et middel- lan resultat. ok
Du må indrømme det ikke er spor meget Jeg synes selv det godt - men der er hold der bedre. Og det styrker heller ikke påstanden om at 4 måneders sammenspil er specielt meget bedre end et hold der dynamisk udvikler sig, og (ofte) skifter spillere.
mindre godt hold -----> 4 måneder ----> mindre godt hold
godt hold ---> mindre godt hold ---> spiller skift ---> godt hold.
Ik for noget, men når man ikke har spillet for NoName.css eller gidet følge med i resultater så kan man ikke komme med en sådan udtalelse. Sæt dig ind i emnet og vend derefter tilbage tl denne diskutioner Markus.
ok mr. pro, kommer det ikke an på hvad for nogle ambitioner man har=?
Men for øvrigt synes jeg det er lamt af dig at skrive det du skriver, da du slet ikke har sat dig ind i hvad N2, deltager i.... og hvad vores resultater lyder.... og hvad har du da egentligt opnået?
Make opgiv, drengen er den største tard som har fået et eller andet i klemme mens han var barn. Drengen har tydeligvis et problem med alt og alle, og hvad jeg ved at spiller han med cheatere og har aldrig selv opnået noget, eller formået at være i en klan længere end 2 måneder.. :)
På intet tidspunkt har jeg været vexed fan, men det er dog rigtigt at jeg da jeg var helt ny snakkede med dig fordi i manglede en til jeres lineup. Men jeg havde pivestemme :(
ja, back in da days med freddy maten. Måske har du glemt det, men du sad nogen gange på mirc med nicket vexed|fan og sad konstant i vores lobby på vt, det var god griner "Sigurd" :D
hey.. Nu er grunden til at du flipper sådan vel ikke fordi jeg synes sigurd er et lol navn? :D:D:D:D
kender ikke nogle xenox ting, men hvad kan du bruge at silkeborg er fisserne, søerne og bilernes by? Du er gay.. du kan ikkke svømme og så er du ikke gammel nok til at køre bil :/?
selvfølgelig kommer det an på ambitioner, det er ingen hemmelighed. Så vidt jeg ved, deltager i hverken i cal, eller cb oc. Så de eneste resultater jeg kender, er dem fra slks.
Jeg deler bare den interesse at internationalt er bedre end lokalt :)
- Hvorfor er det latterligt det jeg skriver? Du siger jo selv at i ikke går efter resultater, men at være oppe i længst tid. Så siger jeg at i ikke levere nogen resultater, og så bliver du pisse sur, ehm klol. Du kan fandme ikke få det hele make :D
Nej se mester du skal lige sætte dig ind i tingene før du skriver , men vi deltager i CB OC 1div- third leage og er ubesejret....
Cal deltog vi i i sidste sæson og ville ha gået videre hvis det ikke var fordi den latterlige regel med FF.
Jamen har i nogle resultater ? For det der er da intet ??
Elite skriver bare at det ikke nødvendigvis er godt at være længe oppe når man alligevel
ikke præsterer ? Så snakker du om ambitionsneveau, og henviser til i ikke vil præstere ?
Derefter nævner du jeres resultater ?
Men hvis i intet ambinationsneveau hvorfor så porientere jeres resultater, og hvorfo så ikke bare kommentere det med "Vi er en hygge'nygge klan og vi spiller for fun" så havde bået dig og elite fået "ret" ?
à hh skal du nu også begynde! lad da manden snakke for sig selv, ved udemærket godt hvad manden mener..
Nævner ambitions niveau fordi drengen aner tydeligvis ikk noget om N2, så hvis jeg sagde vi var en FFA clan ville han tro på det..
Men lille ZazuRexn hvad forbinder du med resultater! skal man vinde noget? skal man vinde noget online? Skal man blive blive nr1 ?
Skal jeg til at skrive Onlinecups på, det gider jeg ikke..
Btw. har vi også vundet vores div i scandinavian css leage. men altså gider sku ikk sidde at skulle forsvarre N2....
De spiller aldrig andet end ffa, på deres egen server (som tidligere var sindssyg populær, nu er den tom 97% af tiden, de spiller der ikke engang selv længere :<)
Jeg har heller ikke sagt at vi var kendte.. Men et bevis på at CSS Claner holder længere end 4 måneder.. Sjovt man prøver at forsvare den danske scene og så bliver man bare flamet, i er sq næsten lige så knap så kloge som alle 1.6'erne
Problemet er at ffa only klaner eller hold som kun spiller pcw ikke rigtig kan betegnes som en del af "scenen" :) Derfor siger han at han aldrig har hørt om jer - hvilket jeg forresten er ganske sikker på ikke skulle tages som flame ;D
Som Steffen fortæller, så regnes hygge/ffaklanerne ikke så tit med som scenen, da de sjældent/aldrig bliver omtalt eller for den sags skyld deltager aktivt på scenen. Og hvor i verden skulle han også kende jer fra:)?
Hvornår bliver du flamet? Den eneste der flamer nogen, er da dig, du generalisere lige hele 1.6 scenen til at være idioter hvorefter du påstår at css scenen er ligesådan. Nice going :<.
Udover det, så tror jeg også det er et definitionsspørgsmål.
Det virker forkert at sammenligne fx 5 dedikerede gamere der sidder og spiller dybt seriøst hver aften, overfor 10-15 glade personer der bare godt ka' li' at tåge rundt på en ffa server, spille sammen lidt i må og få og bare hygge sig med spillet.... Jeg siger ikke at noget er bedre end det andet, men TS er måske mere...en klub :D? EJ, jeg har ikk lige et ord, men altså, her på siden tror jeg at folk er meget nærmere det første eksempel end det sidste, når det gælder spørgsmålet "hvad er en klan?"
Redigeret: Tirsdag d. 19. december 2006 - kl. 22:28
Tja det er sjovt nok FLiPs 7 års dag i dag, men ud fra hvad man kan læse på det her site og hvad det er ved at udvikle sig til er at det er kun de hold der har lavet resultater og været til LAn event der tæller.
i mine øjene er det noget BULL, men ok alle har deres mening.
Vi er gået fra at være en 1.6 klan til Sovs og nu går vi all in og laver klanen om til noget multi halløj, vi er her for at ha det sjovt og vi kan sagtens ha det godt med at være noobs og ffa helte eller hvad folk ynder at flame os med. Vi har et stor venskab alle sammen og det blir bare større og større, det kan ingen ta fra os, så lader vi bare de andre om at flame os andre til for vi er nemlig i en holdbar klan.
Men sårn er det, folk skal jo klan jumpe hele tiden og inden de får de helt store resultater er det hele løbet ud i sandet for dem fordi de hver 3 md skal til at spille nyt hold sammen, i mine øjne er dette med til at holde den dansk standard nede, hvis de spændte hjelmen og kæmpede lidt mere for at holde sammen skal vi nok se resultater, ikke før..
endnu engang ser jeg dit navn "h0ejh0lM" og tænker på en eller anden randomffatardassnoob, men så tænker jeg "skal nok ikke svine ham til for han er nok høj", og nej det giver ingen mening :D;)
Hoejholm husk du skal ikke sige vi ikke skal holde lan lille jule aften!!!
For gider ikke at blive kaldt onliner mere, så vi ses k?:D:D
ehhhhhhmmmm dont know, har ringet til bt og ekstrabladet, men de lød bare som om jeg var en eller anden sindsyg psykisk hjerneskadet person :S dont know why ? :S
Som altid har jeg fundet på det bedste topic på hele gaming.dk!
I ved det godt, i tør bare ikke indrømme det!
Og nej ideal gaming kommer ikke igen, equation leaver og
de lukker!!!!!!
Jeg kan se syner..........
:D
- Han har længe tigget mig om at tage source seriøst, for så at lave et nyt team med ham .. Vi har pt ingen andre i sigte, og vi satser meget på 2on5 ..
- I vil få mulighed for at møde os til slks #11, indtil da praccer vi mod asiatiske, russiske, og afrikanske hold, da deres niveau er flere kilometer over det europæiske ...
Hvad lokke angår, så vil han fremover kun blive dårligere, og stinke til evig tid, men han vil kunne findes på spil.tv2.dk - han vil der spille ludo med krebs.. og de vil til evig tid, S T I N K E (!)
Og tabztar han finder på noget andet...........................
lokke springer ud (sry for leak af insiderinfo)
equation går all in på studierne, og fokusere hovedrettet på matematik (gæt hvorfor)
tabztar gider ikke mere.