF - ROCCAT KONE !!!!
Danny-Boy
Lørdag d. 11. juli 2009, kl. 19:14
51
ok, kan se i hader mig og alt muligt.
ferie i norge: kun pc hvis heldig, som i kna se er jeg heldig da jeg muligvis først ku ha joinet debatten om hvorvidt jeg er en idiot eller ej.
min mosters pc er så at sige crap, men Intellimouse Exploerer 3.0 fangede dog min opmærksomhed, lagt ned i en skuffe, jeg har nu valgt at bruge mit fund til at fortælle jer om hvad jeg syntes: ville stadig ikke have placeret den i nærheden af top10
1. den mangler dpi switch
2. kun 5 knapper
3. ikke god at holde ved (for mig)
fatter altså ikke hvad i ser i den, ville stadig ha givet de andre lisså mange point
med hensyn til MX518 or Deathadder
en G5 har samme form som en G5, længere ledning, mer dpi, LED display til at vise vilken dpi du er på, bedre software og kan erhverves til samme pris.

deathadderen igen, god mus, syntes jeg dog ikke, for lille, og ikke nok dpi for mig.

jon

du har ret i at der er mange der bruger dem, det er fordi de er mega nærige og ikke gider betaler mer en 200 for en mus til at game med
og så køber de gammelt, hvis ikke og de har købt dem som ny, de mus er nu 4, snart 5 år gamle, er jeres gaming rig også så gammelt fordi det hele skal passe sammen?

ja det er en amatørliste, det var det første jeg skrev, det er ikk meningen at i skal tage den seriøst, men hvis i ikke har andet at sige, så klap jeres fede flab i og snak med jeres oldefar om hvor mange dpi en mus havde i 78!
(gælder ikke alle)
beefEATER
Lørdag d. 11. juli 2009, kl. 20:06
52
Du må have verdens klammeste og mest misformet hånd EVEAAR!!1
kinalulz
jon | A*
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 13:17
69
"du har ret i at der er mange der bruger dem, det er fordi de er mega nærige og ikke gider betaler mer en 200 for en mus til at game med."

snakker du om de 3 mus har vist bedst i mange ordenlige test, du er da for dum at høre på, folk køber nok den mus de kan il. ikke for de den er billigst.
Danny-Boy
Søndag d. 12. juli 2009, kl. 19:58
53
ja har stort fed hånd
i må undskylde det indslag ovenfor, min hidsighed løb af med mig, havde en dårlig dag, og blev, uden grund, sur over nogle comments ovenover, håber ikk jeg generede nogen groft, vil nu besvare stort set alt.

jegerenlamer: nej det gør jeg ikke :P

Frozt: LOL

Fido: jamen den skulla da holde godt nok, men en G5 er faktisk en stort opdatering af 518, til samme pris med bedre laser, feet, udstyr og alt muligt

ppRReo: jo det er jeg, hvorfor, det gør da ingen forskel på listen.

gide rikk besvare på mere.
HoeG
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:18
75
Jeg besvare altså dig :)

DU må altså lige komme ud over det der med, at en mus er bedre jo flere DPI den har. DU kunne lige så godt sige, at en bil med 9 hjul, er bedre end en med 4. Flere DPI gør IKKE musen bedre.
mortenjoker
Mandag d. 13. juli 2009, kl. 03:44
58
tror hvis man ser over de fleste cs top gamere idag, bruger måske 50% MSI 3.0, deathadder og mx518 ..
HooXi | SOPG
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 04:14
62
FAIL!? :O hvor er Roccat Kone? :P
BE THE BEST
FUCK THE REST
zLAM | AmagerBronx
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 11:34
63
den sucks.

Den er jo kun fed hvis du kører den med lav DPI
NisseFar
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 12:14
64
Den har massere af farver!
zLAM | AmagerBronx
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 12:19
65
ja og du er 14. ;)

så passer den jo meget godt til dig
NisseFar
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 12:29
66
Har haft en men de er virkelig dårlige (:
zLAM | AmagerBronx
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 12:44
67
roccat er god hvis du smider dens DPI ned.
Campin_Carl
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 13:34
70
ja, man skal smide dens DPI ned på 800 så rykker den :D
HooXi | SOPG
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 13:52
71
Jeg elsker den med 3200 ;D
BE THE BEST
FUCK THE REST
Nisse
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:15
73
den liste du har lavet med top 10 gaming mus hvor i har testet 25 gaming mus og hvor du kommer frem til at G9 er den bedste gaming mus??? amen jeg kan ikke forstå dig og hvordan du tester....

Razer Deathadder, MSI 3.0 <-------- mest spurgte mus vil jeg sige...

personligt er det Deathadder som ligger bedst lige nu i min hånd. den er ihvertfald bedre end G5 som er på top 10 men DEathadder er ikke med - måske skal i overveje at lave en ny liste over gaming mus og måske evt. sende spørgeskema'er ud til folk her på gaming. der er rimelig mange brugere her inde så det er bare at sende sende - 1000 ??? men det jer selv der bestemmer - jeg vil godt være med i at teste og spørgeskema hvis i har tænkt jer at gøre det - fordi det lort i har skrevet giver no meaning i mit hoved -

Ses ;D
90 % = Held
10 % = Dygtighed inde i dig selv!
Klink
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:30
77
Hvor er ROCCAT KONE, MSI 3.0, Razer DeathAdder? Og for den sags skyld måske også MSI 1.1
LnD | FCK
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:34
79
hvorfor ik bare købe en kuglemus
WBFF Fitness male model
WBFF Fitness male model
kEnse | FCK
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 17:35
82
Ja, den er bedre end det lort han har nævn.
FLOG
GNAW
LnD | FCK
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 17:36
83
ja :D
WBFF Fitness male model
WBFF Fitness male model
lokke | behindthesource
Onsdag d. 15. juli 2009, kl. 14:46
80
Åh hvor jeg dog elsker, at det ENESTE I ikke har testet, det er hvordan musen rent faktisk yder :D
Non ducor duco
Danny-Boy
Fredag d. 31. juli 2009, kl. 16:07
88
har vi, men puttede det ikk i point skemaet fordi vi syntes at det var lidt for tæt på vores personelige mening om havd vi syntes om musen, vi har prøvet at holde det så , ved ikk engang ordet lol, hmmn basisk, at der ikk kom for meget personlig mening i det, kan ikk rigtig forklare det og hvad jeg skal sige, kna kun igen svare, ikk seriøst liste, bare nogen vi valgte at lave, vi arbejder ikk med det og fik ikke penge for det
:P det er bare vores liste, i behøver ikk disse mig for det, kna i ikke, bare please bede mig disse de andre istedet xD, vil også ha lidt sjov.

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (50)
Counter-Strike: Source ny update i ... (2)
Counter-Strike: Source Management & Staff (19)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (19)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (16)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (64)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (95)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (139)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (60)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Diablo 3 - hvad ... (17)
Offtopic Danmarks flotteste ... (50)
Offtopic TheBlast - Jeres ... (157)
Køb og Salg S: Fin Gamer ... (31)
Offtopic Jokern @ tb4 (222)
PC Relateret blæser på ... (2)
PC Relateret Pc lagger i css ... (18)
Køb og Salg Trader min extra ... (0)
PC Relateret Hjælp til mac. (3)
Offtopic Hvilke events (19)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (4)
League of Legends 4 members søges EUW (0)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Team på EU West ... (1)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)