søger et team med aimbitioner og viljen til at komme langt. i må meget gerne have 3-4 mænd da jeg ikke er frisk på og starte noget helt nyt op. jeg vil gerne have at i har det godt socialt og er velspillende som et team. alderen er jeg faktisk ret care på. i skal bare være modne og helst en stemme der er gået i overgang ;). kan ikke sådan sige skill. men i må minimum gerne søge High irc. jeg er 100% indforstået med at i kan alle de 5 std maps! og forlanger ingen rage og whine og at i har respekt over for modstanderen. og kunne være dejligt hvis i er friske på lans/bootcamp(gerne SL21).
Vil gerne havde i praccer mindst 3 timer om ugen og i har en erfaren caller!
der var så noget om det jeg forlangte af et team her kommer noget om mig ;)
Hedder oliver"znape"gammelgaard i virkeligheden. min fritid består af sport(fodbold) og en masse css og så skolen. er en aktiv spiller der gir en god info og kan styre mit ordforråd. gir konstruktiv kritik fx. hvis jeg nu holder et double spot og de nu kommer igennem. spiller den High irc og mit sidste team var et team fra rumanien så kan da godt kommunikere på 2 sprog(dansk,engelsk). jeg er en spiller der er god i det sociale og er hyggelig og snakke med. seriøsiteten fejler intet ingame fx. cw og når vi praccer.
er en moden dreng der ikke rager og whiner hvis vi nu har en offday som alle slf kan havde. jeg har styr på alle maps ang. spots så den skal vi ikke diskutere ;).
kontakt;
steam; icemann78
eller giv mig en pm på gaming.
PS!. skal da siges at her på søndag er jeg strandet på bornholm med min klasse så kører vi hjem ad fredag hvor jeg skal til et fodbold elite stævne i Næstved så den uge kan vi ikke få så meget praccet ;).
Og stavefejl er ikke gratis så det bliver dyrt ;I!