Jeg synes osse at BT7 er en god server, dog er det ærveligt den kun er 16 slots. Royal f.eks som er 40 slots? ved ikke præcist, burde jo også være god siden der er så mange inde. Jeg synes bar det er ærveligt at deres tickrate lagger så meget, og folk stadig gider game derinde.
jeg sys 16 slot er max.. :D jeg gider ik game ffa.. og når så jeg intet andet har at lave og så jeg gamer ffa.. :D så gider jeg ik joine en server hvor der ka være mere end 12.. jeg bliver dog tit tvunget til at tage de 14-16 slots servere ;(
:P via playerlist>Shanti måske ;) nu tænker jeg mere på dem med flere steamacc. og såen ;) ville jo være rart hvis man kunne skabe en "derhvorvimødes" server ikk sandt ;) for helt ærligt så er der ofte for mange germans (1 er rigeligt) hehe. Nu siger jeg jo ikke, at jeg kunne finde på at fake som feks Hawknoz for en periode....
Bt7, de andre ffa servers er simpelthen i alt for dårlig kvalitet.. Mest pga de lagger/tic dropper, men osse fordi mange har smidt alt muligt lort på.
Eneste der mangler på bt7 er noget z-block eller hvad de gode block tools hedder idag.
HrLarsen hvis bt sætter z-block på er det en rigtig lille lækkerbisken for hackers da det gør det MEGET nemmere og hacke en server hvis der er z-block og mani mod på samtidig
:D
Hvis du har bedre score end admin på royal bliver man banned da admin ikke kan forstå han ikke er #1.. dvs ligeså snart du har mere end 4-2 så det gGG
Smokinzone klan [RMS] = JEG BRÃKKER MIG OVER ADMINEN! Hans nick er meget opfindsomt som "Punisher" og han stinker af helvede til til Source, men det er ikke sÃ¥ meget det.. det er at han altid har brokkes sig over mig.. fordi jeg "camper" og bare lige spillet som han ikke vil have det. Han er en pisse dÃ¥rlig taber. og hvad sÃ¥.. hmm ban eller kick.. og sÃ¥ kommer der det der som man nu kan sætte pÃ¥ serveren som der bliver sendt ud til alle pÃ¥ serveren.. jeg aner ikke hvad det hedder..
Type cl_restric blabla lba in console or ban.
idiot.. ej jeg kan sgu ikke forklare mig ordentligt.. han ville i hvert fald slås med mig en gang så begyndte han at true og så videre.. ja fordi jeg spiller et spil der hedder Counter-strike: Source må det jo være.. ej fuck nu det her stinker.. jeg stener lige nu og kan ikke finde ud af og forklare mig ordentligt..
Hmm der er ingen AWP i serveren heller.. fordi hvis man bruger det så er man jo en "AWP noob"
Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla v
Bare lad vær med at give mig en kommentar på det her :D
Ja det har du helt ret i. Kan heller ikke tage admins opfører sig som småbørn, og det der awp noob er jo simpelhen et kompliment til dig f.eks, så du kan forstå hvor dårlig han er.
Du kender ikke mig og hans diskusioner.. Men det er længe siden nu. og gider ikke tage det på banen igen. synes det er langt ude og gider ikke til at fortælle dig om det, jeg vil bare ikke spille på den server.
ej men jeg syntes smokingzone.dk er danmarks bedste server har ikke fundet nogle andre server hvor der er så meget gang i den og punisher han hygger sig sku bare 100% han mener sku nok ikke noget ondt med det han fresser sku da også mig nogle gang jeg tager det sku bare som sjov intet andet ses på serveren hvis du tør igen 81.7.177.48:27016 :)
ps jeg har taget en snak med ham og han siger at når han siger wh og iambot at det bare er pis ja det tror jeg sku da også men hygger mig sku derinde ses
sutmin@ er absoult en top$ ffa server! Mega stabil. Klart at anbefale. Den kører dog kun dust2, men de har lige sat en pcw server op som man låne og jeg har ladet mig fortælle at der kommer en 3 server indenfor den nærmeste fremtid som kører de mest populære maps.