Det er da stadigvæk HELT i dammen selvom det kun er til FFA. Jeg har da ikke tålmodighed til at regne sammen hver runde om jeg har råd etc. De skal bare lade være at røre mere ved de priser og da slet ikke gøre dem dynamiske.
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bruger deres tid på at fixe defuse buggen eller at alle crasher ved holdskifte. De bruger deres tid på overflødige features som de fleste ikke vil have.
Edit:
Mig og konkurrence? Pas
Redigeret: Torsdag d. 2. november 2006 - kl. 10:30
ja jeg startede også med at skrive man KAN ikke man skulle hvis man kender til sin server cfg er det jo ik noget problem nu var mit indlæg mere rettede til dem der anveder diverse mani plugins og lign. Skulle nok have gjort det klart fra starten af.
my bad
,,,,,,,,,,,....... til frit brug :P
Redigeret: Torsdag d. 2. november 2006 - kl. 11:21
Det med dynamiske priser kan heldigvis slåes fra med mp_dynamicpricing 0
Men oven i priserne har de så besluttet sig for at ændre buy menuen og samtidig gøre det inkonsekvent. Med DWP 1 køber man automatisk clips. Det gør man så ikke med DWP 0, hvor de commands så er fjernet fra buy menuen.
Hurra for gennemarbejdede løsninger og det at arbejde på det mest relevante frem for tidsspilde så som bug fixes.
Syntes det nye system er lamt, det funger bare ikke det er svært at komme tilbage i en CW/PCW hvis men har været bagude så koster våbene bare for meget!
Alle medarbejdere på Valve burde spæres inde indtil de fandt den stjerne tosse der har været så langt væk på tjald og hjemmelavet sprit at han har lavet en så dårlig opdatering! At mishandle den krapyl giver mig stadig kildren langt op i Chokoland! UHA!
Mit Anhänger?
Jah, natürlich!
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!