Tilbage til forsiden
SteelSeries LoL Tournament (Liga)

Counter-Strike: Source » Generelt

Debat låst

Hacked ?

Jeg sad og lamede lidt ffa, indtil jeg stødte på Noia, da jeg så kigger playerlist ser jeg så at jeg har ham på min friendlist, det underlige er at, jeg har aldrig addet Noia til min friends, så kigger jeg så user details på friends, og ser han spiller på zkod´s account. Som er blevet hacked for en uge siden.

http://www.vix.dk/section/photo/zoom.aspx?id=137047&size=4

http://www.vix.dk/section/photo/zoom.aspx?id=137046&size=4

http://www.vix.dk/section/photo/zoom.aspx?id=137048&size=4

Flere |
Twinkie Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 16:58
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

zKod | knowme
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 17:03
1
Folk i norge (undladt at skrive med stort forbogstav) er, og har altid været, til grin.
^ I have copyrights for this
Zhisko90
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 17:04
2
Busted Noia, din stupide nordmand..
Er du fucked op i kraniet eller hvad? lol på din hovede altså -.-
Hvorfor giver du bomben til mig?
Har du ikke selv gået på planteskole ;s
BuqU
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 17:06
3
Alt kan vel misforstås...
men hvis ikke....
HAHAHAHAH OWNED DIN FJELDABE!

(Twinkie er sød)
I'm God.
BuqU
4
Alt kan vel misforstås...
men hvis ikke....
HAHAHAHAH OWNED DIN FJELDABE!

(Twinkie er sød)
I'm God.
cpx- | dz
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 17:14
8
du ikke sød
http://www.amerikansk-fodbold.dk
cpx- | dz
5
NoiA han er så meget haxxxxx.
http://www.amerikansk-fodbold.dk
mental1ty_
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 17:11
6
Busted :)
- n1 twink (y)
mrtendstik
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 17:12
7
Lol NoiA! Har du ikke penge til css ? Du bliver altid steambanned fordi du cheater og så har du ikke penge til at købe et nyt ! Og så synes du det er sjovt at HACKE zKod's acc ?
Blind
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 17:34
9
OMFG NOIA!!!!. Tsk.... Glad for at du er blevet busted!.
Før medgang kommer modgang
pAbzTTTTTTTT
rolle_ | Nordjylland<3
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 17:39
10
Tobias ! &lt;3
du syg til at buste hackere? :DD
Btw. Fatter jeg ikke hvorfor du ikke buster dig selv :D:D
Det kunne være sjovt :D:D
Redigeret: Tirsdag d. 12. juni 2007 - kl. 17:40
HARDSTYLE WILL NEVER DIE!
http://www.youtube.com/watch?v=k3R4B0MfSrM
Twinkie
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 18:36
11
Du siger jeg er god :D ?

Hvis jeg er så god.. så betyder det vel, at jeg ikk har hack :') ?

Men... Pas på, du er SUSPEKT !!
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Doggi | EPSILON.NIKE
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 23:19
16
Bahh du er så dårlig man ikke kan tro du snyder :)

At du gider at buste andre for at hacke

Kender andre steder du har hacket folk :D

Men har _ALTID_ whinet over noia nå jeg har spillet imod ham
Redigeret: Tirsdag d. 12. juni 2007 - kl. 23:20
svampebob
firkant DADADADA
NoiA
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 10:59
46
console - ''exec skill.exe''
console - ''ERROR missing skill from this name Twinkie (cs: source)''
console - ''Starting executing aim for some help''
console - ''Oh damn didnt work, whats wrong with this noob''
Sarosu
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 19:45
12
Kan godt være han hacker, jeg kender ham ikke og har aldrig set ham spille så jeg kan ikke vide det.

Men hvis de der 3 screenshots er nok til at overbevise folk om at han hacker skal der ikke meget til :) Eller er det bare mig der er dum? Kan man ikke bare lave lidt om på sine nicks og voila, så ser det ud som om en spiller på en anden persons account?
mental1ty_
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 14:45
22
de viser da meget tydeligt at Noia spiller på hans acc? :o
Sarosu
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 14:49
23
Nej, egentlig ikke. Men stoler på at twinkie ikke prøver på at fuske :p
Twinkie
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 19:52
13
Joo selvfølgelig..

Men som sagt...

Kan kun give dig mit ord, på at det ikk er falsk :)
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Twinkie
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 19:52
14
Joo selvfølgelig..

Men som sagt...

Kan kun give dig mit ord, på at det ikk er falsk :)
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
KhoRne | Sytek
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 20:39
15
Spillede engang en mix med noia hvor han skodede og så på t-siden retryer han og så sidder han og ghoster for os andre med hans hack. -.- btw mener også zypher fangede ham i at hacke på lan
PrimaGod | H2kGAMING
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 13:42
21
Han cheater 100 % :D Tror jeg har haft 3 forskellige cheater avi'er af ham på min computer.
Btw. du er en flot fyr <3
Jeg er lidt nice
KhoRne | Sytek
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 21:20
26
Haha så er det nok også ham der har hacked mit acc nu og slettet alle mine friends?:b btw. du har en fræk stemme <3
PrimaGod | H2kGAMING
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 22:05
27
HAR DU SÅ IKK MIG PÅ FRIENDS MERE? :(
Jeg er lidt nice
KhoRne | Sytek
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 11:25
30
NOPE! you need to add me again sweetheart - tpj2003 <3
PrimaGod | H2kGAMING
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 20:56
40
Pyhh, det er done nuuu !
Jeg er lidt nice
NoiA
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 10:53
45
Du ved sku ikke jeg er norsk engang? og hvem fanden er zypher? har ik engang været på nogen af jeres danske whine lan:D men tak for en god latterxD
EtioN
Tirsdag d. 12. juni 2007, kl. 23:45
17
kæft en nab, helt sikkert en script kiddie.. IMO skulle man hacke ham og få hans com til at brænde sammen..
_/_/_/_/_/_/_/_/
zKod | knowme
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 13:22
18
Er I gang :P
EtioN
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 13:39
20
:D haha, script kiddies ftw..
_/_/_/_/_/_/_/_/
dG- |
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 13:35
19
n1, Noia er os busted for cheat i en kamp mod Ultraz da han spillede i Perfection..
SourceTV demo ftw. Kan vidst godt frembringe den på en eller anden måde, eller jeg kan prøve.
Kawer
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 15:08
24
Noia din... Hrmf. :p
kaspr lORLL
xNa | LeeK
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 15:59
25
tard.
Livet er hvad du gør det til.
Essence | über G33KZ
Onsdag d. 13. juni 2007, kl. 22:36
28
Jeg har en tidsmaskine!
www.abstinens.dk
Jeg har en Tidsmaskine
KenZzOr
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 14:47
31
må jeg prøve? :)
A face mean's luuuuuuv<3
..............thats why i never face ppl!
Essence | über G33KZ
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 18:40
34
Nah, den er pt på værksted
www.abstinens.dk
Jeg har en Tidsmaskine
KenZzOr
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 19:56
36
æv, hvad er der galt med den?
A face mean's luuuuuuv<3
Essence | über G33KZ
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 07:30
44
En relativt kendt source spiller fra et relativt kendt dansk hold skulle op og prøve den. Desværre kunne den ikke holde til personens vægt, så det ene støttehjul gik i stykker.
www.abstinens.dk
Jeg har en Tidsmaskine
orga
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 11:55
47
Sry :S
It aint easy being cheeezay!
aaaaaaaaaaaaaaaaaay!
KenZzOr
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 14:47
55
orh jaer! det skal da bare erstattes
A face mean's luuuuuuv<3
KenZzOr
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 14:47
56
orh jaer! det skal da bare erstattes
A face mean's luuuuuuv<3
Twinkie
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 06:50
29
En tidsmaskine :D

Lyder spændende
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Prewlocka | [T1]
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 15:06
32
De der screenshots fortæller intet om at NoiA har stjålet et account eller cheatet, faktisk stikmodsat.
Twinkie
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 18:50
35
Stik Modsat ?

Hvad mener du ,
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ramses86 | [Cozy]
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 15:11
33
Hej alle,

Jeg er Tack Leader i [Cozy].

Jeg er nok den der føler mig mest til grin over det her, da jeg har gjort plads til Noia hos Cozy. Givet ham plads til at spille blandt folk som er her for at hygge sig... Flere gange har folk advaret mig mod, at han hackede - men jeg stolede på hans ord, så han fik lov at blive...!

Men, at han pludselig uden at give mig besked er ude af clanen beviser også, at påstandene er korrekte... Jeg vil dog pointere, at han ikke ville få lov at blive, hvis ikke han havde smuttet mens jeg var inaktiv for 1 uge - da Cozy ikke går ind for den slags..

Når det så er sagt, synes jeg ikke det er fedt, at SÅ mange mennesker herinde decideret opretter debat for, at plage og disse manden..... Etisk ukorrekt ;o)

PÃ¥ vegne af [Cozy]
Ramses aka Zorro ^ Tack Leader
KenZzOr
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 19:58
37
Fuck etikette, manden er jo en tard der ødelægger spillet for andre, ikke noget med han hacker og får sig selv VACbanned, hacker han også zkod's accout, så er han da bare en nar :)
A face mean's luuuuuuv<3
Prewlocka | [T1]
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 20:06
38
Omg. Det er jo intet i de screenshots der direkte tyder på det er NoiA, kun navnet NoiA.

Kunne ligesåvel være hvem så helst.
PrimaGod | H2kGAMING
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 21:02
41
Men han cheater stadig 100 % :)
Jeg er lidt nice
Twinkie
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 06:24
42
Derfor er det jo ikk stikmodsat :s ?
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
k0ch
Torsdag d. 14. juni 2007, kl. 20:07
39
Han er hvertfald wiild ffa. :)
Btw. har spillet mix med ham, men synes nu ikke hans info _ALTID_ passede.
dúw e én râzâpâz, ønté horrá helvéd.
NoiA
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 06:50
43
Nåja endu et 100 % Dansk Gaming Forum tæt med whine:D
Fuck det så nice når man læser alt det der og jeg sidder bare her og ler af alt sammen ty alle sammen for en god latter;D

Nu har jeg lige været på ferie i ca 1 uge og som jeg husger er det lige 3 dage siden zKod sa hans account blev hacket, hvor jeg nu sidder på en laptop ifra 1999 og uden steam og source. + Jeg spiller ikke på danske servere eller med dansker mere, og hedder ikke NoiA, men ja ok tak for en god latter :D :D :D :D :D :D :D
PrimaGod | H2kGAMING
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 12:31
50
Det du siger er jo stik modsat af #33? Han siger at du lige har været del af Cozy eller sådan noget. Men hovedsagen er, at du har cheatet/cheater, så hold dig langt væk.
Jeg er lidt nice
NoiA
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 13:13
52
hva? Jeg spillede lidt med cozy i ca 1 uge, pågrund af en gammel clan m8, men det var kun for hygge når jeg lige så hvos meget de suttede. og wtf mener du
NoiA
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 13:14
53
hva? Jeg spillede lidt med cozy i ca 1 uge, pågrund af en gammel clan m8, men det var kun for hygge når jeg lige så hvos meget de suttede. og wtf mener du
mrtendstik
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 12:25
48
NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim
mrtendstik
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 12:25
49
NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim NoiA er grim
SpunKy4660
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 12:46
51
Det beviser skuda ikk at NoiA har hacked den ? kan være en namefaker ... ! Men kender ikk NoiA så ved ikke om han er dum nok til at hacke en acc.
Citat: "Intet er umuligt"
... prøv at smække med en svingdør (eller det ...
Prewlocka | [T1]
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 14:40
54
Endelig en der har fattet pointen, og det var også det jeg mente med stikmodsat.
Hvis man stjæler en andens account, går man ikke ind på en ffa server med sit originale nick. Så er man da godt dum.

Btw. Norge (med stort) har været mere dansk end norsk. (:P)
NoiA
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 15:19
57
hahah WOW jeg ser lige et topic på gaming.dk som ikke er whine? OMG WORLD RECORD
riis
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 16:19
58
han er jo dum :/?
når jeg er glad :D
er du glad :D
riis
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 16:19
59
han er jo dum :/?
når jeg er glad :D
er du glad :D
zKod | knowme
Fredag d. 15. juni 2007, kl. 22:48
60
Ok, for det første, du pointerer at NoiA 100% IKKE er dum. At det er fuldstændig UMULIGT for NoiA at være så dum at gå ind på en FFA server med sit orginale nick.

For det andet, vil jeg gerne vide hvordan du kan sige at det her ikke beviser noget:

Twinkie havde mig på friends på mit gamle acc 'yaccay'. Han går ind på en server og ser at mit account-name er changed til hNk, hvor man kan se i name-loggen at DET account som daværende hedder 'NoiA' in-game, har haft "Christopher "`zKod" Jacobsen" som account-name førhen.

Spørg dig selv således:

1. Hvorfor skulle NoiA have addet navnet "Christopher "`zKod" Jacobsen" til sit account?
2. Twinkie har ikke addet NoiA's account, men havde addet mit (yaccay), og da han finder NoiA på en FFA spiller han under yaccay.
3. Jeg har vist dig 2 demoer af en gammel kamp som NoiA spillede, da han var i Perfection, som tydeligt indikerer at han har haft wallhack. Er det ikke rimelig ironisk?
4. (Den her har DU selv fortalt mig) Hvorfor spiller han på servere der ikke er VAC på?
5. (Har DU også fortalt mig) Hvorfor er NoiA bannet fra SLAP?

Hvad er sandsyneligheden for at han har hacket mit account nu?
Prewlocka | [T1]
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 12:16
65
Jeg siger det er ikke specielt kløgtigt at gå ind på en ffa-server med sit originale nick, hvor man lige har hacket et account.

Det jeg siger der ikke beviser noget er, at det indikerer ikke at det er NoiA 'hamselv' der har hacket accountet.

1. NoiA havde ikke addet noget som helst, det er personen der har hacket accountet.
2. Ja, han finder NAVNET 'NoiA' på en ffa-server på dit account.
3. De demoer kan diskuteres, og hvis det var så tydeligt wallhack, var diskutionen om NoiA cheatede jo fuldendt.
4. Ja, han spillede på servere der ikke var VAC-secure i 1.6, ikke i CSS.
5. Jeg ved ikke hvorfor NoiA er banned for SLAP (er også ligeglad), men jeg kan se at han selv har svaret på det.

Her taler jeg ikke om sandsynlighed, for 'JO' efter de påstande du kommer med er det meget muligt at han har hacket accountet.

Men factsne siger ikke det samme.
NoiA
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 00:33
61
Jeg ved det er lidt hard at fatte, men når man skifter nanm på steam acc står der gamle navn under personligt info, så hvorfor skulle der ikke stå christoffer ''zKod'' Jacobsen.? Jeg ved du er en lille wannabe cpl player, men altså jeg fik da en mail ifra mightybut om at jeg er blevet bannet ifra slap (true) hvor der står de har kigget på en demo og de tror jeg har cheat, men det der også er lidt ironisk er at 2-3 dage før jeg fik den email spillede jeg imod mightybut og nogle slap dudes, hvor vi brugte lidt ondt språg. men ja ok jeg er ligeglad havde ikke tænkt mig på det lille slap lan anyway, så måske ses vi på et lan en dag zKod, gleder mig til den dag.!:D Og du ser jo os selv hvem som skriver her inde, folk der ikke engang kender eller har spilt med mig, så let er det sku at få med sig dk'er på et lille whine forum.;D

GL HF siste ord fra mig på www.gaming.dk
Essence | über G33KZ
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 07:09
62
Hvorfor skal du lyve?

Jeg ved ikke om du cheater eller du ikke gør, og jeg er også ligeglad.

Men denne her post som jeg besvarer har du skrevet: Lørdah d. 16. juni 2007, kl. 00:33 - Og jeg citere dig ordret nu: "GL HF siste ord fra mig på www.gaming.dk"

Men så læser jeg endnu en post fra dig:
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 00:38 - altså 5 minutter efter du har sagt "sidste ord på gaming.dk" - skriver du altså en besked mere i topic "Rc - Søger aktiv clan"

Jeg forstår dig ikke, forstår ikke du kan forvente folk tror på du ikke har cheated, når du lyver den direkte op i deres ansigt mht. din sidste post.
Dit troværdigheds niveau ligger klart under standard nu, og jeg håber du vil beklage denne uheldige situation du har bragt dig selv i LØGNER!
www.abstinens.dk
Jeg har en Tidsmaskine
NoiA
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 10:20
63
Nu var det sådan at mit troværdigheds niveau i danmark er jeg lige glad med [___] <--- CAREbox_
Men ja jeg skrev til frdy, fordi jeg kiggede på teams forum hvor jeg ser han søger clan, og ønsker ham gl, men ja ok du er jo lige lidt for smart
kr4t0s | O.S
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 11:04
64
Du er en sørgelig fjeldabe
Bums elsker mig
Essence | über G33KZ
Søndag d. 17. juni 2007, kl. 12:23
71
tak, btw fed care box!
www.abstinens.dk
Jeg har en Tidsmaskine
zKod | knowme
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 13:00
66
Glæder mig også til den dag, så jeg kan give dig den største røvfuld du fortjener, nordmand. :)
Redigeret: Lørdag d. 16. juni 2007 - kl. 13:00
SpyN
Søndag d. 17. juni 2007, kl. 13:16
72
Haha. Hvem var det lige, som fik sin storebror til at spille imod AGURKEN, i stedet for sig selv? :D Så hvem burde egentlig selv have røvfuld? :DDDD
Hahahah
zKod | knowme
Søndag d. 17. juni 2007, kl. 15:32
73
? wtf snakker du om?
SpyN
Søndag d. 17. juni 2007, kl. 16:02
74
AGURKEN // NoTe (min lillebror desværre :DDD)
Han skulle spille imod én, mener det var dig (zKo).
Men derimod fandt han ud af, at det ikke var selve personen der spillede imod ham, og det viste sig at være vedkommendes storebror i stedet. Lidt lamt alligevel :D.
Kan så ikke huske om det er dig der har en lillebror, og spillede i stedet, eller at du har en storebror som gjorde det for dig. Gammel sag, men jeg husker den sjovt nok :D
MendiZAa
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 13:18
67
Hyggeligt topic, men busted NoiA!
wOOP THAT ASS
Twinkie
Lørdag d. 16. juni 2007, kl. 19:31
68
Hvorfor spillede NoiA også i dansk community ? /:

Kan du ikk lide nordmænd :P ?
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ramses86 | [Cozy]
Søndag d. 17. juni 2007, kl. 10:31
69
For sataaaan da Noia, din lille forpulede deltidssvensker!! Hør her.... Efter at have læst det du skriver, går det op for mig, at du har taget mig for nar.. Men ved du hvad din lille knægt... I DONT GIVE A FUCK!! Jeg skal gøre mit bedste for, at du ikke kommer til at spille hos danske clans eller server mere....

Da du gik med ble i røven og sut i munden, da spillede vi Counter Strike, og nu kommer du her og direkte erklærer krig!!! Hvordan kan du sige at vi Cozy var dårlige???

I havde fandeme ikke personlighed nok til Cozy - så stol på mig, hvis ikke du var smuttet da jeg kom tilbage fra ferie, så havde du fået den største spark liiiige i røven...

Og sig til ham RC, jeg har aldrig før set en så grim efter nølere som ham - bare fordi nordmanden er en fucking cheater og er dømt til at skride, så går han også... Fucking SMÅ umodne tards....

...Ordene fra Ramses...
Ramses86 | [Cozy]
Søndag d. 17. juni 2007, kl. 10:31
70
For sataaaan da Noia, din lille forpulede deltidssvensker!! Hør her.... Efter at have læst det du skriver, går det op for mig, at du har taget mig for nar.. Men ved du hvad din lille knægt... I DONT GIVE A FUCK!! Jeg skal gøre mit bedste for, at du ikke kommer til at spille hos danske clans eller server mere....

Da du gik med ble i røven og sut i munden, da spillede vi Counter Strike, og nu kommer du her og direkte erklærer krig!!! Hvordan kan du sige at vi Cozy var dårlige???

I havde fandeme ikke personlighed nok til Cozy - så stol på mig, hvis ikke du var smuttet da jeg kom tilbage fra ferie, så havde du fået den største spark liiiige i røven...

Og sig til ham RC, jeg har aldrig før set en så grim efter nølere som ham - bare fordi nordmanden er en fucking cheater og er dømt til at skride, så går han også... Fucking SMÅ umodne tards....

...Ordene fra Ramses...
NoiA
Søndag d. 17. juni 2007, kl. 18:33
75
Woooooooooooow§!§!
Hvordan kan jeg si Cozy er dårlige? Hvordan fanden kan DU kalde dig for en tackleader? hvem som helst kan sidde på vt og si split spiral eller fuld lang, FUCK DU MIN N1 TACKLEADER<3

Nja hvor skal jeg starte med cozy, skill? nej. aktiv? nej. humor? nej. Teamplay? nej. utsyr som er clan normalt har? nej. så du kan vel fortælle mig hvorfor i ikke er dårlige, jeg inviterer dig gærne med på en 5on5 mod min norske clan;)

IM FAMOUS BABY
Twinkie
Mandag d. 18. juni 2007, kl. 08:56
76
NoiA, I like your spelling Oo
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
NoiA
Mandag d. 18. juni 2007, kl. 13:25
77
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
NoiA
78
Twinkie I like your little baby dick, and you got so high quality IQ aswell
NoiA
78
NoiA
78
NoiA
81
NoiA
Mandag d. 18. juni 2007, kl. 13:26
82
NoiA
82
NoiA
Mandag d. 18. juni 2007, kl. 13:26
84
s1ndberq | midtfyn.hax
Mandag d. 18. juni 2007, kl. 14:51
85
syntes Noia er rigtig sød og smuk /':

''jeg lyver lige så meget som ham (':''
brow's before ho'es ??
NOOOOOO'ES !!!
s1ndberq | midtfyn.hax
Mandag d. 18. juni 2007, kl. 14:51
86
syntes Noia er rigtig sød og smuk /':

''jeg lyver lige så meget som ham (':''
brow's before ho'es ??
NOOOOOO'ES !!!
Jsw-milo
Mandag d. 18. juni 2007, kl. 21:58
87
Twinkie sjovt nok så ved de fleste folk at jeg hacker både servere og folks account og så videre og de fleste ved også at jeg har været rimlig pisset på zkod og de fleste ved at du+super mange andre hader mig

Derfor undre det mig lidt at du ikke hænger mig op på det i stedet...

BTW. Zkod jeg kan nemt skaffe din acc tilbage hvis du altså ikke har gjort som jeg sagde sidst du skulle gøre :)

Ses zkod den dag du letter din røv og kommer ind på min vt igen :P
BNJI Drunken Monkey
Tirsdag d. 19. juni 2007, kl. 09:15
88
SÅ stopper vi HER.

Gaming.dk er et forum for modne mennesker. FIND ET ANDET STED AT VÆRE BØRN!
Skriv til Naxx.
Jeg er IKKE med i gaming mere

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source ny update i ... (7)
Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (51)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (61)
Counter-Strike: Source Management & Staff (19)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (19)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (16)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (64)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (95)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (139)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Diablo 3 - hvad ... (19)
Offtopic Kort virker kun ... (1)
Offtopic Danmarks flotteste ... (53)
Offtopic Jokern @ tb4 (224)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (9)
Offtopic TheBlast - Jeres ... (157)
Køb og Salg S: Fin Gamer ... (31)
PC Relateret blæser på ... (2)
PC Relateret Pc lagger i css ... (18)
Køb og Salg Trader min extra ... (0)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (4)
League of Legends 4 members søges EUW (0)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Team på EU West ... (1)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)