heej køre max fps på 120 der ligger den rigtig stabilt men så en gang imellem med 10 min mellem rum dropper den lige hurtig til 2-40 fps og kommer hurtig op på de faste 120 igen hvad kan der være galt : D har ingen programmer åben ud over steam
kæft mand..
hvorfor spiller folk på bærbar? er jo det sygeste lort, en bærbar ka ikke følge nok med en ordenlig gaming stationær -.-'
og 120 fps som maximum? det er altså ikke noget at råbe hurra for :)
Og det er os lidt lige meget om den køre stabilt i høj kvalitet eller om den kør 1000 fps. Din øjne kan aligevel ikke se forskel på det. Den eneste forskel er at med 1000 fps kan du optage video og køre det i rigtig rigtig langsomt tempo.
Hvorfor er bærbar noget lort? F.eks. Fnatic spiller på bærbar
hvorfor er fps_max 120 ikke godt?
Jeg kender mange top spillere med top moderne pcer der alligevel låser deres fps til 120. Jeg kører selv med 120 da det kører optimalt med min skærm
vil os sige jeg er max modstander af folk der bruger bærbar til gaming men bliver nød til og bruge min bærbar indtil jeg får sparet op til og bygge min nye gamer : D mangler kun 10000 :D
nej sep det er ik derfor den er blæst med kompressor og den er løftet 5 cm far bordet så der god plads til luft og der står en blæser og køler den af : D ingen varme problemer : D
Der er nogle settings i W7 der kan gøre dette... hvis det er W7 du bruger så spørger jeg lige min m8 om hvor det er man skal ændre det så den ikke gør dette
specs?
hva har du prøvet?