Ville bare lige høre om folk vidste hvornår det næste DSRack Lan bliver afholdt ? Jeg har prøvet at kigge på DSRack's hjemmeside men synes kun at kunne finde informationer om det første .
Det er d. 8-11. juli 2010 og det skulle gerne blive annoncert officielt i aften, når jeg lige har fået spillene og antal helt på plads. Umiddelbart bliver det noget med 48 x CSS, 16 x 1.6 og 32 x Starcraft2 beta. Omkring 100.000 i kontanter + en masse hardware præmier.
Så vidt muligt. Entre bliver i hvert fald højere for at kunne dække den præmiepulje ind... Der bliver tilgengæld også kontanter i B-finalerne i CSS for at prøve det koncept af. Hvorvidt der kommer begrænsninger på seeded teams har jeg ikke helt besluttet.
Syntes ellers det var nice det var så billigt, Samt også er det var gode preimer i B . Syntes man skal beholde kun cash til folk i A turningen , Da de god hold kan lade sig tabe og komme i b også flække alle der også få penge den vej igennem :D
Præcis kommer der nok nogle begrænsninger på hvem der kan komme i B... men altså man kan måske hente 4-5.000kr ved at vinde B, hvor man kan vinde over 30.000kr ved at vinde A, og der er penge ned til 6. pladsen i A, som er på omkring 2.000kr.
Synes også du skal sætte pengene ind i a-turneringen, også evt. give folk ekstra hardware i B istedet, men jeg støtter glædeligt om lanet endnu engang ihvertfald :)
hvis du vil lave sådan rigtigt brede css, hvor alle skal have en chance for at vinde noget, så ryk da nogle af de mange præmier som b får ned til en evt. c turnering. Hvis du regner med der kommer 48 css hold, så er det da også optimalt. Plus så forhindrer du også yderligere, at folk går ned i b, for at få så mange præmier :p
Jamen, der ER også en C gruppe. ;-) Hvor der er hardware med som der plejer at være det til B... Jeg forventer at mange udenlandske tophold kommer, hvis gør at det bliver svært for mange danske hold at komme i nærheden af penge i A, men det vil man så kunne komme i B. I C vil der være hardware til top3.
Der er planlagt 6 cash-præmier i A, 4 i B, hvor 2 af dem er cash og 3 hardware i C... I B kommer der måske også noget upperbracket cash-winnings, lige pt. er der i hvert fald ekstra penge til upperfinalen i både A og B.
Ja, Slangerup ligger 20-25km fra Roskilde... Hvor jeg vil prøve at lave 1-2 opsamlings tidspunkter, så det også er let for jyderne og fynboerne at komme med tog herover. ;-)
Ja, der skal bestemt ikke være nogen hemmelighed at det er økonomien i DSRack, der gør det interessant og muligt for mig at afvikle sådan et arrangement, og dermed kan give noget tilbage til folket/kunderne alt imens DSRack brandet bliver styrket... Såfremt jeg/vi kan finde ud af at lave et godt event, hvilket 1´eren (testeventet) jo har givet en god indikation af. ;-)
Ok, jeg har ændret fordelingen, så der nu kun bliver 900 euro til B fremfor de planlagte 1.600, og det kommer især 5-6. pladsen i A tilgode, men alle i A får lidt mere, så en vinder af upperfinalen OG grandfinalen lige pt. render med 33.000kr./4.400euro... Jeg arbejder stadig på ekstra guf til præmiepuljen. ;-)
.... Og lyder som nogle supersvedige præmier :)
Så må vi håbe serverne kører lige så godt som sidst, og nogle af de mere professionelle ting køre en tand bedre.
Jeg arbejder på noget rigtig interessant med Starcraft 2 Beta i samarbejde med SharkGaming og SteelSeries fremfor det sædvanlige 1on1 aimmap.. Men det kunne da godt tænkes at der kommer noget spas om torsdagen og op til fredag eftermiddag, hvor CSS/CS´erne primært venter på gruppespillet.
Der vil også være bordfodbold og nok også mulighed for at kunne låne et par bold til noget fodbold udenfor. ;-)
okay. Nu kender jeg ikke til Starcraft overhovedet, udover hvad jeg har hørt fra nogle mates og læst lidt. Men det lyder lidt risky. Men så meget spas og leg som overhovedet muligt der om eftermiddagene ville helt klart trække op.
Sæt en hoppeborg op og folk kommer primært for det!
Altså der skal jo også være plads til at tivoli kan køre rundt imens vi afvikler DSRack LAN. ;-)
Starcraft er såment bare verden største eSports-spil og ganske underholdende at spille/se på... eller 2´erne er til at se på, hvor 1´eren ikke lige er det kønneste, hvis man ikke kender spillet.
hehe, well det er en del lettere at tiltrække det store hold, når det er i nærheden af en stor lufthavn mv... Ja, det er samme sted som det første event. ;-)
shiiiit alle os fra value kommer hjem fra Spanien den 7.juli, bliver fandme stramt :D
men var fandme fedt sidste gang, må jeg sgu give dig Thomas.. Selvom jeg generelt er modstander af DSRack, synes jeg fandme du fik en god debut med det lan i Slangerup, hold priserne på forplejning ligesom sidst, så bliver det et fedt lan.. Men når man tænker på det var en debut, synes jeg virkelig I fik gjort det godt.
jeg ved godt alle har sommerferie? men jeg er på sommerferie, det vil sige jeg er et andet sted end der hvor jeg bor, som vil sige at jeg får svært ved at komme til Lanet :=
Lige før er der eksamner og skoleafslutninger mv., uge 26 har roskildefestival, uge 28-31 er generelt ikke så gode pga. højsommer. SLAP lå derudover også i uge 30, hvor det vil være dumt at ligge for tæt på. Midt/sidste i august er så ved at være for tæt på DSRack LAN #3 til at det er så smart at lave 2´eren i den periode, såååååå... det er ca. derfor det er smidt som det er... Jeg ville gerne ha haft det sidst i Juni, men skoler mv. gør det umuligt/mindre smart.
Hørt , skal også afsted der og fandme da elendigt hvis BEGGE lans bliver afholdt på samme dato og jeg ikk har mulighed for at dukke op ...
Hvis de datoer bliver endeligt for begge lans håber jeg da stærkt at folk smider noget protest op på slap's hjemmeside ! To gode lans skal IKKE holdes sammentidigt....
Sui er bare grim at se på tbh... Er egentlig også rimelig sikker på at med den succes i havde sidst vil der klart tilmeldes flere til DSRack end SL som jo trods alt bare er hygge event ... Men det er satme tyndt alligevel .
Det vil under alle omstændigheder blive en deling af de folk der kan/vil deltage til LANs... Sui plejer dog at vinde over mindre/ukendte events når folk skal vælge, og det er vel også det han håber her.
Hvad snakker du om ??? Jeg lukker sku da ikke lort ud . Der har der tydeligvis været succes med det første DSRack lan og eftersom Thomas siger at de regner med samme service/priser og præmier ser også gode ud .
Ar Sui først vælger at smide Slap oveni TeX synes jeg er retarderet, men at han derefter vælger, efter at have fået afvide TeX ikke bliver til noget, smider Slap oveni DSRack lan gør mig da endnu mere sur . Det har da absolut intet med at jeg lukker lort ud, men at jeg synes det er direkte dumt af Sui, selvom jeg godt kan se pointen i at udkonkurrere andre lans, er det stadig noget pis han laver .
Mente at det han gør er grimt :) Synes et det er specielt respektabelt at han laver det nummer hver gang der er nye upcomming events som endelig får succes på deres første lan som DSRack jo har fået .
Nej, det kan man ikke... SLAP 21 har 27. juli til 1 aug. 2010. For 3 uger siden fik mcknight "min dato" over MSN... og nu er datoen pludselig ændret til samme... Så nej, ingen diskution der. ;-)
Datoen for SLAP 21 var oprindeligt smidt oveni TeX, men da Sui nu har fundet ud af at TeX slet ikke bliver afviklet på de dage, så har han mulighed for at genere et andet event.
:-) Jeg ser gerne en finale imellem jer og mit team. :-D men den bliver hård, nok mest for mit hold, når der kommer en del udenlandske hold også... Men drengene spiller jo supergodt, når de rammer dagen. ;-)
Den måde som man købte mad på til det først land var helt hovedløst efter min menning. Først hen til kiosk for at stå i kø for at bestille og så igennem hele hallen for at så igen at stå og vente på maden.
men til gengæld var priserne så meget iorden at det næsten gør op for den måde at købe mad på :D
Det er vi SÅ enige om, ligesom det er underligt at der kan være kø i køkkenet når der er 5-6 stk. til at betjene omkring 100 , så den del udtænker jeg selv til 2´eren. ;-)
men syns det er sjovt at sui ikke bare smider slap weekenden efter eller før? istedet lige oveni..? jeg er da næsten sikker på at almost everyone tager til dsrack istedet da slap er så oldschool efterhånden.. stadi fedt.. men det er DYRT i mad.. og serversne er langt fra altid optimale..
hvorimod dsrack svr's bare er 5w33t..
Det er nok ikke begrundelsen for at tage til DSrack i stedet.. Grunden er nok nærmere at Slap Live i sommerferien bliver et hygge-event og DSrack bliver gaming event :)
Det er jo 110% med vilje at han har flyttet det til den dato... Han VIL have en konflikt/et valg ud af det, ligesom han har gjort det så mange gange før imod både nye og kendte events.
Lad os nu se... Det er jo ingen garantier når der kommer til SLAP... Det er jo ikke det sted det plejer at være, så vidt Sui seneste har informeret om, men ja, det kan jo ændre sig 10 gange endnu.
Mht. maden, så ved du jo godt hvad han mener med kommentaren om mad... ANSTÆNDIGT mad til anstændige priser!