Først og fremmest...
Hvor er det fedt at folk lader deres flame/hate ligger hjemme på værelset når de tager lan, iøvrigt skal jeg rose a-turneringen, godt og se nye talenter er dukket op ligesåvel som de gamle jeg håber det er nok til scenen måske blir lidt mere spændene at kommentere på.
Og så til en lille anden sag, en lille sød samtale jeg havde med en kammerat på lan.
subira: Hey mate, jeg laver hold og vi døgnpraccer op til dsracklanet.
aim: coolL kan du bruge mig til noget.
subira: jada.
Når jeg ser hold som QWF eller hvad fanden de hedder ,springe ud af skoven og tanke 14 runde mod uG, tænker jeg, hvad fanden skal der til, og er der nogen derude der mener de kan gøre det bedre, nogen der mener de er blevet snydt for en chance på den danske scene..
vi søger 3-4 gutter, og er meget åbne for tilbuds, det er ikke en komplet ansøgning, men også et lille løftet smil fra jeres alle sammen "beloved" aim, -.-.-.-.-.- sjovt spasser
ps kan i så komme herover med en ansøgning.
Fortsat god hygge til lanet, vores beskrivelse er kort: Desperate, ukendte og erfarende.
ps vi gamer hele natten og prøver nogen folk af , kom over eller add hvis i er friske på lidt kawnter.
HÅBER IKKE NOGEN VIL SE DET HER SOM ET LORTETOPIC eller ET FLAMETOPIC :). Husk det er i god vilje.
|