Estrike har sat den, så den min. kan være 30, fordi en masse af dem der spiller på estrike, ikke kan finde ud af at opsætte den rigtigt. Det er kun til at hjælpe folk som, har lavet topicet her ;) Estrike laggy? Luk nu bare R**** når du ikke aner en skid om det? Du kan købe en SG server, som køre helt vildt godt hæhææhæh, så kan du evt. sammenligne...
estrike er ikke ligefremt den mest stabile server :-)
både før og efter updaten.. Stadig samme.
- Nej jeg gider ikke købe mit eget for spiller ikke FFA.
- Der findes andre servere, samme slots, samme plugins og kører bedre
- Stop lige med ligefremt at forsvare det fordi du involveret i et eller andet omkring estrike
net_graph 4 viser serverfps... og sjovt den står på konstant 980-990, hvis den var 999(rigtigt) ville den vise 990.1 i net_graph 4 konstant.
Og det ikke specialt svært at få den til at vise 999, eller 1000 hva man nu vil have den på, og så kan det være ligemeget om fps'en er 500 eller 999 du vil aldrig kunne mærke forskel.
men når den er orange mister man stadig pakker ikke sandt? :)
og 10 lerp er bedre end 20 fordi det gør det mere præcist med ens opsætning?
- Hvertfald sådan jeg har forstået det, men er dog ikke sikker.
Så er det ikke bedst at have lerp 10 og den så er orange end 20 og den er hvid? :)
Ved orange er spillet ikke så flydende, men "peekers advantage" mindre. Ved hvid er spillet mere flydende, men "peekers advantage" større". Men det må vel være at foretrække, er et sted lige "midt i", hvor man kan leve med det :)