Som sagt mangler jeg nogen råd på nogen få punkter efter som jeg er ved at miste mine "evner" hvis man kan sige det sådan. Så ville blive utrolig glad hvis i har nogen seriøse svar på mine spørgsmål.
1. Min tålmodighed er blevet ret så dårligt. F.eks. hvis jeg er CT i tuscan og står og spotter ned af lang med AWP så hvis der ikke kommer nogen er jeg så dum at jeg går ned for at spotte B-hole, og lige jeg er på vej ned kommer der en frem og piller mig. (Nogen råd til at træne sin tålmodighed, eller er det bare noget man skal sige til sig selv at man ikke skal løbe der ned).
2. Som alle ved er jeg noget af en estrike hero. Jeg spiller meget inde på deres DM server med std-maps og jeg camper utrolig meget der inde, og mener det er ligegyldigt om jeg camper eller ej. Vil i mene det giver bedre at rushe for at blive bedre til at pille eller ej? (begrund hvorfor tak).
3. Sidst, men ikke mindst har jeg et spørgsmål til dem med erfaring her inde, og meget gerne nogen af dem der har rørt toppen af poppen på den danske scene efter som jeg tager jeres svar meget seriøst til det her spørgsmål... GIVER det pote at hæve stemmen over for sine mates (fra teamet selvf) I kampen når man ser de laver noget man mener de kunne gøre meget bedre, eller skal man fortælle dem det stille og roligt? Hvad virker bedst at sige det roligt eller sige det med hævet stemme og skal det være i kampen eller efter kampen du nævner det?
Tusind tak på forhånd gutter.
FLAME ON hvis det er, efter som folk alligevel ikke kan lade vær d: |