Hey gaming.dk
4: Hvad i Skal kunne Tilbyde
5: Kontakt
2*
Ingame hedder jeg smithyy.11\\ mange kender mig som Highwic nogen folk mener jeg er en rager boy osv. men spil med mig og lær mig af kende og bedøm efter det. jeg er startet på ny. da jeg gerne vil mere frem i spillet.
har lagt CL på hylden. da de teams jeg har ejet altid er lukket. eller gået dårligt.
skill ? ved jeg ikk det må i selv bedømme.
LAN ? jeg kan komme til Lan over alt i landet. og er også frisk på at tage til Dreamhack.
maps. kan spots i alle maps. men nogen maps bedre end andre. f.eks kan jeg alle spots i alle std maps. hvor i cpl_fire kan jeg ikke alle spots.
weps? jov pistol ligger nok på en Glock eller Dgl. fav wep er nok Ak47, og en awp.
jeg har en 25 slot vt.
jeg kan game alle dage efter 15:30 (lørdag/søndag hele tiden hvis ikk der er andre planer)
er en spiller med IQ
whiner da men syns det er blevet MEGET bedre og jeg er ved at komme langt med mig selv.
rage? en i mellem, men rager mest hvis det er fordi mit team tager det totalt useriøst i en war. ellers rager jeg ikk så meget mere.
er care på folk der hacker / cheater syns det til grin.
spiller med aim
spiller med IQ
spiller som kan alle std maps
spiller som vil nå langt og har tænkt sig at bruge mange år endnu på css
spiller som vil pracc / cw hver dag :D
-I skal have IQ
-I skal være 14+ (Moden.)
-I skal være seriøse
-I skal pracc en del
-I skal tage til Live events (håber os i vil Dremhack)
-I skal have en god TL
-I skal være oppe mere end 2 uger.
-I skal ikke whine
-I skal ikke rage
-I skal kunne spots i std maps (tuscan-dd2-train-nuke-inferno)
-I skal spille masser af wars.
-I skal være flinke og glade folk
E-Mail =
smithyy@live.dk
Har fået ny steam account.. men er ikke blevet vac banned.. fordi jeg ikke kan huske mit answar. og kan ikke huske min kode.. derfor jeg ikke kan få den tilbage mega nederen :/
****OBS nok vigtig du læser dette****
Har en sygdom.
er care på folk som vil grine af det eller ikke vil spille med mig pga det. men nu skriver jeg det sku. fordi så ved folk hvorfor jeg er som jeg er når vi gamer sammen.
har en sygdom som hedder ADHD. nogen kalder det damp. man kan se det på mange måder. men har det inde for ADHD at jeg nemt kan blive sur. eller blive totalt lost.
har svært ved at forstå et ja eller et nej. og har også svært ved at styre mit temperament en i mellem men det går nok. har også svært ved at konsentræer mig (stave fejl.dk) men her i sommerferien fandt man så ud af det. så får medicin for det nu.
håber ikk folk ser dårligt på det.
ingen flame plz vil bare gerne frem derfor får alle folk det afvide nu.
GL HF alle sammen