Spørg nogle virksomheder, gerne i jeres lokalområde.
Husk at lave en rigtig god ansøgning, som i virkelig går i detaljer med.
Det der med små korte ansøgninger, er der ingen der gider se på, de bliver bare smidt i skralderen ;)
Held og lykke med at finde en sponsor - husk der er finanskrise :)
For det er jo præcis det han mener? NEJ - Et team der tager til LAN, hvilket vi må gå ud fra siden han spørger om clan trøjer til sit team. Jeg tror bestemt Alf har ret i en tøjbutik sagtens kunne sponsorere nogle alm. hvide t-shirts med tryk uden at de skulle ud og låne penge etc. Og hvad angår resultater, tror jeg sgu ikke det har den helt store betydning. Nu ved jeg godt store kendte teams, får vist deres store sponsor-logoer meget mere frem på tv osv.
Men det er da forsøget værd. Ta' en snak med den lokale tøjmand, og foreslå ham nogle aftaler om banner på hjemmesider og andre goder.
Det er din mening, og ja det er 100% et forsøg værd. Men det tror jeg ikke de vil. For hvis alle bare spørger og de siger ja får de ingen fortjeneste ind, det er derfor jeg siger det med resultaterne, for tror sådan set de vægter de bedre hold inden for alt muligt højst. Men Ved heller ik hvor vild sportsbutikker er med computer spil :D
Nu jeg tror jeg det er rimelig begrænset hvor mange teams der spørger den lokale tøhhandler hvorvidt han vil sponsorere nogle trøjer til hans clan? :D
Det er jo klart han ikke får nogen fortjeneste lige med det samme. Men det kunne jo være det gav noget på længere sigt.
Tror faktisk der er mange som skriver til deres lokale ting... Men altså dno, Jeg ved bare at hvis jeg havde ledelsen i sådan en butik havde jeg kun gjort det hvis jeg kendte til scenen, og vidste hvem der var gode osv, ellers skulle personen være en virkelig god sælger. Og han skulle være mindst 18 :)
Man skal have aktiver før man kan låne, eller en garanti for at man kan betale tilbage. Så medmindre deres forældre lader dem stille deres computere som pant.. Så ved jeg ikke :D
Jo, det har de. Real Madrid køber store spillere (Kaka, Cronaldo, Benzema og før det, Beckham, Figo, Zidane, Ronaldo), og de spillere genererer nok trøjesalg over 2-3 år, til at være et aktiv. De regner med at tjene penge på C. Ronaldo, selvom han er verdens dyreste fodboldspiller.
Jeg har ikke indblik i hvor meget OB har af lån. Man Utd/Chelsea har kæmpegæld, men de sælger masser af trøjer, så det er ikke noget der påvirker dem helt ekstremt. (Liverpool har lorte ejere, og A. Wenger har en købspolitik der siger maksimalt 150mil, og så det skal han fandme kunne noget)
Nu taler jeg ikke om fodbold men om cs/css.
Hvis jeg var sponsor ville jeg sgu ikke betale trøjer til et hold, som ville tabe alle sine kampe stort og derved ikke ville blive vist frem.
Pæn sikker på der er nogle skatteregler, som gør at det ikke er pissedyrt for firmaer at sponsorere. Dog ikke tyske tilstande. Hvis det var mig i spurgte ville jeg kræve i stiller op til X antal lans, ellers er det meningsløst.
Men forhelvede, køb en t-shirt / Polo, og få det trykt på.
"hvis i kender nogen, så fyr lige op for nogen links"
Tror du virkelig det er så nemt? Som lyl_im_a_panda siger, køb en trøje og få et tryk på, det er ikk dyrt. Men ellers så kan I skrive til nogen firmaere, evt. dine forældres hvis de har et/arbejder i et.
Det vigtigste er at lave en god ansøning
f.eks
1\du skal skrive om hvad i vil nå i css
2\hvad for nogen lans i vil med til (evt skriv link)
3\skaf et team billede så de kan se at du ikke lyver
4\sørger for at give meget information omrking jeres team & jeres aldre osv.
du kan:
1: få lidt hjælp af din mor
2: få din mor eller far til at snakke med de personer da du er under 18+
de ting en sponsor vil have er:
- i har en flot hjemmeside hvor i kan reklamere deres logo eller deres banner
- i holder sammen i lang tid
- i sørger for at blive bedre måske lave lille film med jer & sponsor osv
- i tager ud til lans med sponsor på ryggen eller ingame
I skal også skrive hvad de kan forlange af jer & hvad i kan give dem igen