Ja, Jeg er sku ked af at sige det, men nu får i sku en lille slags whiner-tråd her fra mig, for jeg har været udsat for hvad jeg vil kalde "noget skidt", eller rettere noget "pisse irreterende"! (pænt sagt).
Jeg ved ikke noget bedre end at finde en server hvor man kan ser der er masser af pladser til spillere...
(dvs. over 18pladser)
..., og hvor man kan se at reng-listen ikke er hamret ned af serveren's bots. OG hvor man bliver imponeret over at se at clanen's spillere...
(næsten)
...alle er på top10.
Men det der er sket nu er her både forfærdende og meget sørgeligt. ...
(Og helt nyt for mig, kan godt være i kender til det, og det har været sådan længe, men det er ikke noget jeg har oplevet før NU!, så Lad være med at skrive noget om at "sådan har det altid været").
...Men altså sagen er den at jeg er begyndt at spille lidt mere på en server...
(og da jeg ikke vil hænge nogen ud, siger jeg ikke noget om hvilken server, men hvis andre gør ville jeg ikke have noget i mod det)
...OK til sagens kerne:
Den ser ver jeg spillede på havde jeg efterhånden nået en 30 plads, og det lydder ikke af meget, men når alle på top10 har lidt over 4000 - 600 score, så er det ganske ok på 4-7dage. De vælger så at RESET'e deres rank-system, MEN DET ER KUN FOR ALLE ANDRE END DERES KLAN MEMBERS!!!!!!!
Og det er bare ARRRGGGGGGG *biiiib biiiib biiiib biib biiiiib bib osv osv osv*....
Jamen det er ikke så meget det at de resetter MIN score, det er mere det at deres ikke bliver, og mere det at jeg ikke kan fatte at der virkeligt er nogen der ude der er SÅ ringe, man kan jo ikke vide en skid om klanen så!
Er de gode?
Er de imponerende Ringe?
Nå men det var sådan set det!
//AmbY - SÃ¥dan nu er jeg glad igen, tak for forummet :D
**Nynner PuzzyCatDolls mens jeg staver som en der skriver med en plade-shocolade** |