ka jeg ikk på nogen måde se jeg nævner i min besked.
- Jeg nævner blot, at snipedown ikke er det bedste nick, især ikke hvis man kommer med sådan en useriøs kommentar som han kom med.
- Og kan slet ikke se hvor du kommer fra? hva har du at gøre med det her? du behøver ikke at kommentere på hvad jeg skriver. smut pomfrit.
Snak dog pænt, og hold tonen sober..
- Jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor du skal blive ved med at kommentere på det jeg skriver? du en lille 13 årig dreng som føler sig stor når han kan svare igen?
Og i det mindste minder mit nick om mit navn istedet for dit. "kroz" som lyder som en eller anden lille wow nørd som ingen venner har.
- Min pointe er til den ovenstående sætning. Kom nu videre i livet for fanden inden det for sent.... hvis det ikke allerede er for sent, i dit vedkomme.
Du skal ikke poste herinde om navn. :) Find selv på et, kig rundt på dit værelse og tænk over navne, eller læs bag på en dvd/cd u name it, og se om der ikke er et nice navn, det behøver ikke at betyde noget. :)
ye, det var så sygt der hvor det var at det var at der hvor de rushede b og så var det der hvor det var at du flashede dem og der hvor Magnus skød alle 2 med rullegun!!
FIND SELV PÅ NOGET? :)