Og til alle smashes små rottede tilhænger cornor og andre tabermedsammensvorne, jeg er pisseligeglad med jeres holdning.. Forsvar ham så meget i vil, om han snyder eller ej må hver mand vurdere.
I WILL CHEAT TILL FOREVER! TO MAKE IT RIGHT!
WHENEVER YOU NOCK ME DOWN I WILL NOT STAY ON THE GROUND! CAUSE I CANNOT SEE THE GROUND WITH MY WALLHACK TROLOLOLO..
hahahaha ok, tick 70000 " smash kom online på steam "
du er et sørgeligt menneske, og nu forsøger du og benægte samt sende lorten videre. tjek min steam, størstedelen er minimum 17 år så styr dine diss, umodne rottebarn.
At du siger det er mig, mhm - har du beviser? Det er account, jeg ingen kendskab har til - udover, at corner har skrevet "smash kom online" ingame.
- Det er det eneste konkrette bevis du har, og er sådan set ligeglad om du tror på det du kalder "mine undskyldninger"
Hvordan skulle jeg kunne spille når min PC crasher hver time (nogengange hver halve) de sidste 4 dage? :)
Havde den åben i ca. 3 døgn uden at slukke, hvilket phyte også kan bekræfte.
- derefter crashede den og jeg har prøvet at rense, "støvsuge" etc. den, men intet hjælper. :)))
<w0lteX> Det var smash
<w0lteX> og han snød i den kamp.
<w0lteX> idiot han er ...
<aimz> AHAHHAAHHAA
<aimz> Har smash snydt
<aimz> Kan jeg få en demo
<w0lteX> øhm 2 sek
<w0lteX> http://peecee.dk/upload/download/316655
<w0lteX> smash demo
<aimz> TAK TAK!
<aimz> ER HELT FÆRDIG AF GRIN!
<aimz> HAN ER SÅ ØDELAGT NU
<w0lteX> Og de var lort dem vi spillede mod..
<aimz> FUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
<w0lteX> Og så skal han ødelægge det :D
<aimz> Lille lorteflamer, han har svinet mig så meget med alt muligt
<w0lteX> Hader snydere..
<aimz> AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
<aimz> HAN SKAL BARE DØ NU!
<w0lteX> ;-)
<aimz> hahhahahaha
<aimz> Tak dude
<w0lteX> NpNp :-)
<aimz> vestrerpro
<aimz> hvad er det for noget
<w0lteX> det er smash der spiller smart overfor vestr..
<w0lteX> arrogant som han plejer :)
<w0lteX> den starter ved 4 min
I var jo åbenbart ikke uvenner under kampen, da i spillede sammen. Men nej nej.. Det betyder jo ikk noget.. W0ltex siger jo selv at han hadere snydere derfor giver han demoen væk..
Synes også du burde droppe ud af uddannelse også lige få sådan en musik karriere, man ku jo godt høre at du bare kan dit shit med at synge.......................... Oh wa-
Jajajaja det godt du, kør nu bare videre i din sørgelig historie om at du nyder vejret og ikke sejler rundt på et eller andet mærkeligt account MorteN.. Jeg behøves ikke svare dig mere, du kan sidde og koge lidt over det her.. Jeg fryder mig over hvor meget man kan faile.. Folk kan hente demoen og se at du flere gange bliver skrevet til af Cornor.. Og nu prøvede du og lyve.. Du har lige gjort det 100 gange værre for dig selv..
syntes du sætter flere og flere dage på din "pc crash" du skrev til min mate 2 - 3 dage nu er det pludselig 3 - 4 dage. well done :) du sejler i din historie.
det er latterligt at du prøver at køre på hans personlige liv.
Skal vi også begynde at grine over at du er så hadet online, at når du laver cups og spiller, skifter du navn, fordi der er ingen der gider spille med dig? og at efter man har beviser på skrift, så bliver du stadig ved med at insistere på det ikke var dig. Det er simpelthen for dumt.
Jeg forstår stadig ikke, at der faktisk er nogen der stadig vil snakke med dig. Jeg har personligt blokeret dig fra min friend liste.
w0lteX: naaajS!
aim: Du er 100 % sikker på det var ham, jeg mener du spillede jo selv med i cuppet..
aim: Var det hans stemme og kan du stå 100 % inde for at det er ham.
w0lteX: Jeg kan stå 436% inde for at det var ham
w0lteX: smashztw *computer istykkeR: cU
w0lteX: <3
aim: Hahahahah!!!!!
Sjovt du faktisk går direkte i forsvarsposition. Det første du skriver er en forklaring, hvorefter du prøver at få emnet kørt over på Aim's personlige liv.
Hvis nogen havde lavet en bustmovie, og skrevet det var mig. Ville jeg som det første grine af det, og skrive en kommentar eller 2 omkring hvor sjovt det er.
Men du vælger at tage det alt for seriøst og gå direkte i forsvarsposition som om du faktisk er "skyldig". Derefter vælger du at kører hetz på aim, omkring hans personlig liv, hvilket bare tyder på at du har anerkendt at du er busted og håber på folk synes det sjovere at snakke om aim personlige liv istedet for dine fejltagelser.
Undersøgelser viser, at hvis folk bliver anklaget for ting, og presset til det yderste vælger de at bukke under og sige det er dem, selvom det ikke er, eller fuldstændig begynde, at forklare sin sag - hvilket er et hundrede procent normalt for mennesker med en lille smule hjernekapacitet.
Hvis jeg virkelig, ville kunne lyve sådan her, ville jeg være en disideret psykopat uden nogen form for samvittighed mm.
Dette er jeg ikke, og nu kan du have den mening du engang har - er fuldstændig ligeglad.
Luk røven smash. Du er så lille en dreng lan, og du ved det godt. Så lad fucking være med at køre den længere ud. Srsly.. Og jeg jeg gider ikke have en sviner tilbage, hvis det er de intentioner du har gjort dig... Luk røven, grow up - 16 år, 1.50, Lille, bleg, rødhåret og yderst flabet ONLINE - DROP DET!
Du plejer at have 80+ timer på 2 uger - Counter-Strike: Source
67.4 hrs / 4064.2 hrs - Member since: March 17, 2006 - Kan godt se du ikke spiller om sommeren :-) - Og det er så minus de "3-9" dage, du ikke har kunnet spille.
Er du nogensinde udenfor? Du er gennemsigtig homie..
" Ikke engang med fucking autotune kan manden synge, hva faen kan han så.. Han kan ikk spille source uden snyd og han kan ikk synge uden autotune " :D haha xD
Yderst underholdende bustmovie :D har skam også hørt flere der klagede over han cheatede specielt folk han havde spillet sammen med på gamings vt mix :D
Jeg gik på gaming.vt med fakenick, gik ned i smash rum, og spurgte om mix, det gik lidt sådan her.
ukendtninja3000/mig: Hey drenge er i friske på mix.
Random: Ja hvis du finder, smash er du klar igen.
smashztw: Så skal det være på vores server.
Random: Ja så smider du sv_cheats 1 på.
ukendtninja3000/mig: Jeg kan altså kun finde server:on.
smashztw: Det gider jeg ikke det skal være på vores server.
Det vildeste er aim, at her den anden dag lavede jeg cup, så kommer en dreng ind ved navn MorteNfyr ind på mirc, og hvorefter han skriver det var smash lol
desværre - Troede jo ikke at der kom en bustmovie op efter en uge.. Griner - Skrev med ham her på steam.
smashztw *computer istykkeR: Såpørg phyte og corner
smashztw *computer istykkeR: :)
smashztw *computer istykkeR: Er ligeglad.
FOXIELATOR* @ SLAP VAR NICE!: De snyder begge to jo?
FOXIELATOR* @ SLAP VAR NICE!: Så det klart de forsvare en mere snyder
Hvorfor spørge 2 snydere? De vil jo klart forsvare dig -.-
Synes det er latterligt, at du ikke kan erkende at du er blevet taget smash. Jo mere du prøver på at forklare dig ud af det, jo dummere lyder det fra dig.
skal vi ikke lige se nogle beviser på corner snyder ? :P
Jeg sad på en dm og varmede op til kamp, da vi skulle til at spille a bracket til LemvigLan, så ser man lige Corner som er inde på samme server, bare med snyd, jeg kunne selvfølgelig ikke være sikker på om det var ham, men så huskede jeg at jeg havde ham friends "fanboy?" w/e
Det vidste sig at det var ham ingame. Jeg skrev til ham "hygger du dig?", han svare "Ja" og senere " jeg er ligeglad om folk ved jeg snyder". Har desværre ikke screenshots, da jeg ikke lige tænkte over det, men jeg har en dejlig demo.
6.2 Beskyldninger for snyd
Folk har altid deres egen idéer om hvorvidt en person snyder eller ej.
Ofte ser man en angribende post, hvor der linkes til en video på, 10 sekunder der tvivlende skal bevise, at en person snyder STOP DET NU!! Vi gider ikke se på det.
Alle små beskyldninger og anden hetz vil du ikke opnå andet end en advarsel og i værste fald et ban fra siden. Så tænk dig om, inden du begiver dig ud i noget, der faktisk kan ødelægge en anden persons online og IRL ry og rygte
Pixel.tv
Gaming.dk redaktion
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Uploadet af michaelandphil den 10/07/2011
Mere end 5000 viewers og så laver jeg samme stunt med Phyte.
Her er begge demoer - hvis du vil være fri for mit indblik, jeg synes det var en lille hyggegave til folket, glædelig jul... eller noget:
http://peecee.dk/upload/view/316655 = MorteNs / smashs demo
http://peecee.dk/upload/view/316657 = blanco / phytes demo - orkede ikke at gøre det på nuværende tidspunkt.
Trololololo
Og til alle smashes små rottede tilhænger cornor og andre tabermedsammensvorne, jeg er pisseligeglad med jeres holdning.. Forsvar ham så meget i vil, om han snyder eller ej må hver mand vurdere.
UPDATE*
Iøvrigt cornor som deltog på holdet:
http://estrike.dk/bans/index.php?p=banlist&searchText=cornerCAMPINGfyr&am...
I WILL CHEAT TILL FOREVER! TO MAKE IT RIGHT!
WHENEVER YOU NOCK ME DOWN I WILL NOT STAY ON THE GROUND! CAUSE I CANNOT SEE THE GROUND WITH MY WALLHACK TROLOLOLO..