Jeg har også dansk på A-niveau og går i STX. Vores årsprøve bestod af 3 opgaver; litterær artikel, et essay og en kronik. Kronikken som jeg skrev handlede om en faglitterær tekst, som fortalte noget om "det gode liv vs. det sunde liv"
På HHX var der forskellige prøver, alt afhængig af hvad man har lavet i løbet af året. Vi er en medielinje og skulle derfor skrive en baggrundsartikel samt et læserbrev :) Andre skulle analysere.
Ahh okay. Jeg mener at vi skal vælg mellem et essay, en kronik og en artikel. Derfor gad jeg godt vide hvad emnerne var, da jeg troede at alle STX'er får samme opgaver.
Hey ;)
Jeg har lige været til årsprøve i skriftlig matematik på STX. Denne opgave var stykket sammen af min egen lærer dvs. ikke en ministireelt udgivet opgave. Samtidig skal jeg også op i en mundtlig engelsk årsprøve. I denne prøve bliver vi kun eksamineret i tekster vi allerede har læst (EASY).
Dermed vil ingen her kunne hjælpe dig, da din skriftlige eksamen er blevet tilrettelagt af dit eget gymnasium :D ( skulle jeg mene )
Jeg går også på STX med dansk A...Vores prøve bestod af en litterær artikel, et essay og en kronik... Jeg skrev et essay, og emnet var virtuel identitetsdannelse... :) Facebook osv... Og unge var ved at blive narcissister... HELD OG LYKKE
HELT BLÆST PÅ NARKO!!!
*techno musik bububu*
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!