Efter Morten Olsen, så vinder FCK.. Og efter min mening så vinder de også.. Spiller de som imod OB, så blir det en fantastisk kamp! Skal hvertfald se den uanset :)
Mit bud på resultat må nok ligge på et enkelt mål til Københavnerne :)
ja, han dominerer fuldstændig luftspillet og er sikkerheden selv med hænderne. Dog er han lidt usikker med fødderne, så med barcas høje pres, kan Wiland godt komme i problemer :)
ja Wiland har gjort det godt, men det har alle andre i klubben også. :)
Jeg tror at Fck spillerne under vurdere deres egen chance, og måske bare ser det som en oplevelse.
det er selvfølgelig en stor oplevelse at spille i Barcelona, men jeg tror Fck har en god chance og især i hovedstøds duellerne. :)
Jeg er ikke så meget inde i det der fodbold, men kunne da godt tænke mig at se kampen, nogen der kan fortælle mig hvornår den bliver sendt og på hvad kanal? :D
Selv er jeg kæmpe fck fan, men hvis jeg skal være realistisk tror jeg på en 3-1 sejr til Barca. Dem der tipper fck en sejr har ikke tænkt over at det er i Spanien kampen spilles, den hjemmebane gør en del :)!
hehe, ja der kommer ca. 7000 på fck afsnittet, og ja der kommer helt sikkert mange flere ydere end der gjorde i Athen, men når det er sagt så er en helveds masse af de 7000 jyske efterskoler og en masse sponsorere og partnere.
Der var en del som normalt er på sektion 12, som ikke nåede at få billetter da der var udbudt 5000 fordi der forsvandt flere 1000 på en dag. Der blev heldigvis udbudt 2000 mere, og nu har alle ydere som gerne vil med billetter :).
Håber på spiller bussen køre galt og alle dør langsomt og smærtefuldt, og derfor vinder Barca med 3-0 uden kamp, dagen kan evt toppes med at dansker afsnittet falder sammen med en masse hård sårede til følge
Man ahr kun det sjov man selv laver, men jeg har stadig lov at håbe, og når jeg siger håbe, så HÅBER jeg virtterlidt at de må lilde langsomt og smærtefuldt
Tja, i kan jo selv komme og smide den, men sådan er vel nu engang når man er en bistandsbums på lim, så er det svært at stave, og dertil kan jeg grundet limen i blodet med ro i sindet sige, VI HAR ALDRIG TABT
AIDS AIDS, HIV HIV, At være Brøndby fan det er et lujer liv
det er rigtigt men Fck er heller ikke helt dårlige, lad os sige Fck spiller en konge kamp mens Barca spiller en normal kamp ikke god ikke dårlig :) hvad tror du så kampen bliver?
2-0 til Barca. De har rutinen , og er vant til at spille imod forskellige hold , da de jo stort set er med i CL hvert år :)
Men hvis FCK formår at få lukket ned for Messi og Barcelona ikke rigtig får gang i sit spil , ja så kan den kamp blive helt anderledes :)
tror på at N'doye scorer inden for de første 15 minutter, efterfølgende et kanonhug fra Vingaard til 2-0 inden halveg. Derefter er der lutter lagkage på EB.DK og hele danmarks befolkning forlanger F16 beskyttelse med flyveren hvis det holder. Derefter går messi-xavi-iniesta trioen totalt terminator mode i 2. halveg og scorer 2 mål hver gg - 6-2 til barca hf
Jeg fatter ikke at der er nogen af jer der gider at se den taberkamp. Hjemmeholdet Barcalona har i mange år været kendt for ikke at have nogle sponsorer, OK HEJ UNICEFF!!
Og FCK, FC FIRMANAVN, FC NORDEA, FC VIBURDEFÅOSETLIV, FC VIBLANDERBUISSNESSOGSPORT... Hvem fuck gider at holde med et firma? Det er jo ingen klub.. Når de vinder noget er det jo bare 11 spillere, 1 træner og et par fans som er glade, det er jo ingen klub..
HADER PS&E og alt der firmanpis.. hvorfor har de været nød til at tage et millard lån i Nordea? Fordi fitness.dk og lalandia har dårlig økonomi!!! way2go cafébøsser!
Nogen der har ondt i røven over ikke at få succes?? :D
- Synes det sjovt du nævner penge, Brøndby får da også smidt penge ind af alle mulige..
- Kan ikke huske hvem det var men, der blev da lige smidt 100milioner til Brøndby engang men, FCK handler bare bedre spillere og invistere i deres penge "fornuftigt" så de får flere penge ud af det - noget Brøndby kunne lære noget af.
Og dengang Brøndby solgte: Elmander, Kahlenberg, Agger osv. brugte de igen pengene dårligt.
- Brøndby er selv skyld i deres krise, når de ikke kan samle et ordenligt hold som kan spille fodbold.
"- Synes det sjovt du nævner penge, Brøndby får da også smidt penge ind af alle mulige.."
Du tænker vel på Kasi Jesper, som har et forhold til klubben, da han altid har fulgt klubben.. han er dog også hadet blandt fans..
det kan da godt være de kan investere pengene godt osv. Men det har jo INTET med fodbold at gøre? Det er hvad jeg har ondt i røven af. Det er virkelig utroligt at du ikke kan se hvad det FCK er.
"Og dengang Brøndby solgte: Elmander, Kahlenberg, Agger osv. brugte de igen pengene dårligt."
Det er netop en af de charmerende ting ved fodbold.. Og ja FCK handler bedre spillere, men de har også flere penge, det er trodsalt et firma!
Nu vil jeg ikke just påstå at fcBadeland aka. lalandia var/er en god forratning og så godt går vist heller ikke lige for fitnisDK, var der nogen der sagde "under administation"
Barca har jo heller ikke 100% sponsor, de har dem jo bare på trøjerne, de får jo ingen penge for at have dem på. De giver penge til Unicef, tror det er 5 eller 10% af den årlige indtægt eller overskuddet.
De var jo de seneste til at få 'sponsor' i hele Spanien.
kan ikke huske dem alle :S vores dansk lærer hedder vist louise kjeldsen, kender dog nogle af deres initialer. i afsætning har vi camilla(CAMJ) og samf har vi frederik bodin(FREB sku jeg mene) og i vø har vi en der hedder max (MAXL sku jeg mene) også i engelsk en der hedder lotte(ka ikk huske initialer eller efternavn) og til sidst i spansk har vi en der hedder lene, som jeg heller ikk ka huske initialer eller efternavn på.
MAXL = NAZI KING/MAXI KING!! jeg har haft Max og har stadig FREB.. Lotte havde jeg på andet år, rigtig dejlig dame.. Camilla skulle være ret stram at have..
Onsdag d. 20. oktober 2010
Godt taget knægt, plz fald over en mine *klap**klap*
"Hvis de spiller som mod OB...." OB er INGENTING i forhold til FCB, barca har en hundrede gange højere standard en OB har, even though de spillede godt i den kamp tror jeg ikke de runder det niveau FCB har.