I ville jo ikke have demoerne fordi i troede jeg snød :)? I ville have demoerne for at komme vidre?? 20 sec efter "deadline" havde jeg demoen, og er ret så sikker på i ikke engang tjekker den igennem
Jeg synes da du så meget mistænkelig ud. Jeg kan jo være ligeglad om de røg videre, da jeg ikke deltog i resten af cuppet.. Men folk mener jo også at du snyder, og at du er banned fra Gatherness, siger vel også noget ;-) Men at gå så langt som at ddose mig, tjaaa rolig nu.
Det er godt nok svært at tro som "udlændinge" som jeg åbenbart er, selvom jeg er født og opvokset i Danmark - ved du hvad det betyder? Det betyder, at du ikke er en lille bitte mere dansk end jeg er :-) Fed historie ellers - fine facts.
Ej nu holder du seriøst. Du kommer ikke her og påstår at vi er pære danske begge to, bare fordi du er født og opvokset her? Det er jo ikke bare teoretisk set, der gør man er dansker, det er kulturer og måden du trives på. Jeg vil vædde på, at du bor i et lejlighedskompleks, omringet af mange andre indvandrere.. Så at komme og påstå du er lige så dansk som mig, den går sku ikke mester. ;-)
Okay, nu får du den i punkter, så det er lidt nemmere at forstå.
* Jeg snakker lige så godt dansk som du gør (måske bedre)
* Jeg skriver lige så godt dansk som du gør (måske bedre)
* Jeg er født og opvokset her, jeg har levet mig ind i det danske samfund, jeg kan til de danske regler, og jeg kan nogle §'er i hovedet.
* Nej, jeg bor ikke i et lejlighedskompleks. Jeg bor i en villa, oppe i Nordsjælland, Ølstykke. 10% af byen er "udlændinge, perkere".
* Jeg har min egen cykel, købt for mine egne penge.
- Så jeg spørger lige, HVAD gør dig til mere dansker end mig?
E: Det kan da godt være, at jeg ikke lige holder jul, som det eneste, men det er ikke et argument for at du er mere dansker end jeg er :)
"Nu vil jeg ikke være racist" HAHAHAHAHAHAHAH.. Du laver sjov med mig ikke? :D Skal jeg til at tage screenshots af min PM på Gaming.dk? :D
Jeg har da set mange danskere, der er totalt brune og sorthåret? Og fordi jeg er brun, og sorthåret, gør det mig ikke til mindre dansk. Og nej, jeg har ikke en "perker" accent, hvor jeg siger 'CHil' i stedet for 'til'.
ville han og kunne han gøre det. Ville han ikke sidde og skrive jeg gør det om en time jeg er super high fly politiet kan ikke stoppe mig. Og det tager ikke en time så det er bare dårlig undskyldning
Et DDoS kan sagtens tage op til en time, også længere. Kommer an på hvor mange Shells han angriber med..
Og det med politiet kan også være sandt,, han skifter bare IP, det kan politiet jo så godt finde ud af, men de gider sku ikke efterforske en dreng som har cuttet en anden drengs internet.
Giver dig ret det er over stregen :D Men han er sur. Forstår jeg også godt :P Når det er 20 sec fra.. er enlig selv lidt care.. jeg går barei nd og spiller gatherness
Er der så meget som der er :P Politiet gider ikke alt..
Det kan tage lang tid at finde alle de proxies, og finde puslespillet(staves?) i alle de forskellige IPs
Nu er det ikke selve politiet der finder ip, tracer og alt det shit. Det er deres IT Efterforskningscenter, NITEC.
De skal sådan set tjekke op på det, om så han bruger proxy, skifter IP gennem hans router - whatever.
Hvis politiet gør noget ved ALT der er ulovligt, hvorfor jeg jeg så ikke stoppet på min knallert endnu? jeg kører 60. (ved godt det ikke er meget, men alligevel)
Oh... my... god.
Please, red dig selv og sig, at du ikke mener du kan sammenligne det, at hacke PS3 network og så at hacke et lokalt network?
PS3 network'et er et MEGET, MEGET stort og udbredt netværk med flere millioner brugere - og firmaet bag det (sony) er en milliard virksomhed som også har flere millioner kunder og brugere.
Hvis deres netværk blev hacket - eller hvis Hr. Olsens netværk på den anden side af hegnet's trådløse internet blev hacket, hvem ville de så hjælpe? Tvivler på, at Hr. Olsen kan se sig til hjælp af politiet og må nøjes med det han selv kan skaffe af venner / bekendte. :)
kan simpelhen ikke fatte hvad du får ud af sagen... Uden at blande mig alt for meget, men hvad får ud af at side og håne ham på gaming.dk. Jeg er ret sikker på at alle undtagen de mates der er på din side, bare tænker "KK dont care" sådan tænker jeg i hvret fald. Hvis en 10 årig sidder og skriver til mig på en server han vil hacke min account og komme og dræbe ham så poster jeg sgu da heller ikke på GDK " ExtreMA [CL] DK " Også poster hele vores samtale og håner ham. Jeg spørger igen hvad får du ud af det ?
Steffen stop.
Du kan ikke engang finde ud af DDOS'e rigtigt, derudover vil jeg gerne se dig trace ham gennem både ISP og andet.
Det er du simpelthen for dum til :-)
(Ironi kan forekomme i teksten over)