1: Jeg har lavet den her "gruppe" før dig, så *gg* på den! :)
2: Jeg snyder ikke, men hvis du mener det kan vi prøve at spille sammen/mod hinanden på et tidspunkt så kan du se. Men jeg er care, det er din mening. :)
1. Nej
2. Spiller ikke mere, så desværre mester.
3. Der er jo ikke en skid snyd over det der.. tror du ikke det er ironi?
4. ses på grillen, din wannab:-).
1: det er ikke et spray down
2: det er imod nogen som er skod
3: hvorfor rusher de når de har plantet, det fortæller lidt om deres forståelse med spilled
Og det var faktisk et dårligt clip.
Nu håber jeg at du kan holde dit blodtryk nede når du ser denne besked, hvis du ikke kan det så burde du stoppe css og så overveje pænt kraftigt at tage kontakt til en læge.
For jeg har set hvordan du skriver til folk herinde, du burde nu overveje kraftigt at tænke over det.
- Næste gang -
Lad være med at post et shitty lorte clip, alle kan vinde en 1on4 hvis de tonser i hovedet på dig.
Skriver jeg grimt til folk herinde? Sjældent har jeg set noget så komisk. Jeg er ikke særlig aktiv, skriver en sjælden gang en kommentar til et eller andet jeg kender til. Jeg har kun fået nuked én besked. Så den der holder ikke.
Ikke min skyld de tonser, jeg skyder dem bare. Hvad så med dem på tubben som T når de tager 4-5 man med et random web. på d2 når CT stormer lang? Det må der hellere ikke komme edit på? Op til dig, kunne være der var nogle der manglede et clutch, kan jeg ikke sige.
Men det er nok din mening og nogle andres, men det rør mig ikke :)