Prøv nu og hør. Brøndby er et tophold, bare fordi de spiller så fucking pisse elendigt, er ikke ens betydende med at man er dårlig. Alle hold har dårlige dag, vi har bare mange af dem :D
og med den kommentar du lige skrev der, har du lige vundet en lammer hvis jeg engang ser dig til lan. :DD
Ved du overhoved hvad det er ? tror ikke du ved hvad du snakker om (: men jeg kan da fortælle dig at når man på station synger "Yellow blue army" lyder det som kender du arne. Der er også nogen bif spillere der har et band med det navn. Mener det er sennels
så vidt jeg ved så er ailton den dyreste indkøbte spiller i sas ligaens historie (ret mig hvis jeg tager fejl), og han har ikke vist en skid endnu i forhold til den sum fck gav for ham.
storset ALT men, Tobias Mikkelsen er en rigtigt dygtig bold spiller, og han skal nok blive en profil med tiden, og Stefan Gislason skal nok også blive interesant.
Om gf´erens sang mÃ¥ man sige, fint nok han laver sÃ¥dan en sang, da vi ikke for kede af da de tabe konstant og smuttede en tur forbi 1.div, sÃ¥ hvis dk ikke mÃ¥ grine nu, hvor venstegnens udvalgte spiller som en folk gamle damer i kørestol, og har gjordt det i sÃ¥ lang tid, hvornÃ¥r kan kan de sÃ¥ pege fingre??? der ud over skal det siges vi har aldirg tabt, og det er sørgelidt at se enu et prodrukt af morderne fodbold tro de er sÃ¥ meget, de er ikke andet ind en gang fucking PLASTIK, der er og bliver kun en Ãgte klub i danmark, og vent jer vi kommer tilbage, sÃ¥ pas pÃ¥ ude i landet nÃ¥r danmarks fineste kommer pÃ¥ besøg, VI HADER ALLE!!!
Og hvad er så en ægte klub?? Ej gas vel nok næppe nogle af de professionelle klubber, som længere kan siges at være ægte. I skal nok komme frem igen, som du siger, og du kan da kun håbe, at det ikke bliver til 10 lange smerte fulde år, som vi andre har oplevet i Danmarks mest traditionsrige klub ;-) Men det kræver dog at I afsætter papa-son (Tak til Laudrups agten for denne fine betegnelse af Anders Bjerregård), ellers ryger I sgu ind i samme problemer med uduelige spillere fra alverdens lande, som ikke er en dyt bevendt, som vi andre har måtte trækkes med i lange tider (takker Poul "motormund" Hansen, Søren "vi bliver mester på 3 år" à keby og Frank "jeg sælger HTH køkkener, så jeg kan drive en fodbold klub" Heskjær for at være med til at smadre klubben).
ps. til fodboldfolket lad lige være med at kaste med øl på stadion, dette anser policen, som en grov forbrydelse og du vil komme i det (måske) kommende hooliganregister :-) og så fordi jeg af træt af folk som betaler 40kr for at more sig med at kaste øller bagover, de skal sgu da ned i vommen, som knap kan dækkes af den ketchup og sennep befængte fodboldtrøje :-)
Uhh yes spank me, tell me I have been a naughty ...
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
http://video.google.com/videoplay?docid=2495495958048604337&q=Br%C3%B8ndby+5-0&total=5&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 <3