Ikke nødvendigvis noget med tick at gøre. Der står heller ikke noget om at de vil lave om til 100 tick i update nyheden:
Counter-Strike: Source
-Fixed leftover shadows when ragdoll physics are disabled
-Added stats gathering to track client and server performance
-Added instrumentation to help debug network issues
-Disabled some unsupported threading convars
Gætter på serverudbyderen gør det. Ellers, hvis du har en bestemt form for admin panel til serveren, er der en knap til at opdatere. Kan ikke huske hvad den hedder >.<
TCAdmin, kunne bare ikke huske det i går da jeg lavede reply.
Det er ikke et admin panel du bruger in-game, men et admin panel, som der er på server host's hjemmeside.
Okay.
Det er lidt ligemeget nu fordi RTL har indført en "Update server"-knap på server control panels.
Så når den næste lille update kommer kan man klikke der også virker serveren helt som den skal.
Hvad er problemet med tick 66? Det eneste "problem"(syntes jeg) var da at aken skød langsomere, hvilket de fixede et par updates tilbage så vidt jeg ved?
I CANT AFFORD 25 DOLLARS FOR A STUPID MAGIC HORSE ...
der står ikke noget om at tickraten skulle være tilbage til de 100, men jeg har også selv lige lagt mærke til at jeg på enkelte servere godt kan kører 100tick..
Jeg tror de holder den ved de 66tick, da source er lavet til det og der er mindre bugs med 66 ticks i source..
men mon ikke man finder ud af det i dag/imorgen, når alle servere er blevet opdateret korrekt ? :D
man kan godt tvinge serveren til 100 tick med et eller andet program, men ingen grund til at gøre det, imo. Som du siger er spillet så vidt jeg har forstået "kodet/lavet" til tick 66, så hvis det skulle ændre det til 100 tick, ville det ifølge min logik nok være et større arbejde.
Fucking lækkert med skyggerne, fandme ventet længe på det :D
I CANT AFFORD 25 DOLLARS FOR A STUPID MAGIC HORSE ...