Tilbage til forsiden
SteelSeries CS:Source Liga

Counter-Strike: Source » Generelt

Sidste indlæg

Noscope eller unscope?

Hej drenge!

Personligt er jeg træt af at høre folk konstant sige unscope. Hvor kommer det fra? Jeg har søgt på definitionerne, men fandt desværre intet. Dog er det ikke svært at fortolke dem.

Det her er blot min teori:

Definitionen af "Noscope" I CS Forstand: Et skud af en sniper uden brug af sit scope.

Definitionen af "Unscope" I CS Forstand: En aktion man udfører efter et skud er blevet affyret.

Det jeg blot vil vide er hvor mange der er enige, og hvor mange der siger unscope, jeg har nemlig stødt på mange. Føler blot det er fejlinformeret :)

Flere |
vDn Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 15:04
Johannes kap 3, v.16
|For således elskede Gud verden|

xarge
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 15:17
1
jeg siger personligt begge dele.

http://peecee.dk/uploads/102011/IMG_0134.JPG
Skytten
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 15:17
2
Kan godt se hvor du vil hen med det. men jeg siger unscope og har altid bare brugt det ord selvom nogle bruger noscope.
Unscope kan vel i princippet lige så vel bruges. det er nok bare op til folk hvad man vil sige, efter som jeg mener begge ting betyder der samme.

Unscoped:
Vil jeg mene henvender sig til et våben uden et scope på, eller at et våben affyres uden brug af monteret scope.
Samme begreb vil jeg mene gælder for Noscoped.

its an unscoped weapon
its a noscoped weapon
I just fired my rifle off Unscoped.
I just fired my rifle off Noscoped.

ved ikke om det gav mening men jeg mener bare i min verden at det er 2 ord med samme mening.
Try not to be a man of Succes, but a man of Value!
Odense Boldklub!
Antoft
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 19:56
45
+1 skytten har jo ret !? like altid :O
jegerenlamer
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 15:20
3
det er det samme ? :D
btw, germans bruger også zl = zoom less
Redigeret: Tirsdag d. 8. september 2009 - kl. 15:21
n
1
devon
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 16:18
39
Det vil lyde forfærdeligt, tænkt at spille med alle de tyske hacker moviemakers. =D ICH ZOOCHEMLEZZE HAM GENENM DØREN!
Rangster Gap nigga
Deal with it
jegerenlamer
Lørdag d. 12. september 2009, kl. 21:00
62
der er vidst nogen der er god til tysk hva? :D
n
1
devon
Søndag d. 13. september 2009, kl. 14:04
63
Gider ikke lære tysk, de snyder i css.
Rangster Gap nigga
Deal with it
BUNTZ
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 15:37
4
S-Y-N-O-N-Y-M
Faxe | Raul[7]<3
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 15:50
5
noscope lyder så tardet man! unscope!!! er alt!
Elitenar | FCK
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 15:56
6
En aktion man udfører efter et skud er blevet affyret.?? såsom et unscope hop ??

Jeg hører oftest unscope, selvom de, efter min overbevisning, betyder det samme.

præfixet "un-" betyder det modsatte, ligesom det danske an-(aerob) a-(politisk) u-(normal) osv..

Sammensætningen af no + scope er volapyk, men meningen af no scope er den samme som unscope = ikke scope.

alt for meget AP :(

Irish times
ZheFish
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 16:05
8
Oh fuck.... :( for helt lyst til at kalde dig freak nu :(!
Elitenar | FCK
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 16:32
10
får får får?
Irish times
ZheFish
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 16:54
13
Får...! Unskyld da mr. grammarcop :d
Kirkholt | IMMORTAL
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 15:14
30
Far får får får nej får får ikke får får får lam xD
safafa
sfaf
krogh | AmagerBronx
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 13:56
35
TAK!!!!!!!!!!!!
98% Of teens have moved to rap.
If you belong to the other 2% sig this.
vDn
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 15:03
36
heheh, det er sådan set mere sådan her:

"To scope" at gå i zoom tilstand.

"To unscope" at gå ud af zoom tilstand.

eller mere simpelt:

"To do"

"To undo"

:)
Johannes kap 3, v.16
Elitenar | FCK
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 15:45
38
Ja, det er fint. Du har fundet et verbum.

Ord kan så både være et verbum eller et adverbialled. Hvis det optræder som adverbialled, så betegner det en tilstand og ikke en _handling_/_overgang_(verballed). hvilket vil sige at det kommer til at betyde = ikke zoomet.

så du kan ikke gøre det "simpelt", når ordet kan bruges på flere måder. Ligesom unlocked kan være unlock i præteritum og et adverbialled. alt efter hvordan du bruger det i en sætning.
Irish times
vDn
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 17:35
42
lmao, hvordan fanden vil du nogensinde forbinde det ord med et adverbialled. Og hvis du nu spiller fix på ord, burde det være nemt at se sammensætningen passer præcis med "To do" og "To undo". Korrekt at ord kan spille ud på forskellige måder, men det betyder ikke de gør det. Burde ikke sige mere end lyt til ordet når det bliver nævnt, det burde forstås med det samme. Derimod har vi "noscope" et ord uden betydning, men som dog passer perfekt til definitionen. Ingen grund til at sætte et ord med helt anden betydning på når to ord sammensat giver helt fin mening :)
Johannes kap 3, v.16
Elitenar | FCK
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 18:04
44
i killed him unscoped. Så er det et adverbialled. hej
Irish times
vDn
Fredag d. 11. september 2009, kl. 08:10
47
Det er flot du, tror hvis du hurtigt lavede en statistik over hvad folk ville sige ville det være: "I killed him unscope" da det er et kaldenavn over alt andet.
Johannes kap 3, v.16
legoreflex
Fredag d. 11. september 2009, kl. 08:51
49
du lyder som om du har effaring inden for den engelske scene, nej vent
Pain is temporary
Pride is forever
vDn
Fredag d. 11. september 2009, kl. 08:55
51
Tager et hurtigt gæt på at du ikke forstår betydningen af et kaldenavn.
Johannes kap 3, v.16
PrecisioN
Lørdag d. 12. september 2009, kl. 13:39
58
I am with you!
vDn
Lørdag d. 12. september 2009, kl. 14:58
59
jamen lol på "nej vent"? :D
Johannes kap 3, v.16
devon
Søndag d. 13. september 2009, kl. 14:05
64
Du ville aldrig sige I killed him unscope.. lol, du ville sige I unscoped him
Rangster Gap nigga
Deal with it
vDn
Søndag d. 13. september 2009, kl. 18:10
70
Da man alligevel ikke ville bruge det udtryk på engelsk kan det være ligegyldigt. Hvad der kan være relevant er at på dansk vil min teori være at "Jeg tog ham unscope" er det mest brugte udtryk i stedet for f.eks. "Jeg unscopede ham".

Og hvis det blev brugt på engelsk ville det være grammatisk forkert anyways i forhold til betydningen da "I unscoped him" hentyder til at du assisterer i at fjerne hans scope. Hvor i mod "I killed him unscope" forklarer den handling du selv udfører(På en dårlig måde, ordets betydning taget i betragtning.) Men dog mere korrekt.
Johannes kap 3, v.16
pur1ty_ | SharkGaming
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 15:57
7
vi siger bare 'uden zoom' :(
mmmdew! <3
eyal
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 10:27
23
Jeg plejede at nakke folk uden kikkert dengang jeg spillede
pur1ty_ | SharkGaming
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 11:39
25
også lidt af et handikap at holde en kikkert frem :D
mmmdew! <3
eyal
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 11:40
26
Hvis man er bare en lille smule seriøs i sit AWP camping, så har man jo et stativ til at holde kikkerten.
vandalo
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 16:10
9
Har altid selv sagt "unscope" fordi alle andre har gjort det så bliver det en vane og kalde det det.
Men har en tendens til at rette på folk når de siger "unscope" - :-)
er dog også selv begyndt og sige "noscope" mere da det lyder mere korrekt.
Belgisk tiger
Helli | iRl teletubbiEs
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 17:26
40
Det lyder måske, men det er ikke grammatisk korrekt, som Elitenar så smukt har beskrevet hvorfor :)
No need to thank me, im just a guy
with a defuse kit - im a CT
vDn
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 16:32
11
Heheh.. lyder ikke som om i forstår hvad jeg mener med min definition på unscope. Altså en awp unscoped, kan jeg godt se ville mene uden scope. Men; At Unscope, er det du gør når du går fra at være i zoom position, til ikke-zoom. Forstår i mig? :D

Personligt helt fra de første cs versioner har jeg kun hørt noscope. :)
Johannes kap 3, v.16
f0CUS | GamersPlatoon
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 19:50
17
Når du er "zoomet" ind, så er du scopet, når du ikke er "zoomet" ind, så er du unscoped.

Lige som ham den anden sagde, normal/unormal

No-scope antyder at der ikke er noget scope på riflen...
//GP.f0CUS
SanderseN | JEINER
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 16:43
12
siger unscope, har altid gjort det og vil altid gøre det.

Er det egentlig ikke lige meget hvad folk siger :DD?

Vil mene at hver en tumpe ved det er det samme :)
Redigeret: Tirsdag d. 8. september 2009 - kl. 16:46
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
Tottenham Hotspur F.C.
pRReo
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 16:57
14
Siger unscope. Grunden er at de fleste spillere og siger det, i stedet for noscope.

Men, det er jo op til en selv. Hvis man er så perfektionistisk, så må man da bare leve med det.
vDn
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 17:35
15
nu skal det heller ikke blive mere seriøst end det er. :D

Ville bare hører hvilke man foretrak, og om der var andre med min mening ^^

Johannes kap 3, v.16
Caedes
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 18:10
16
NOscope. Basta.
Ralfe
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 22:54
18
Bruger selv unscope, fordi det var det første udtryk jeg hørte dengang jeg begyndte, at lege lidt med gamet :)

Synes derimod at noscope ligger dårligt i munden og lydet efter min mening helt forkert :)
Lense | team8660
Tirsdag d. 8. september 2009, kl. 23:49
19
LOL Makelol og palle.

Diskution @ julelan .

Quickzoom eller noscope :D HAHA
www.Lense.dk
taikvikz
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 08:20
20
har du ikke større problemer at tage dig af?
Executor
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 09:02
21
skyd dig selv i hovedet unscope. prøv at slå "lol-roflamo-btw-you-are-nåb-imo" der findes ikke en nørde ordbog, gå op i noget andet
Redigeret: Onsdag d. 9. september 2009 - kl. 09:02
RasmusKonig.dk - Grafiske løsninger
+1
vDn
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 10:12
22
Off-topic: lol@børns flame

rolig nu igen, du kan vel være ligeglad med hvad der interessere mig da dit svar virker mere ligegyldigt :P

On-topic: Virker som om at "unscope" kommer fra dem der enten startede med Source, eller sent 1.6 hvorimod "noscope" virker mere old school, nok derfor jeg personligt foretrækker det as well.
Johannes kap 3, v.16
LnD | FCK
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 11:08
24
jeg bruger "uden kikkert" =)
WBFF Fitness male model
WBFF Fitness male model
Koldiing | Saminity
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 14:28
27
Jeg vil da nok også lige kalde det Unscope ved ikke helt, men jeg synes bare noscope lyder mærkligt :D
Sequencer
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 15:07
28
I min verden er Unscope at du skyder en uden at zoomeind/sigte med awp fx
Redigeret: Onsdag d. 9. september 2009 - kl. 15:08
Pose | <3 VibZe
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 15:12
29
jeg plejer bare at sige lol :D
x_x
Helsing | SharkGaming
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 19:54
31
Haha <3 :D +1
det er ikke bare sjovt -
DET ER OZ SANDT!!!!!!
Doggi | EPSILON.NIKE
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 20:18
32
Bruger altid scope, så nævner det slet ikke!
svampebob
firkant DADADADA
RizC | GameCast
Søndag d. 13. september 2009, kl. 14:14
66
det er derfor du stinker!
WWW.GAME-CAST.TV
danielcj
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 20:38
33
UNSCOPE!
eq
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 11:39
34
Det er jo smag og behag?
Wnt
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 15:12
37
Jeg er rimelig sikker på at det er to forskellige ord men med samme betydning.

Personligt bruger jeg unscoped fordi det virker mere naturligt at sige det og det skyldes nok at der findes et ord der hedder no-scope og det har ikke ligefrem helt den samme betydning.

Definition fra &lt;a href="<a href="http://urbandictionary.com" target="_blank">http://urbandictionary.com</a>" target="_blank"&gt;<a href="http://urbandictionary.com%3C/a%3E" target="_blank">www.urbandictionary.com&lt;/a&gt;</a>:

"When the male achieves penetration without the assistance of his or his partners hands."

Nu er der sikkert nogen der skal hjem og øve sig i no-scope. :P
Redigeret: Lørdag d. 12. september 2009 - kl. 12:58
Jesper 'Wnt^' Winter
Helli | iRl teletubbiEs
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 17:29
41
No scope og unscope er synonymer, og for dem som ikke forstår ordets betydning; så er det to eller flere ord som betyder det samme. Derfor er det i bund og grund tilbage til smag og behag.

Jeg synes dog personligt, at noscope lyder som en udenlandsk newb, som prøver at tale dansk. Hvor i mod unscope er det der lyder mest "engelsk" og korrekt :)
No need to thank me, im just a guy
with a defuse kit - im a CT
Sparkedragt
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 18:03
43
Altså... Tyskere og andre tumber siger NoZoom ? O.o
I tried real life once..
.. The graphics sucked.
Tamie
Torsdag d. 10. september 2009, kl. 20:11
46
unscope, fuck jeres engelsk :D
1 gang
vDn
Fredag d. 11. september 2009, kl. 08:30
48
Vil nu hellere slå fast at noscope og unscope langt fra er synonymer. Og til betydningen giver det sig selv at noscope er mere "engelsk". -.-'

Jeg synes selvfølgelig at det er i orden at man har hver sin holdning til det, dog synes jeg godt man kunne tænke lidt mere over den reele betydning af "un". Især i denne situation, det er et kaldenavn(nickname) og skal ikke bøjes, men bare kunne forstås - derfor synes jeg også folk kan kalde det unscope hvis de forstår det bedst, føler bare ikke det er korrekt - Og det skal også lige siges at fordi no-scope evt. har en definition a la noget helt andet(Som man alligevel aldrig ville tænke), giver det sig selv at man tænker: "Uden scope" ...

Og de fleste tyskere siger "Zoomless" ... åndssvagt imo. :P
Johannes kap 3, v.16
legoreflex
Fredag d. 11. september 2009, kl. 08:53
50
tror grunden til folk siger noscope hvert faldt på den engelske scene er fordi det er nemmere at sige end det er at sige unscope. I NOSCOPED THAT CUNT f.eks er nemmere at sige end man skal til at sige I UNCSCOPED THAT UGLY FUCK
Pain is temporary
Pride is forever
iNov
Fredag d. 11. september 2009, kl. 11:03
52
Hmm, kan det ikke være fuldkommen ligegyldigt?
- unscope, noscope, for mig betyder begge dele at man affyrer en awp uden at 'sigte' i den forstand.
Gneeew | artoboyz
Fredag d. 11. september 2009, kl. 12:10
53
Det har sgu da altid heddet "no scope". I hvert fald siden '99 til da jeg stoppede med at spille :-)

Hvilket i øvrigt også giver mest mening, da det slet ikke er et verbum, men derimod et substantiv = a scope. Når man så skyder folk uden at zoome, er det rimeligt klart at hele handlingen er foretaget uden sigte = no scope. Selvfølgelig lidt pygmæengelsk, men meningen burde være klar nok. Der er i øvrigt tale om to ord.

At en flok danske tærter så har fundet på at gøre det til et et udsagnsord, er en helt anden historie. "l0lz0mfgomgc0pt3r, jeg noscopede nøbben" - så sidder stavepolitiet målløse tilbage og overvejer, hvad fanden der ramte dem...
vDn
Fredag d. 11. september 2009, kl. 12:41
54
gg.

Og ja, oprindeligt hed det noscope, at folk tror unscope er et mere brugt begreb forstår jeg ikke.

Minder mig mest om at danskerne blot gør det samme som tyskerne og laver deres eget åndssvage udtryk :)
Johannes kap 3, v.16
Gneeew | artoboyz
Fredag d. 11. september 2009, kl. 17:41
55
Som et lille appendiks bør det måske bemærkes, at forstavelsen "un-" foran et engelsk verbum betyder, at man så at sige "negerer" effekten af sin handling.
"To undo" something. Betyder, at man korrigerer en allerede foretagen handling, hvilket i sagens natur er svært. Man kan f.eks. ikke tale om "to unrun", "to uneat", "to unsleep", og hvis man alligevel insisterer på at gøre det, så ville "to unscope" betyde, at man først havde "scopet", hvilket man godt kan gøre på engelsk, men det har ikke noget med et sigtekorn at gøre, hvorefter man så ville kunne "unscope". Det kan man dog i sagens natur ikke, da "to scope" mere eller mindre frit oversat betyder at kigge eller udse sig muligheder ("scoping the market" f.eks.), og når først man har gjort det, kan man ikke "ugøre" det, hvilket vel er den danske ækvivalens til "un-something".

Så er der selvfølgelig den mulighed, at man er med i Ringenes Herre, hvor alle ved, at Ringen er så ond, at den ikke kan ødelægges, hvorfor man er nødt til at "unmake" den i de flammer, den er smedet i... ;-)
Shanti
Lørdag d. 12. september 2009, kl. 11:29
56
nocare post
Wnt
Lørdag d. 12. september 2009, kl. 13:20
57
Hvis man nu kigger på korrekt engelsk i forhold til ordbøger og sådan er det rigtigt at noscope er det ord der passer bedst grammatisk, men det er begge "slangs" ord i gaming verdenen og de har i bund og grund samme betydning.

Korrekt oversat til dansk:
Unscoped: usigtet
No scoped: ingen sigtet

Som i nok kan se er der faktisk ikke nogen af de to ord som er fuldstændig korrekte så jeg vil nu sige at det er begge slang ord med en og samme betydning.

Hvis jeg lige skulle kommentere det tyske udtryk ville jeg faktisk sige at det er næsten lige så godt som unscoped og no scoped.
Zoomless: zoomløs
Dette er ikke grammatisk korrekt, men det er stadig et meget brugt slang ord som har samme betydning som de to andre.

Det er en smagssag hvad man vælger at bruge men man skal bare vide at det i bund og grund er slang ord der har EN fælles betydning.
Jesper 'Wnt^' Winter
vDn
Lørdag d. 12. september 2009, kl. 15:10
60
Tja, men "no scope" oversat er nu godt nok "intet sigte", hvilket godt kan forklare den handling der udføres, hvis du nu ved at slang ordet har "at affyre et skud" i sit begreb, vil du per automatik kunne regne ud at "intet sigte" blot betyder at du skyder uden hjælp af et sigte.

unscope(ikke unscoped) er jo stadig blot at gå fra zoom position til ikke-zoom position.

De er langt fra synonymer, og begrunder det også kun fordi jeg tager dem begge som slang til at skyde uden sigte, men mener bare den ene er mere rigtig end den anden.
Johannes kap 3, v.16
Bose
Lørdag d. 12. september 2009, kl. 15:13
61
ingen af delene. jeg uden-sigte fyrrede ham..
WraNg | HKLAN
Søndag d. 13. september 2009, kl. 14:11
65
unscoped er det rigtige!
- er dog for træt til at komme med en argumentation :)
Redigeret: Søndag d. 13. september 2009 - kl. 14:11
Winning isn\'t everything, but wanting to win is.
PrecisioN
Søndag d. 13. september 2009, kl. 14:17
67
Vil sige unscope er det man gør når der er zoomet ind, og der skal zoomes ud igen.
HooXi | SOPG
Søndag d. 13. september 2009, kl. 15:03
68
50 % 50 % (;
BE THE BEST
FUCK THE REST
MikkelHolm | FCK
Søndag d. 13. september 2009, kl. 16:08
69
unscope = pro.
noscope = hitler.
yester day was history.
tomorrow is a mystery, but today is a gift
vDn
Søndag d. 13. september 2009, kl. 18:15
71
Tror man burde lave debatten om til hvor lang tid folk har spillet cs, og om de overhovedet har spillet 1.6 i sin tid. ^^

Vil helst diskutere de to udtryk med personer der spillede cs helt fra betaen, eller i hvert fald 1.5

Startede man først cs da Source kom er jeres holdninger irrelevante for mig i hvert fald. Intet personligt :P
Johannes kap 3, v.16
kEnse | FCK
Mandag d. 14. september 2009, kl. 23:02
72
scopeOFF
FLOG
GNAW
hunneh | tba?
Tirsdag d. 15. september 2009, kl. 14:53
73
unscope!!!!!!! NP !!11
Challenge the best,
and die like the rest..

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (50)
Counter-Strike: Source ny update i ... (2)
Counter-Strike: Source Management & Staff (19)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (19)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (16)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (64)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (95)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (139)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (60)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Diablo 3 - hvad ... (17)
Offtopic Danmarks flotteste ... (50)
Offtopic TheBlast - Jeres ... (157)
Køb og Salg S: Fin Gamer ... (31)
Offtopic Jokern @ tb4 (222)
PC Relateret blæser på ... (2)
PC Relateret Pc lagger i css ... (18)
Køb og Salg Trader min extra ... (0)
PC Relateret Hjælp til mac. (3)
Offtopic Hvilke events (19)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (4)
League of Legends 4 members søges EUW (0)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Team på EU West ... (1)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)