Tilbage til forsiden
SteelSeries CS:Source Liga

Offtopic » Andet

Sidste indlæg

Ghettoer?

Vi er to unge friske engagerede drenge der i vores projektuge har valgt at have om ghettoer, derfor har vi lavet dette spørgeskema som vi håber i vil være venlige at besvare. Det vil være en stor hjælp.

http://www.surveymonkey.com/s/G3WSSZK
Flere |
Therkel | Speeddating.dk Mandag d. 7. marts 2011, kl. 16:30

dEXi
Mandag d. 7. marts 2011, kl. 17:00
1
Done.
du er sødi;
jeg burde være mere opfindsom
Therkel | Speeddating.dk
Mandag d. 7. marts 2011, kl. 17:01
2
Tak for svaret :) I må også gerne debattere i denne tråd hvis det lyster, alt kan næsten bruges xD
dEXi
Mandag d. 7. marts 2011, kl. 17:02
3
Desværre, ikke noget jeg finder interrese i. Men GL:).
du er sødi;
jeg burde være mere opfindsom
PaRaNorMal
Mandag d. 7. marts 2011, kl. 19:54
4
1: negerne kommer til danmark
2: de søger asyl
3: de bosætter sig i en betonklods og betaler nada for at bo der
4: de yder ikke en skid for det danske samfund
5: de skal UD

har ikke en skid til overs for de indvandrere der ikke yder en skid andet end at begå kriminalitet i danmark
mkL_
Mandag d. 7. marts 2011, kl. 20:06
5
Syntes den kommentar var lige over stregen..
- At du siger de bare bosætter sig i en betonklods er da latterligt? En dansker ville da gøre det samme hvis man ingen penge havde?
Og det med du siger de ikke yder noget for det danske samfund er helt hen i vejret.. Der er udlændinge med kæmpe doktorgrader der ikke kan få arbejde fordi de hedder mohamed, abdul eller what ever.. Fordi danskere straks tænker "Han er en anden g'er, så han laver helt sikkert ballade." Så de ender enten op som bus chafføre eller taxa mænd.. Det jo ligeså meget os den er galt med som det er med dem..
PaRaNorMal
Mandag d. 7. marts 2011, kl. 20:12
6
det er ikke alle tilfælde, nu hentyder jeg til de der bor i ghetto
Telkamp | Øresund LAN
Mandag d. 7. marts 2011, kl. 20:33
7
Stadig en overdrevet generalisering.

- Ja der er massere af indvandre der begår kriminalitet, og procentdelen for kriminelle unge er meget højere hos indvandre.
Men det jo ikke ligefrem fordi de gør det for sjov. De fleste indvandre har nogen seriøse problemer derhjemme, når deres forældre skal til at have et kæmpe kultur sammenstød.
Arrangør af ØRESUND LAN
www.ØresundLAN.dk
FIREFLYYY
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 18:30
13
vil give dig ret, men hvorfor lader de det gå ud over så mange andre at netop DE har problemer derhjemme, jeg er sikker på de fleste gør det for sjovt, dog bliver nogle presset ud i det, fordi 'så er man sej'.
...
...
Telkamp | Øresund LAN
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 18:53
16
Men ofte er det heller ikke fordi vi som danskere, giver dem et valg.
Vi er rigtig gode til at udstille og diskrimenere indvandre. Og ja, jeg ved godt at der er en masse ballademagere iblandt, men vi presser dem altså os lidt selv ud i det miljø - så det går faktisk lidt i ring.

- Hvis jeg siger til dig hver dag, at du er en crimerider/sej gut. Fordi du stjæler lærerens æble - og jeg måske har en politisk magt /- eller påvirkning på dig - så ville jeg vædde med du tilsidst ville stjæle lærerens æble, fordi du tilsidst også er overbevidst om at det er sejt/ politisk korrekt.
Arrangør af ØRESUND LAN
www.ØresundLAN.dk
Eizo
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:17
22
Har du kigget i de danske fængsler?
Dem som sidder inde med hårde straffe på +5 år er i langt højere tal, europæere heriblandt primært danskere.
Hvis jeg var et egern...
FIREFLYYY
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 20:20
30
jaja, men nu laver indvandrene(selvfølgelig ikke kun dem) for det meste mindre kriminelle ting som at stjæle og sætte ting i brænd som sjældent bliver opdaget, også har politifolk og brandvæsen ikke en chance hvis de kaster med sten, molotov's og skyder efter dem.
...
...
Eizo
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 20:45
31
Hvornår har DU sidst hørt der er blevet kastet med ildbomber, hvor det reelt var farvede?

Bliver det ikke opdaget, kan du heller ikke sige de gør det? :)
Redigeret: Tirsdag d. 8. marts 2011 - kl. 20:46
Hvis jeg var et egern...
Fraiz | Panaray#
Mandag d. 7. marts 2011, kl. 20:33
8
Enig næsten dem alle nasser fra den dag de kommer til de går derfor syntes jeg mange af dem skulle tage sig sammen så rimelig meget enig og lidt i mod :)
Eizo
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:04
20
Hvis du nu stod i samme situation som 'dem' ?
Hvis jeg var et egern...
Fraiz | Panaray#
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 16:25
34
ville jeg arbejde...
Eizo
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 19:15
43
...Hvis du kunne få et job
Redigeret: Torsdag d. 10. marts 2011 - kl. 19:15
Hvis jeg var et egern...
Public
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 18:37
67
De må bare ud og intigrarer sig, hvis de ikke vil så pis hjem så er den ikke længere, hvil man bo i Danmark og være en del af det Danske samfund må man arbjede for det hvis du ikke har dine eniske gener her, men hvis de der imod ret faktisk gjorde noget for at blive en del af det Danske samfund og en ydende del og ikke kun en nydende del så skal de også have lov til at være her, ellers ser jeg personligt ingen grund til de er her
Eizo
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 19:32
73
Din verden er alt for sort/hvid.
Hvis jeg var et egern...
Public
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 19:54
75
Tja det er den måske, men jeg mener nu engang at der skal være plads til dem der gør noget for det, men de andre mener jeg ikke vi bør brødføde, for lige meget hvad, kan man klare en tur fra den anden side af jorden kan man sku også klare at intigrere sig
NisseFar
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 17:35
9
Lige som nogle danskere gør på staden? :)

Hvad er forskellen mellem danskerne på staden og invandrene i ghettoerne? :)
devon
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 17:38
10
De er danskere!
Rangster Gap nigga
Deal with it
NisseFar
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 18:32
14
Og?
devon
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 18:43
15
/ironi fra min side af..
Rangster Gap nigga
Deal with it
corn9r | aim@eyes
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 01:31
61
hvad er forskellen på en troll og devon?
du for en god idé ved at få en masse gode idéer
uaW
Mandag d. 14. marts 2011, kl. 15:29
95
trolden er pænere
Biggie Biggie Biggie Biggie ...
PaRaNorMal
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 18:14
12
de er danskere
Eizo
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:05
21
Hvis du nu var i 'deres' sted?
Hvis jeg var et egern...
PaRaNorMal
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:23
24
Hvis du nu var i de en af de mange danskere der bliver begået kriminalitet imod. Hvad nu hvis du var i deres sted?
'De' gavner ikke det danske samfund, de yder ikke en disse.

Nej jeg er ikke racist, da der i mange tilfælde er tilflyttede familier, der har fået integreret sig i det danske samfund og lever efter vores regler. DEM har jeg respekt for. Jeg har flere venner der er efterkommere og lever som normale danskere og har integreret sig, og det respekterer jeg til fulde.

Jeg har bare ikke noget tilovers for dem, som ikke engang prøver på at yde noget, men bare laver ballade.
Eizo
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:29
26
"Jeg har bare ikke noget tilovers for dem, som ikke engang prøver på at yde noget, men bare laver ballade." - den typiske begrundelse for racisme.
(care om det ikke passer (: )

Men mester! du svarer ikke på mit spørgsmål.
- Hvad hvis du var i deres sted, du flygter fra et land er der krigsramt, kommer til et fremmed land, hvor du ikke har nogen viden til samfundet, styreform. selv grundlæggende værdier som børnepasning. Du kommer til et land hvor folk ikke tager imod dig, men derimod drejer hovedet når du passerer dem på gaden. En situation hvor du ikke kan få job pga. din hudfarve.
Hvis jeg var et egern...
PaRaNorMal
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:56
29
Og så mener du at kriminalitet er vejen ud? Kan godt være de ikke har nogen viden omkring samfundet, men jeg vil vove at påstå at de godt ved man ikke går ind i en butik stikker noget i lommen og går uden at betale, f.eks.

Men svarede du på mit spørgsmål?
lypsyl
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 17:19
35
PaRaNorMal

Mandag d. 7. marts 2011, kl. 19:54

1: negerne kommer til danmark
2: de søger asyl
3: de bosætter sig i en betonklods og betaler nada for at bo der
4: de yder ikke en skid for det danske samfund
5: de skal UD

Det er direkte racistisk, jeg vil vædde med at du ikke tør at sige sådan noget lort i virkeligheden.

Hvad med danskere som ikke gavner det danske samfund, som OGSÅ bor i ghettoerne? Det er da dybt racistisk, eftersom jeg har læst flere af dine besvarelser.

Skrid da væk hvis du skal være racistisk på et åbent forum.. Det eneste du kan være glad for, er at du er anonym på sitet.

Enig!
herforth | Bevar • • •
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 17:33
37
Magnus Herforth fra næstved.
Godt så er jeg ikke anonym mere. Jeg har næsten samme holdning som ham da jeg synes at dem der kommer til Danmark for kun at sidde i en lejlighed og leve på bistandshjælp er for lavt. Det kan godt være at danskere også gør det men vi er heller ikke flygtet fra et land for at komme til noget bedre og der efter ikke gør noget for at gøre vores liv bedre.
Jeg ved bedst så stop med at diskutere!
lypsyl
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 18:08
39
Hvis DU skulle bestemme, om en flygtninge skulle bo i en lejlighed uden at gavne dig, ville du så lade ham det, eller lade ham blive slået ihjel?
Enig!
herforth | Bevar • • •
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 18:19
40
helt seriøst så ville jeg nok lade ham bo der. Men nu når vi som land viser gæstfrihed regner man da også med at de gør noget for det. Arbejder feks får en uddannelse et eller andet istedet for at lade dem sidde og stene i en lejlihed og belaste samfundet og dets økonomi.
Eizo
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 19:20
44
Du kender tydeligvis ikke dine fakta Mikkelræven.
Problemet er ikke at de ikke vil gøre noget for deres hjælp fra staten.
Som tidligere i topic, er der blevet forklaret at de kommer med akedemiske, og diplomatiske uddannelser.
Men da danskernes holdning (i flertal) som tydeligt fremstår i dette topic, er at vi beder dem skride af h%@!vedes til. Vi nægter dem arbejde på grund af deres hudfarve og accent.

Hvis jeg var et egern...
herforth | Bevar • • •
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 20:28
48
Ja men hvis de har sådan en høj akademisk uddannelse ville de vel vide at sådan er det i Danmark og vælge et andet land. Og nu har jeg boet i KBH og omegn og har virkelig aldrig mødt en anden G eller bare en Indvandre som var højt uddannet.
axian
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 02:27
62
Fordi du ikke har mødt nogle i det lorte by så betyder det ikke at kammen skal smides på alle perkerne vel?

Ja jeg er selv sort, jeg er igang med en "høj" uddannelse og samme har min kæreste.. ja "kæreste" og hun er stortset også "perker" der pt. er igang med at uddannes journalist. Så hold lige tonen og hjernen på plads før du udtaler dig, du lyder som en eller anden der pissed af nogle pubertet indvandre i en lorte ghetto pga de har stjålet dit slik.
Redigeret: Lørdag d. 12. marts 2011 - kl. 02:42
You can aim for perfection as long as
you enjoy the road that gets you there.
herforth | Bevar • • •
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 13:40
65
citat fra mig selv "da jeg synes at dem der kommer til Danmark for kun at sidde i en lejlighed og leve på bistandshjælp er for lavt."

OK så altså jeg siger præcis det samme som dig du kan bare ikke læse selvom du har din ååh så høje uddannelse.
axian
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 18:27
66
Du har på ingen måde skrevet det samme som mig, og min familie / brødre er også "kommet" til Danmark, kan ikke se du har talt bedre om de ene end andre.

Jeg har ikke en uddannelse. Jeg er igang, så er det dig der skal lær at læse?
Redigeret: Lørdag d. 12. marts 2011 - kl. 18:29
herforth | Bevar • • •
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 22:30
77
nej for efter hvad du skriver behøver jeg ikke at lære og læse fordi jeg er hvid?
Det jeg siger er at dem der får en uddannelse går i skole og stuff np lad dem blive og arbejde dem der bor i gehtoer ud med dem.
axian
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 01:17
78
Speechless.. jeg har intet at sige, undskyld min ven, min fejl at besvare dig. Du mangler tydeligvis en masse at lære endnu, alt for tidligt at bringe det her debat oppe, da du åbenbart intet fatter overhovedet.
herforth | Bevar • • •
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 01:24
79
Hva snakker du om? at du synes det er skide fedt at der sidder en flok indvandre på ghettoer over hele DK og bare sidder på bistands hjælp? Mens jeg synes det er okey at folk som du er i landet efter som du tydeligvis tager dig en uddannelse
axian
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 01:38
80
Præcis, jeg tager mig en uddannelse.. Men det regner du ikke med at folk som dig ikke kan se forskel på en der studér og en der siddende derhjemme i en ghetto? kammen falder på alt og alle indvandre, om de gode eller dårlige, en som mig eller en tard på gaderne.. Er man sort, bliver folk blinde og ligeglade, går man på gaden får man sig et forkert blik, hvilket er langt fra det du har skrevet, og det vil aldrig fungere på den måde.

Jeg har aldrig sagt jeg synes det okay at flok indvandre på ghettoer sidder hjemme og wanker, jeg hader dem ligeså meget som en anden, det er bare at det mig der samler lortet op på deres lort, pga netop folk som dig kigger forkert på sagen.

Og hvad jeg skrev fra starten som du ikke forstod er at jeg bor i en ghetto, nærmest den mest ****** ghetto i århus, og alligevel har hverken jeg eller min familie siddende hjemme uden uddannelse / arbejde, hele teorien er blot at man skal se det på menneskeheden og ikke race eller religion, at netop sige det på den måde at folk der siddende på en ghetto med bistandshjælp skal ud er så uvidende som alt andet.
herforth | Bevar • • •
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 12:56
88
okey, men det er som alt andet. Mange får deres meninger fra medie og aviser, også er det bare det de følger. Sådan er et menneske bare indbygget, første indtrykket er det vigtigeste og det bliver dømt de første 10 sekunder man er høre eller er sammen med personen. Så får man afvide i medierne at alle indvandrerne bor i ghettoer på bistands hjælp og bare sidder og laver nada, får man den ide i hovedt at alle gør det. Det kan sagtens være der er et par smut huller imellem hvor du feks er en af de sorte får (forstå mig ikke racistisk).

Men min mening er bliv i landet hvis du arbejder eller uddanner dig. Smut hvis du sidder på bistandshjælp.
nebelong
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 06:57
84
Jeg kender mange indvandre der har høje og fine uddannelser?
Og jeg bor i København?
herforth | Bevar • • •
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 12:51
87
jamen tillykke med det. Prøv at læse hele samtalen før du blander dig ;)
k0rN
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 15:36
53
Det er da sørgeligt at han ikke må give sin mening til kende offentligt, da hen ellers ville få tæv. Der er mange situation, hvis du bar modsiger den forkerte en smule og ikke er enig, så står han klar
Jeg er lort
Så har vi det på det rene
lypsyl
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 17:59
54
Han har lov til at give sin mening til kende. Bare ikke hvis det er racistisk.
Enig!
xize
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 18:43
69
så ville jeg

1. LÆRE DANSK
2. imigrere mig i det danske samfund
3. finde mig et job/uddannelse
4. finde mig et andet sted at bo hurtigst muligt
Eizo
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 19:34
74
1. Du kan ikke engelsk og kender ingen i danmark, udover din søster.
2. Du har ingen venner, ingen kontakter i danmark.
3. Du bliver afvist så snart du møder op.
4. Din kommende lejerforening, vil ikke have at der står mohammed på postkassen
Hvis jeg var et egern...
xize
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 02:13
82
1. derfor kan man stadig lære dansk
2. derfor du skal immigrere dig:)
3. passer overhovedet ikk
4. og nej fordi det er racisme og skaber dårlig omtale og ved ikk rigtigt men tror det er ulovligt:)
Public
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 19:59
76
Tja Danskerene på staden har i det mindste gjordt noget for at få det som det er der, og dertil ha deres forældre og bedste forældre osv været med til at bygge landet op, hvilket man langt fra kan sige om "dem" i gettoerne, de vil bare ha og ha og ha uden at ha bidraget til andet end at tømme bistandskontorets pænge kasse men så har de dog været med til at fylde fængslerne.

(mener dog stadig der skal være plads til dem der er klar til at yde noget til samfundet)
Eizo
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 18:53
17
Skyd dig selv.
Hvis jeg var et egern...
PaRaNorMal
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 18:55
19
Nej tak, men jeg vil gerne skyde dig.
MosaverB | XplayN.com
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:27
25
Jeg er enig i det du siger. Men, du skal sgu ikke påstå, at alle der bor i ghettoer ikke ytrer for samfundet.

Jeg er 14 år gammel, har boet i Ishøj-ghettoen i 13 år. Og jeg er på INGEN MÅDER ligesom alle de andre fra ghetto-områder. Så please, hvis du skal udtale dig, så udtal dig lidt mere specifikt.
De kalder mig trold.
Charme trold
Eizo
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:31
27
så vil jeg da gerne have lov til at vende den, og høre specifik hvad du: Gabriel, er enig i?
Hvis jeg var et egern...
PaRaNorMal
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:35
28
Selvfølgelig er der en masse der yder for samfundet, men det jeg siger er at der godt nok også er mange der ikke gør.
eXed
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 17:40
38
Har du kigget på statistikker på dette område? Hvis du har, er din kommentar direkte idiotisk. Der er _LANGT_ flere indvandrere som skaffer sig arbejde når de kommer til DK, end invandrere som ikke gør noget som helst.
PaRaNorMal
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 18:53
41
hold nu kæft.. du ved ligeså godt som mig at der er mange indvandrere der flytter til en ghetto, som ikke får taget sig en uddannelse eller har nogle tilknytning til arbejdsmarkedet.
eXed
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 19:11
42
Og du ved ligeså godt som jeg, at der er en langt større del som har et arbejde og yder noget for samfundet.
Eizo
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 19:25
45
Dem som primært "ender" derhjemme er mødrene, fordi de kommer fra en anden kultur hvor det er en del af samfundet af konen går derhjemme og passer børnene, mens manden er på arbejde.

Det ser man tydeligt for førstegenerationsinvandrere, men kigger vi lidt længere frem til; andengenerationsinvandrene, er holdningen en helt anden, og vi ser dem med langt bedre sprogkundskaber og forsåelse for arbejdsmarkedet. Her er procenterne stort set den samme som danskere (danskere med danske forældre)
Hvis jeg var et egern...
axian
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 02:38
63
Get a clue please.
axian
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 19:35
56
Same. 18 år ~~gellerup parken..

meeen mJe har også boet der, så jeg klager ikke!
Nss
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 21:04
32
Jeg er sgu enig... Jeg er lidt racist. Jeg er racist på den måde at dem der kommer fra et kriseramt land, og får sig en lejlighed uden at bidrage til samfundet og uden at integrere sig og få sine børn i en dansk folkeskole, de kan sgu lige så godt blive udenfor

Dem som kommer til landet og integere sig, arbejder giver noget til samfundet og får børn i skolen... De er sgu lige så meget velkommen i danmark som jeg er.
We are playing this match online i believe.
(C) Thomas uaW Lovett
movichh
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 21:12
33
+1
lypsyl
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 17:21
36
Det kaldes ikke racisme.
Enig!
PrimaGod | H2kGAMING
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 03:14
64
Hvor er det dog pinligt at kalde sig selv dansker når folk som dig findes.
Jeg er lidt nice
xize
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 18:49
70
luk da røven:)

man er da stadig dansker selvom man er racist eller ej

det eneste de perkere gør at at tage alle de lortejobs som vi danskere ik gider have, (det skal de have credit for) men at deres børn eller børnebørn kommer ud i kriminalitet og ikke gider have en uddannelse fordi de ikk tror de behøver lave en skid, og så ender det med at de går og nasser på vores samfund med kontanthjælp og pis og lort det kan jeg ikk have, vil ikk sige jeg er DFer men hun hart sgu ret i nogle af sine holdninger...

nebelong
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 07:01
85
Hold da kæft hvor er du dum at høre på seriøst?
Istedet for at have så meget imod dem og had dem, så prøv at snak med dem, de er faktisk søde rare mennesker som alle andre.

Men okay det også GDK det her, folk der sidder og spiller smart med deres holdninger bag deres skærm!
xize
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 14:43
89
tro mig havde nogle af perker venner til en fest, indtil jeg fandt ud af de havde taget min mors pung og min zippo lighter til 1800 :)

hvis du ikk kalder det en grund til at hade dem så care med dig du kan ikk ændre min holdning... :)
PrimaGod | H2kGAMING
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 19:04
93
Du er simpelthen så ignorant, at jeg ikke gider bruge min tid på dig. Men okay, du er 15 år så det er sikkert fordi du er blevet opdraget sådan.
Jeg er lidt nice
xize
Mandag d. 14. marts 2011, kl. 22:01
97
nej er 17 men forstår hvad det har med sagen at gøre:) oig er ikk en skid ignorant, det kan bare ikke passe de ikk kan tilpasse sig regler og samfund, det er som om de prøver at skabe deres eget samfund i deres kvarterer, bla. ved ikke at lære dansk etc.

så luk røven med det der, og grunden til mine holdninger har du overfor:)
PrimaGod | H2kGAMING
Tirsdag d. 15. marts 2011, kl. 21:03
102
Jamen jeg kan da godt forstå du bliver sur over at nogle idioter stjæler din mors ting. Men det er utroligt dumt at skære alle over én kam. Ja, der findes mange unge udlændinge der er problematiske, men det betyder ikke at ALLE ikke gider at bidrage til samfundet og ALLE ikke gider tilpasse sig de danske regler. Derfor er du ignorant.
Jeg er lidt nice
xize
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 18:39
68
fucking enig, skal du med i min nystartede ku klux klan :D
LarseNNN
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 17:43
11
http://ghe2.net/ - som sagt vores ghetto i Vamdrup city :D
=D =D
Eizo
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 18:54
18
Skjult reklame :)
Hvis jeg var et egern...
LarseNNN
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 20:31
49
DU HOLDER NU TONNI! :D
=D =D
Eizo
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 20:35
50
Det er en forbander fiiin fornæmmelse at smide lakridsstængern rundt om sådan en fartliderlig knallertmis
Hvis jeg var et egern...
LarseNNN
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 15:28
52
på nul til hundred på meget hidsig vis :D
=D =D
PaRaNorMal
Tirsdag d. 8. marts 2011, kl. 19:22
23
skulle være besvar
Redigeret: Tirsdag d. 8. marts 2011 - kl. 19:22
wqz2829
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 19:28
46
Hvem er det egentlig der er racist af dem og os.. Det er dem der ikke lukker os ind i deres hjem, og det er dem der siger at deres børn ikke må være sammen med os og siger at vi faktisk lige ud er nogen kartoffler der burde dø.. Hvem er det så der er racistisk? Jeg vil mene det er dem.. Og hvis de nu forhelvede er flygtet til Danmark.. fair nok de er her.. de skal bare indordne sig efter vores regler.
lypsyl
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 19:43
47
Du er da HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT galt på den? :) Hvorfor bruger du "dem" istedet for "få"? Jeg kender INGEN, hvis forældre siger at de ikke må være sammen med danskere? INGEN der siger at danskere er kartofler, og skal dø? Og INGEN som ikke er utroligt gæstfrie overfor danskere?

Din kommentar er fandme noget lort, hold den inde i din microskopiske hjerne.
Enig!
Eizo
Torsdag d. 10. marts 2011, kl. 20:40
51
Muammar al-Gaddafi gør :ppPppP
Ligesom at han synes at kvinder burde samle mændene til en omgang kogekundskab i køkkenet :)
Hvis jeg var et egern...
sNIPEDOWNNN
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 19:25
55
hvad så med ham der der slog en fucking lære ned, fordi han ville give hans datter hånden, wtf is that shit?
ok nice signatur
true story
lypsyl
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 19:43
58
ÅHHHHHHHH NEJ!!!!!!!! ALLE INDVANDRE ER SVIN, FUCK DEM DE SKAL UD AF LANDET. GRIMME PERKER!!!!!!!!!!!!!!!!! nej?

ham der er jo bare en fucking idiot. men fordi ____________HAN_____________ er indvandre, så er det alle der gør sådan eller hvad? du er jo selv næsten lige så hjernedød som duden der gjorde det...
Enig!
axian
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 22:29
60
Nu jeg selv perker, og jeg mener ham der har gjort det der må være perkernes fucking skuffelse.. kæft hvor jeg hader perkere der sådan, gad godt voldtage hans datter så han kan komme og prøve på at slå mig den tard.
ruggah
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 02:43
83
Du har hermed vundet alle diskussioner i fremtiden med det svar, win! :D
xize
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 18:52
71
han har ret i at de mest holder sig for sig selv og kun går med deres egen "race"
lypsyl
Lørdag d. 12. marts 2011, kl. 19:01
72
er du fucking fatsvag og lam i hovedet? brug et andet ord end "de". idiot.
Enig!
xize
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 02:09
81
ok "dyr"
nebelong
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 07:03
86
Idiot!
xize
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 14:46
90
idiot? gå du bare ud og puff en fed med dine perker venner, holder mig til "menneskerne" af den grund jeg har skrevet ovenfor:)
nebelong
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 16:35
91
1: jeg ryger ikke.
2: Du er da en idiot at kalde dem for "dyr"? det er mennesker ligesom dig og mig!
3: Det kan godt være du har en dårlig episode med nogle, men derfor skal man ikke generalisere.
4: Mange af dem er faktisk meget flinke, og ja der er nogle der ikke helt er på den rette side af loven, men der er da lige så mange danskere?
xize
Mandag d. 14. marts 2011, kl. 21:57
96
du forstår mig ikke, indvandrene må jo tilpasse sig reglerne i samfundet, det kan godt være at det ikke gjorde noget de stjal i afghanistan men det gør det her, det lader de fleste dyr til ikke at have forstået:) og jo måske generalisere jeg, men det ermin holdning laver jeg ikke om på, og har ikk oplevet et eneste af de dyr der er flinke, som sagt i en tidligere kommentar hodler de sig for sig selv og snakker kun med mennesker af deres egen hudfarve.
NSJ
Tirsdag d. 15. marts 2011, kl. 15:04
98
Hej Nebelong.
Nu ved jeg ikke hvad Skize siger til at en playzeek admin, går ind og kommenterer diverse spilsites hvor mulige kunder befinder sig, med idiot etc etc. Hvis jeg var dig ville jeg holde det i et mere modent sprog og evt. læse reglerne

2.1 - Jeg citerer
"Vi forventer, at Du tilstræber at skrive saglige og indholdsrige indlæg, der er relevant for det emne, Du besvarer. Indlæg, der har karakter af at være i et ”chat-sprog”, såsom 1337-sprog og overdreven brug af forkortelser o.l. accepteres ikke.
"

Vil anbefale dig og læse reglerne.
Tak.
Ein Volk, ein Reich, ein Führer!
nebelong
Tirsdag d. 15. marts 2011, kl. 16:36
99
Så vil jeg igen sige til dig som jeg har gjort så mange gange før at du stadig er en kæmpe idiot :) Den måde du behandler andre folk på er ikke acceptabel, du burde være bare lidt sød efter sidst jeg valgte at give dig et unban.
Men så vil jeg være så sød at fortælle dig at som Playzeek Admin er man det frivilligt, det vil sige man får ikke noget for det eller noget som helst, og da vi nu befinder os på Gaming.dk og ikke playzeek, har jeg da ret til at udtale mig om de ting jeg nu har lyst til?

Den dag du lære at blande dig uden om alle andres sager kan det være du begynder at få nogle venner.
NSJ
Tirsdag d. 15. marts 2011, kl. 20:40
101
Det er vel dumt og gå ind på danmarks største Css community, og tilsvine folk, som er jeres kunder? Du burde vide bedre. ER der care på unban, det er ikke relevant for denne samtale, og der må da være en grund til du giver mig unban med det samme, du havde jo ingen beviser, andet end et latterligt bind ;-)

Men det er du jo ligeglad med, du jo "NEbelong", DEn mest hadede admin på PLayzeek.
nebelong
Tirsdag d. 15. marts 2011, kl. 22:50
103
Hvis du læser samtalen, og du ikke har lyst til at kalde ham for en idiot så er der noget galt.
Desuden er det ikke mine kunder, men playzeeks kunder.

Men hyg dig kid.
NSJ
Onsdag d. 16. marts 2011, kl. 07:33
104
Nej, jeg har ikke lyst til at kalde ham en idiot, for han har fat i masse punkter, som jeg er enig med ham i ;)
Og kalde ham idiot er simpelthen bare for lavt, og viser at du ikke kan argumentere ordentlig uden at sætte sådanne ord ind.
axian
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 19:40
57
Done ang. spørgeskemaet.
Redigeret: Lørdag d. 12. marts 2011 - kl. 02:28
qRonkz | BANDIT
Fredag d. 11. marts 2011, kl. 22:15
59
Lorte spørgeskema, i bliver fandme nødt til at variere mellem åbne og lukkede spørgsmål.
Angående ghettoer så skal de ikke reduceres, men gøres mere attraktive så også danske familier vil bo der.
Der sad to fugle i et træ, så sagde den ene tit ...
den anden: Det er godt min far ikke er bager
fReze | Speeddating.dk
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 18:52
92
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
qRonkz | BANDIT
Søndag d. 13. marts 2011, kl. 19:08
94
Thank you for making my day!
Der sad to fugle i et træ, så sagde den ene tit ...
den anden: Det er godt min far ikke er bager
sn4x
Tirsdag d. 15. marts 2011, kl. 16:52
100
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
Kvinder er ligesom en guitar, de ser ens ud og
hvis du spiller ordenligt på dem, lyder det godt

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source ny update i ... (6)
Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (51)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (61)
Counter-Strike: Source Management & Staff (19)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (19)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (16)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (64)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (95)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (139)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Kort virker kun ... (1)
Offtopic Danmarks flotteste ... (53)
Offtopic Jokern @ tb4 (224)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (9)
Offtopic Diablo 3 - hvad ... (18)
Offtopic TheBlast - Jeres ... (157)
Køb og Salg S: Fin Gamer ... (31)
PC Relateret blæser på ... (2)
PC Relateret Pc lagger i css ... (18)
Køb og Salg Trader min extra ... (0)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (4)
League of Legends 4 members søges EUW (0)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Team på EU West ... (1)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)