Tilbage til forsiden
SteelSeries CS:Source Liga

Counter-Strike: Source » Generelt

Sidste indlæg

Gode råd?

Som sagt mangler jeg nogen råd på nogen få punkter efter som jeg er ved at miste mine "evner" hvis man kan sige det sådan. Så ville blive utrolig glad hvis i har nogen seriøse svar på mine spørgsmål.

1. Min tålmodighed er blevet ret så dårligt. F.eks. hvis jeg er CT i tuscan og står og spotter ned af lang med AWP så hvis der ikke kommer nogen er jeg så dum at jeg går ned for at spotte B-hole, og lige jeg er på vej ned kommer der en frem og piller mig. (Nogen råd til at træne sin tålmodighed, eller er det bare noget man skal sige til sig selv at man ikke skal løbe der ned).

2. Som alle ved er jeg noget af en estrike hero. Jeg spiller meget inde på deres DM server med std-maps og jeg camper utrolig meget der inde, og mener det er ligegyldigt om jeg camper eller ej. Vil i mene det giver bedre at rushe for at blive bedre til at pille eller ej? (begrund hvorfor tak).

3. Sidst, men ikke mindst har jeg et spørgsmål til dem med erfaring her inde, og meget gerne nogen af dem der har rørt toppen af poppen på den danske scene efter som jeg tager jeres svar meget seriøst til det her spørgsmål... GIVER det pote at hæve stemmen over for sine mates (fra teamet selvf) I kampen når man ser de laver noget man mener de kunne gøre meget bedre, eller skal man fortælle dem det stille og roligt? Hvad virker bedst at sige det roligt eller sige det med hævet stemme og skal det være i kampen eller efter kampen du nævner det?

Tusind tak på forhånd gutter.
FLAME ON hvis det er, efter som folk alligevel ikke kan lade vær d:
Flere |
fRIBERq | DEJAVUE Mandag d. 13. juni 2011, kl. 00:53

fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 00:55
1
Det skal lige pointeres at jeg spiller seriøst counter!! Så de her problemer jeg har er nogen store nogen efter som jeg gerne vil blive til noget inden for CSS (:

Redigeret: Mandag d. 13. juni 2011 - kl. 01:05
slize
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 01:02
2
Ved ikk helt hvad du kan gøre ved det, men angående din tålmodighed, men dræb tiden hvis du har lige så dårlig tålmodighed i ffa, så hør musik eller noget imens, som bare dræber din tid! :)

Alt hvad jeg lige kunne komme med, held og lykke du.
alle kan lide køer
~~~
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 01:06
4
takker (: Jeg vil prøve det. Jeg tager imod alle råd, så jeg vil se om det kan virke for mig (:
Loke
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 11:13
19
høre musik i en kamp;D?
slize
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 12:22
21
Nej, det derfor jeg skriver ffa? (: Men det jo bare til en start, så hans tålmodighed bliver bedre, til når han spiller seriøst? :D
alle kan lide køer
~~~
Loke
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 16:53
32
arrrh lagde ikke lidt mærke til FFA;D
MikkelHolm | FCK
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 13:00
23
det gør jeg da altid :D
yester day was history.
tomorrow is a mystery, but today is a gift
lasse674013
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 01:05
3
tag aimbot på så virker svar nummer 1 og 2
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 01:08
5
okay (:
lasse674013
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 01:13
6
ellers prøv katoffel hack det skjuler det bedre
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 01:15
7
okay (:
D4hl
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 02:05
8
Det er lidt lort, det er sku blevet detected :(
lasse674013
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 12:40
22
nej
ralle157
Tirsdag d. 14. juni 2011, kl. 22:54
40
godt du har styr på det (Y)!
D4hl
Tirsdag d. 14. juni 2011, kl. 23:30
41
Man skal da have mulighederne åbne!?
ralle157
Tirsdag d. 14. juni 2011, kl. 23:54
42
du har ret!
onlinern | FCK
Torsdag d. 23. juni 2011, kl. 19:30
57
Kartoffel hack er jo fuckin deteceted. Det er nok noget af det dårligste. Man bliver taget efter et par uger
biatchazazazazaza
Fletcher
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 02:22
9
1. Det bedste du egentligt kan gøre med hensyn til din tålmodighed er at tænke dig om, og med det mener jeg at du tænker over hvilke konsekvenser dit offensive spil kan få. Fx. som du selv siger med at du står og spotter lang med awp, og efter der ikke kommer nogen rusher du længere ned for at spotte b-hole. Tænk over at modstanderne spiller ligesom dig, altså, når de har våben afventer de for det meste, og når de ecoer vil de for det meste rushe et sted. Tænk også over at det er dig som ct der har tiden, det er dem der skal komme frem og ikke dig. Det kan dog engnag imellem være godt at gå lidt offensivt med en awp og tage et first-pick...

2. Det dummeste du kan gøre på en DM-server er nok at campe. DM er til for at gøre dit aim bedre, derfor er det bare med at få fragget så meget som muligt. Bare fyr så mange skalder du kan og prøv at lade være med at spray..

Fuck stavefejl :)
zINTEL | WeedsMyCheat
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 02:48
10
Hvis du virkelig ved at du dør hver runde fordi du fyrer ned at lang, også du derefter siger du vil spille seriøst css og vil have et råd. Tag en damp pille eller unbind "w" knappen.
Jeg har altid drømt om at have en nice signatur
-Jeg har stadig ikke fået det... :(
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 04:42
14
har ikke sagt jeg dør hver runde, men det sker til tider, og jeg pointeret bare at jeg spillede seriøs css så folk ikke skulle komme med useriøse svar, men at jeg mente det her seriøst. Forresten kan jeg ikke se hvad det har at gøre med en damp pille. Jeg er en ret rolig person så jeg får ikke ligefrem brug for det (:
Dumbazze | End NeC
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 10:59
18
en rolig, men utålmodig person? beskriv lige det?
HotShotNidaleeGG = Mig :D
Hvorfor dør du hele tiden af min AK?
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 13:33
26
rolig person personligheds mæssigt. Skrev det fordi han foreslog damp piller (: spille mæssigt er jeg utålmodig
_iR | København
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 11:54
20
Godt han lige fik et konstruktivt forslag der.

Seriøst kom nu lidt ind i kampen - han spørger om noget seriøst for hans vedkommende, at det så ikke er seriøst for dig behøver vel ikke ødelægge hans tråd med latterlige kommentare så lad dog hellere vær med at skriv til ham.

Imo er det kun fedt at der er nogen der spørger sig til råds hvis personen nu er løbet tør for ideér er det da rart at få andres synspunkter - så drop nu den attitude.
zINTEL | WeedsMyCheat
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 16:31
30
http://www.youtube.com/watch?v=_n5E7feJHw0
Jeg har altid drømt om at have en nice signatur
-Jeg har stadig ikke fået det... :(
_iR | København
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 18:19
33
præcis - der beviste du lige min pointe ;)
wants
Søndag d. 3. juli 2011, kl. 15:34
70
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
NayZoN
Søndag d. 3. juli 2011, kl. 15:41
71
Når han mener det seriøst burde du også tage ham seriøst..
Ciararo | LANGUYS
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 03:00
11
Jerrysclone
Jeeeeeg har ikkke lavet peeeeenge
Jeg har laavet damer! Jeg har lavet 2.
christoffer5700 | Svendborg
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 04:15
12
ang. nr.1 lad os sige jeg har lang på tuscan og kan ikke se nogen, og der r måske blevet spotte 1 i mid ( bare for et eksempel ) så plejer jeg at side og taste løs på A og D sådan jeg rykker mig hurtigt side til side, på den måde har jeg noget at lave PLUS! at jeg stadig er klar,

2. vil nok mene rushe men ved faktisk ikke :D

3. ved jeg ikke er top spiller ( eller noget der opad men håber du kan bruge mit svar )

Vil sige bare hold tonen som du altid har gjort under kampen, og så tag snakken med dem efter kampen hvor i bare snakker stille og roligt, vis de bliver ved tar du en ny snak med hvert enkelte ( det er meget vigtigt at det ikke bare virker som en fælles besked fordi så trænger det ikke så godt ind i hoved på os som er lidt dumme ) og vis de så stadig bliver ved ville jeg mene du skulle finde nogle nye team mates :)

Håber du kunne bruge mine svar til noget
Stave fejl er gratis
hvis 1 cigaret tar 5 min. af dit liv hvad gør ...
Nico Nu har jeg lagt mærke til det flere gange. ...
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 04:37
13
tak skal du have (: Gode svar!:D
- Jeg er også typen der taler roligt til mine mates, og bliver ikke sur i kampene og den slags, men jeg høre bare så tit folk sige at der ikke findes noget bedre end en sviner til tider, men jeg tror du har ret i jeg bare skal holde den tone jeg altid har gjort og så alt det andet du skrev selvf (: tak for det (:
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 05:07
15
Intet problem :D Glad jeg kunne hjælpe

EDIT: Gid gaming.dk var på sådan et modent punkt igennem alle topics :D
Redigeret: Mandag d. 13. juni 2011 - kl. 05:07
xzioz | behindthesource
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 16:41
31
man skal passe på med at svine folk hvis man ikke har noget at have det i :)
/ Rejin
MarcDude
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 19:49
35
Rejin, folk kalder dig game-iq'ernes konge, kan du ikke en dag lave et indlæg med nogle iq-relaterede ting, hvis du ikke har for travlt med alt muligt andet?
Det er i hvert fald noget jeg ville sætte mere end meget stor pris på! ;-)
Redigeret: Onsdag d. 31. marts 2006 - kl. 12:39
NayZoN
Søndag d. 3. juli 2011, kl. 15:44
72
Det ville være også være et brugbart indslag for rigtig mange, god ide :)
fyRden
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 05:11
16
3. Tal om det efter kampen. De fleste gør det nok i freezetime, men så kan folk ikke holde deres kæft, og så snakker man om lort de næste 3-4 runder.
farvel
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 13:01
24
tacs er da i freezetime :D ( Kunne ikke lade vær )
fyRden
Tirsdag d. 14. juni 2011, kl. 17:10
37
Fejlene i freezetime!! :((((
farvel
Tirsdag d. 14. juni 2011, kl. 17:32
39
:D Love på dig det var bare ment som en joke. rolig nu <3
Dumbazze | End NeC
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 10:58
17
1) burde du kunne sige til dig selv, at du børe afvente. som CT skal du lade dem komme til dig og ikke omvendt( undtaget retake)

2) jeg gjorde det at jeg varierede mellem at bruge ak/m4 rush og så nogle gange AWP-"camp", for simpelthen prøve at se jamen hvad gik godt og hvad kunne jeg gøre bedre.

3) kommer meget an på personen, men i de fleste tilfælde skal du sige det på en hård/bestemt tone så vedkommende forstår, at det er bare ikke godt nok. kommer også an på situationen. og fortæl det på steam, i en private message, IKKE i FREEZETIME, da der skal fyres tacs af og fortælle om der køres med våben eller echo(staves). og det er også dumt at gøre det efter kampen, fordi så har personen som måske begår den fejl gjort det umiddelbart i god tro i en hel kamp.

Håber det kunne bruges

- Dumbazze
HotShotNidaleeGG = Mig :D
Hvorfor dør du hele tiden af min AK?
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 13:38
27
tusind tak (:
- Tror du har ret der på nr. 1 at det er noget man burde kunne sige til selv selv (: og kan godt lide dit svar på nr. 3 så jeg vil prøve det (:
Warmaker | Clanbase
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 13:07
25
Spil noget skak for tålmodighedens skyld. =) (Mod en rigtig person, ikke computeren).

1. Tænk dig om en ekstra gang
2. Hellere spil en DM hvor man spawner alle mulige underlige steder, det får man mere ud af, vil jeg sige.
3. Nu jeg ikke topspiller (loL), men når jeg skal give budskabet videre siger jeg det stille og roligt, da jeg tror at man mere vil høre på en sådan, end hvis man råber ind i mic'en^^ Var det så bootcamp/LAN må man gerne hæve stemmen en smule vil jeg sige =D
Altec-eSports.org
Clanbase.com
krogh | AmagerBronx
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 14:58
28
Campe på DM? Hvorfor? Er det meget vigtigt for dig at have en god score på DM? Det er jo under falske forudsætninger du får det, så du kan ikke bruge det til så meget mere end din e-penis :p

Resten kommer af erfaring. Desuden ved folk som regel godt de har fucket op, så der er ingen grund til at komme med kritik medmindre det er konstruktivt.. Og lad for guds skyld være med at gøre det i freezetime. Tag den bagefter.
98% Of teens have moved to rap.
If you belong to the other 2% sig this.
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 15:04
29
Det netop lige det med score:D jeg går lidt for meget op i min rank og den slags for at have et "mål" som top 5 og alt det pis der:D Men jeg er begyndt at tonse for kan godt se at det ikke giver det store at sidde og vente på der kommer en frem i DM.

Det lyder fornuftigt at tage det efter kampen, og ikke i freezetime fordi har oplevet folk mister fokus hvis jeg sidder og giver kritik i kampen. Så tak for hjælpen d:
zLAM | AmagerBronx
Torsdag d. 23. juni 2011, kl. 22:34
60
top 5 betyder INTET

det er ikke derfor at top spillere spiller dm
http://ballade.dk/
Kvalitets hjemmeside til DIG !!!!
glacier
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 19:06
34
Du skal gøre ligesom mig friberq, så går det nok. :D
Elitenar | FCK
Mandag d. 13. juni 2011, kl. 20:16
36
Situationsfornemmelse.
Læg mærke til hvordan modstanderne spiller og tilpas dit spil til det. Hvis modstanderholdet stormede dit spot sidste runde og mødte muren, så er der god sandsynglighed for at de ikke prøver det igen. Så kan du gå frem uden at dø.

Hvis du vil kritisere nogen, så gør det direkte og giv konstruktiv kritik. Lad vær med at fokusere på det samme igen og igen, for så lyder du som en pladespiller der er gået i hak. Hvis du råber ad din mate, så vil han nok også råbe ad dig. Tal i det lydniveau, det kræver, for at han kan høre dig tydeligt.
Irish times
fyRden
Tirsdag d. 14. juni 2011, kl. 17:15
38
Topspiller... HA!
farvel
Dayza
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 00:09
43
Der er mange der foreslår at man skal tage kritikken bagefter, men jeg mener at den mest respekterede (ofte TL) skal sætte spillerne på plads hvis de laver en fejl, så man virkelig tager sig sammen.

-Denne metode virker kun hvis du giver dem en kæmpe omgang ros hver gang de foretager sig noget fornuftigt!

-Snak, snak, snak!
When the power of love overcomes the love of ...
Never do stuff with only 99% focus.
fRIBERq | DEJAVUE
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 11:12
46
Jeg er også TL på holdet, og af ren vane siger jeg altid "sygt mate", "vildt!" eller "godt spillet" .. Altså mine mates siger det er rart at jeg er en meget rolig TL. At jeg ikke er typen der kun fokusere på de negative ting, men jeg høre bare så tit at man kun bliver bedre hvis man får en form for "sviner" til tider. Imens andre siger.. hold sammen, hold sammen og hold sammen som hold.
- Tak for det (:
krysteR
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 12:30
47
Vent med ros til i har vundet/tabt runden, da du helst ikke skal ødelægge sounds/koncentration hos dine medspillere.
fRIBERq | DEJAVUE
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 13:00
48
Der må jeg så sige dig imod. Man skal hele tiden tale, og man skal kunne fokusere på sit game og sounds selvom der er en der taler. Har meget erfaring som TL jeg ville bare høre andre folks meninger om de måske har fået noget positivt ud af en sviner f.eks. ... Ros giver jeg hele tiden hver runde eller også får de et kom igen. Det burde ikke ødelægger fokus fra spillet at man lige fyre noget positivt af.
Dayza
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 14:28
49
Sounds er overvurderet, og et velstruktureret team kan også fornemme på hinanden hvornår der skal tales og ikke tales.
When the power of love overcomes the love of ...
Never do stuff with only 99% focus.
fRIBERq | DEJAVUE
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 15:49
50
Har den holdning at alt skal sige. Hvis man kaster en nate (hvilken nate?) hvor du nater hvor du høre en. ALT synes jeg skal siges.
krysteR
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 18:44
51
Tjah. Får du ros efter at have fået 2/3, får du let den tanke, at du har nu gjort det godt nok, og slapper lidt mere af, ved de 2 sidste fjender. Du har derefter større mulighed for at dø.
fRIBERq | DEJAVUE
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 19:20
52
Man skal kunne fokusere selvom man får ros. Hver gang mine mates piller en siger jeg vildt eller pisse godt "frederik" f.eks. .. Jeg synes ikke man er god nok til at være på et godt hold hvis man kan kalde det, det hvis man ikke kan fokusere imens folk taler.
fRIBERq | DEJAVUE
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 19:22
53
og man burde ikke have nemmere ved at dø bare fordi man slapper mere af. Faktisk er det bedst man er afslappet så man kan holde hovedet koldt og tænke sig om før man handler.
krysteR
Fredag d. 17. juni 2011, kl. 16:23
54
Tjah. Tænk nu på, at dit holds niveau ikke er så højt, som topteams. Giver dig da også delvist ret, i at det er godt at holde hovedet koldt, og jeg formulerede mig også lidt forkert da jeg skrev ''afslappet''.
fRIBERq | DEJAVUE
Fredag d. 17. juni 2011, kl. 16:51
55
så forstår jeg det meget bedre (: kan godt se din point nu (:
Elbo
Torsdag d. 23. juni 2011, kl. 19:36
58
begge dele :D?? hold sammen og giv dine teammates en sviner en gang imellem :)
Jeg undervurdere ikke nogen~
Jeg ved bare jeg er bedre.
theone
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 10:16
44
øvelse gør mester
MATHiASKi | AuroraUnited
Onsdag d. 15. juni 2011, kl. 10:39
45
Der er kun 1 måde at blive god til kawntErR på.

skridt 1. slå hjernen fra

skridt 2. hold w i bund'

skridt 3. vælt og skyd modstanderen

HOVEDLØST AIMKIDZ VÆLTNING = WIN.
Elbo
Torsdag d. 23. juni 2011, kl. 19:24
56
Ja der snakker du vidst af egen erfaring :DD
Jeg undervurdere ikke nogen~
Jeg ved bare jeg er bedre.
MATHiASKi | AuroraUnited
Torsdag d. 23. juni 2011, kl. 20:13
59
JA! ?
zLAM | AmagerBronx
Torsdag d. 23. juni 2011, kl. 22:41
61
først... tragisk at der er så mange kommentarer og Krogh er den eneste der har svaret der har erfaring til det.

Men...

1. Du kan ikke lære at være tålmodig. Du skal bare prøve at slappe af og lade tiden gå. Husk at ham der venter ofte er den der overlever

2. NEJ du skal ikke campe på DM. Målet med dm kan f.eks. være..
hvor hurtigt kan jeg opnå flg (og skriv det ned med tid/kill/death ratio)
100 kills deagel
100 kills ak
100 kills m4
100 kills awp
Så gør du det samme næste dag.. og dagen efter. Efter kort tid vil du opdage at din KD ratio bliver bedre og bedre og du ikke camper.
Så på DM... TONS. Det handler ikke om hvormange du skyder men hvor hurtigt du kan få et HS.

3. Alle rettelser igame skal gøres i freeze time hvis du er tax leader ellers efter kampen.
Hvis du er konstruktiv og kun kommer med ros under kampene vil folk fokuserer på succerer frem for fiaskoer.
Det hedder "anerkendende ledelse" og giver bedre resultater og er noget du kan læse mange lange bøger om.

Et eksempel fra usa.
en røvfuld bowling spillere deles op i 2 grupper
gruppe 1 fokuserer på deres fejl
gruppe 2 fokuserer på deres succerer

da test perioden er ovre så har begge hold forbedret sig med dem der fokuserede på de gode ting havde forbedret sig 30% mere end de andre (der findes 10000 eksempler på dette)

:) håber du kunne bruge det til noget. :)
kroz
Torsdag d. 23. juni 2011, kl. 22:59
62
Utrolig flot du hjælper ham på den måde! :)
zLAM | AmagerBronx
Torsdag d. 23. juni 2011, kl. 23:14
63
var da så lidt. Tragist at se en masse nuubs besvare hans spørgsmål når det ikke er dem han spørger :)

jeg vil jo hellere ikke spørge min tandlæge til hvordan jeg skal ordne motoren i min bil ;)
fRIBERq | DEJAVUE
Fredag d. 24. juni 2011, kl. 10:33
65
Tusind tak for det (:
- Det var en stor hjælp (:
zLAM | AmagerBronx
Fredag d. 24. juni 2011, kl. 10:46
66
hvis du er frisk så tag imod udfordringen med at du dagligt skriver dine 400 kills ned.
Gør det 3-4 dage om ugen og så se hvor meget bedre du bliver på 14 dage :)

så... fra i dag.. ikke mere camp :)
fRIBERq | DEJAVUE
Fredag d. 24. juni 2011, kl. 11:30
67
Okay det en deal:D
- Så der papir og en tus ved min side nu så jeg begynder at fra idag af (: og tak igen:D
zLAM | AmagerBronx
Søndag d. 3. juli 2011, kl. 14:38
68
har du gjort det?
hvordan ser det ud efter 1 uge?
fRIBERq | DEJAVUE
Søndag d. 3. juli 2011, kl. 14:51
69
Ja jeg har holdt det (:
- min ak er MEGET bedre nu og jeg rammer langt bedre med dgl her for tiden (: awp og colt har jeg altid været okay god med synes jeg selv så der er det nogenlunde det sammen bortset for at jeg er blevet bedre til at flicke med awp efter jeg begyndte at bruge den mere når jeg spiller dm.
- Det har været en rigtig stor hjælp og jeg vil helt sikkert fortsætte med det (: Tusind tak:D
zLAM | AmagerBronx
Søndag d. 3. juli 2011, kl. 16:31
73
var så lidt. Hvad siger det i tid pr våben ?

bliver du hurtigere til de kills for hver dag der går?
fRIBERq | DEJAVUE
Søndag d. 3. juli 2011, kl. 16:39
74
første dag tog det 34min at få de 100 med ak og igår tog det mig 27min så der er en stor forskel (: dgl tog 39min for de 100 og igår tog det mig 31min (: så jeg kan sagtens se og mærke at jeg begynder at blive bedre med de våben (:
zLAM | AmagerBronx
Mandag d. 4. juli 2011, kl. 11:52
75
lyder godt.

Hvis du forsætter dette noget tid endnu så burde dit aim blive sindsygt godt.

:) derefter skal du nok træne tålmodighed og placering.. træne IQ

Der findes en hjemmeside på engelsk der koster lidt penge at være medlem af. Juansource.com

Det kan KLART anbefales og du vil kunne læse en masse artikler og se timevis af top kampe hvor tax leaderen fra det ene hold forklarer taktikkerne og hvorfor de gør som de gør.

:)
fRIBERq | DEJAVUE
Mandag d. 4. juli 2011, kl. 12:43
76
Lyder super fedt (: Du skulle tilfældigvis ikke vide hvor meget det vil koste mig om måneden for at være tilmeldt?
zLAM | AmagerBronx
Mandag d. 4. juli 2011, kl. 17:35
77
http://www.juansource.com/signup.php

10 dollars = 50,-

Evt spørg i dit netværk om I ikke skal dele en account.
Så er det ikke så dyrt (og du behøver ikke beholde det længe. Bare indtil du har set alle de film og læst alle artiklerne)

Selv en gammel cs rotte som mig lærte meget derinde. Både tanker men også detaljer, rotationer, taktikker og nades.

:D
1ndY | VIP-Gaming
Fredag d. 24. juni 2011, kl. 08:09
64
skyyyyyd deeeeeeeeem!

dQgleeerr
Mad gør mig glad!
toby98
Tirsdag d. 5. juli 2011, kl. 02:48
78
jeg har selv været god med awp før jeg stoppede engang for lang tid siden. du skal bare game noget inde på noget deathmatch. jeg har spiller meget inde på en deathmatch der hgedder blue banana der er mange gode skills spillere derinde

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source ny update i ... (7)
Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (51)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (61)
Counter-Strike: Source Management & Staff (19)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (19)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (16)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (64)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (95)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (139)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Diablo 3 - hvad ... (20)
Offtopic Kort virker kun ... (1)
Offtopic Danmarks flotteste ... (53)
Offtopic Jokern @ tb4 (224)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (9)
Offtopic TheBlast - Jeres ... (157)
Køb og Salg S: Fin Gamer ... (31)
PC Relateret blæser på ... (2)
PC Relateret Pc lagger i css ... (18)
Køb og Salg Trader min extra ... (0)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (4)
League of Legends 4 members søges EUW (0)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Team på EU West ... (1)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)