jeg har spllet med den i lidt tid nu, og fejl indtil videre:
Mwheel "piver" når jeg scroller
holder du højre klik nede kan du ikke scrolle.. (eller der kommer mere modstand da de støder sammen)
trykker du højreklik akivere den mwheel (sker ikke så ofte, men det er igen pga "modstanden" den giver)
havde en mx518 før og jeg må sige deathadder er najs - den er ikke lige så høj og tung som mx518'eren.
ligger perfekt i hånden og tracker utrolig præcist - rigtig sprød mus!
den kræver lidt tilvending, da razer muse er forholdsvis trykfølsomme på mouse1/2, men det ta'r kun en lille uges tid før du er fortrolig med den.
så køb!
årh ja, scroll'en er også langt bedre på deathadder'en imho
Nej nej nej Aldrig Razer Mantis / QcK til deathadder for der er liftoff distancen 6+mm!!
I stedet gå efter NOIDpad eller andre hybrid måtter. Har btw 2x 110% nye NOIDpad Eclipse tilsalg(http://www.noidpad.com/?Var38=shop/details&Var100=2).
Det er en hybrid måtte. Forklaring fra NOIDpads egen hjemmeside:A hybrid pad is a cloth pad that has a polymer coating. It combines the soft feeling of the cloth pad with the smooth glide of a hard plastic pad. In fact our hybrid pad is smoother and glides better than any hard plastic pad we have tested.
Jeg har købt den for ca. et par uger siden, og jeg har ALDRIG haft en bedre mus...
Jeg har både haft logitech, microsoft og så en del af razer's andre muse, men den her slår ALT! Jeg har dog aldrig haft de 'fejl' som pur1ty beskriver, endnu :) Håber heller ikke at de kommer ..
Ville også have købt den men da jeg fandt ud af den kostede 500kr valgte jeg Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 (MSI 3.0) da den kun kostede 250kr og er hvis ikke bedere så mindst ligeså go. imo.
Jeg læste på esreality.com, (kan dog ikke finde link -.-) en sammenligning mellem MSI 3.0 og Deathadder. Og de sagde at hvis man havde sat sin USB-rate på 1000hz med på sin MSI 3.0 (tweak) så ville musene være utroligt lig hinanden. De anbefalede faktisk MSI 3.0 fremfor deathadder, hvis man ikke ville bruge dobbelt så mange penge på en mus.
Dog hvis man spiller på et utroligt højt niveau, f.eks CPL, så nævnte de at det var forbudt at have tweaked sin USB til 1000hz, og derfor var Deathadderen en løsning.
Jeg har dog aldrig prøvet deathadder, men lad mig bare sige at en MSI 3.0 er et nostalgisk mesterværk!
som chefen er jeg enig. har os været en logitech lover, hele serien igennem. og på lan prøver jeg gravitys D-adder og jah, skulle lige købe den for at tjekke den ud.. og jeg Ellllllllsker den mus