Mig og Rene ville udnytte det gode være og vise hvad vi kan med en fodbold, vi kan begge 2 tage trøjen af og på, men da det var 31 Grader nede ved grænsen klæbte min t-shirt fast :D Vi kan godt mange andre ting men det tænker man ikke på når man leger rundt :)
Har jeg på noget tidspunkt skrevet eller hentydet til du har sagt det var dårligt? Du skriver "i står jo og laver det samme hele tiden..." og når du skriver sådan så har du nok også forstand på det, og så kan du højst sandsynligvis også lære mig noget hvis du er bedre :)
Du kan ekspandere dit udvalg af tricks ved at læse konstruktiv kritik lige så meget som en film på youtube.
Udover det så er det et normalt fænomen at du virker fornærmet på den måde du besvarer friis.
Ja har spillet på hold med Nicola Saric, Pad, gede, jens og alle de andre drenge i Herfølge, så flyttede jeg sammen med Fralle, som nu spiller på næstved U 20 hold, men stoppede efter jeg fik en skade i mit knæ, så nu er jeg igang med at genoptræne, hvada? har du spillet de sammen steder? :)
Og har også være inde og vende på U18-holdet. da jeg spillede fodbold, men er ved at være 2 år siden nu.
Når i nu alligevel kalder det freestyle, havde jeg regnet med lidt mere.
Vi ser jer jo ikke engang ligge bolden ordentligt på nakken, den triller ligeså stille ned igen, lige efter den er landt der. Desuden er det kun jorden rundt :-)
EDIT: Havde ikke set den færdig, man SER faktisk, den bliver lagt der.
Kan sagtens tage den op på nakken, skulderen, og brystet, men da vi optog den for et par uger siden kunne jeg ikke få den op på skulderen og brystet det kan jeg nu, jeg kan også tage trøjen af/på mens den ligger på nakken men det ville se kedeligt ud på video.
Kedeligt og kigge på i længden, gør et eller andet "magisk" som gør det sjovere og se på. :D - Ellers fedt nok. Men stadig lidt trist i laver det samme igen og igen og igen.
vis du syntes det er lort så lade være med at skriv noget altså, det har du igen god grund til at gøre,
Er ved at være træt af typer der bare lukker lort ud, kan i ikke bare går væk fra hans topic, eller i det midst skrive noget kritik, som man kan bruge?
hvordan ville du have det med at du vidst os noget du er stolt over at kunne, og så folk bare skrev FUCK NOGET LORT! for det ved jeg nemlig godt! du ville grav et hul og ligge dig der!
så kunne du jo have vaglt og skrive det på en pæn måde, fx skriv havd du syntes er dårligt ved det.. han kan ikke brug det du skrev til noget som helst'
Hvorfor? Jeg kan det samme som han kan og ja mit er også lort? har set mange på hans alder som kan gøre det meget meget bedre.. så jo kan godt være bekendt og kalde det lort.
Ned og tage 5 stærke med bolden på nakken drenge, det kan i nemt :D.
Vil sige jeg er ca samme niveau som ham i den røde mht. freestyle, kan måske et trick eller 2 mere :D
Det ser virkelig også vildt ud, min ynglings freestyler er Brian Mengel verdens 9 bedste freestyler han er sindsyg :D, men jeg går nu mere op i græsfodbold. Spiller kun street/freestyle når der ingen er at spille med.
varier jeres tricks mere så i ikke laver det samme gennem hele videoen. ;)
Og øv jer på andet en jorden rundt, find på jeres egne måder at tage bolden op osv.
det er alt for standard det i laver.
men ellers udemærket tøser =DD