Du har på mange måde ret, for 1.6s gameplay er på mange måder bedre end source. Dog vil jeg totalt afvise den påstand om at source er et reelt dårligt spil, som mange 1.6'ere hævder :)
Nej, ikke i dit tilfælde.. Du bliver sikkert aldrig lige så god, som du var i 1.6. Ved ikke hvad du opnåede i 1.6, men du er ikke lige så god til source, end du er (hvad man hører) i 1.6.. Derfor mener du 1.6 er sjovere.
Siger ikke du er dårlig, men du har opnået mere i 1.6..
EDIT: nu fik jeg lige læst din "roman" på xplayn og vil gerne slette det jeg skrev. Men hvad fanden, nu engang laver man fejl.
Det er dit valg, og det respektere jeg og mener alle andre også skulle respektere det.
Sorry for det jeg skrev, er stadig noget beruset.
men GL i 1.6 :)
Man hører jo sikkert mere fra dig - som så mange gange før.
Kender I det hvor man står på arbejdet (Ja, STà R) og tænker .... Hold kæft hvor jeg ikke gider det her mere? Sådan har jeg det lige nu. Men ikke kun med arbejdet (Sådan er det jo altid med arbejde :p), men også nu med source. ´
Jeg har nu spillet source i lidt over 2 år, og det har fandme været fedt. Endnu flere fanboys end i 1.6 (:DD), og man spillede med hvor det var sjovt - Toppen af poppen*. Højdepunktet må siges at være 2 vundne lans i træk med slap.css, hvor vi virkelig fik fast cementeret vi var danmarks daværende bedste.
Nuvel, holdet gik fra hinanden, nye hold blev dannet, de gik fra hinanden, nye hold blev dannet osv osv - Som følge af dette, så led holdene af meget ustabilitet, og derfor var der ingen der kunne slå sig rigtig fast som danmarks ultimativ bedste - Lige før nu, hvor vi har h2k som klarer det kanon godt.
Source (og andre spil) er egentlig ligesom en virkelig virkelig god sang. Hører man den en gang imellem, så bliver den ved med at være god. Hører man den hele tiden, så bliver den træls i længden. Hører man den ikke i lidt over 2 år (I kan godt se hvor jeg vil hen, ik? :D), så bliver den pludselig den bedste sang nogen sinde. Og med dette fantastiske metafor (eller hvad fanden det nu hedder) vil jeg nu sende chokbølger ud i det danske 1.6 community;
Jeg stopper source for at spille 1.6 ...
MEEEEEEEEEEEEEEEN inden I allerede stopper med at læse her for at kommentere vil jeg gerne lige påpege følgende;
Jeg har været træt af source i et godt stykke tid, så det skulle komme før eller senere. Jeg har altid fulgt den 'filosofi' at jeg spiller det spil som jeg synes er sjovt. PUNKTUM! - Nothing more, nothing less - Jeg har overvejet at prøve spil som SoF3 (når det kommer), ET:QW (beta :() eller BF2/CoD2. Men efter at have været i Copenhagen-eSport og overværet nogle af BF2/CoD2 kampene, så kom jeg hurtigt fra det :p) - Men det der trækker min interesse nu (Og har gjort det i noget tid) er altså 1.6.
Jo, jeg har hørt folk sige det er dødt
Jo, jeg har hørt folk sige der er flere cheatere end nogensinde før
Jo, jeg har hørt om designhack
Jo, der findes stadig ligeså mange retarderede folk der ikke kan snakke ORDENLIGT til folk in-game (Lad det være et OPROB! - Tænk nu to gange inden I skriver noget negativ i say under en kamp)
.. Men det er altså det der trækker i min interesse, og det ser det ud til at blive ved med.
Nu er der TeX (The-eXperience) i Roskilde her på fredag, og det bliver mit sidste event indenfor source for denne omgang. Nu skal jeg ikke smække med dørene i forhold til source, det kan jo være at promod ligefrem bliver sjovt. Men indtil videre så er der ikke mere source til mig (Et hyggemix bliver det jo nok til en gang imellem ;))
Jeg har dog ikke fundet mig et hold at spille med i 1.6, så hvis I mangler en enkelt eller to, så smid lige en besked. Jeg foretrækker helst at spille med nogen jeg bare har en anelse om hvem er (Jeg har helst ikke lyst til at komme med farverige udtalelser vedr. mit niveau, det svinger ærlig talt lidt :D)
Så mange linier for at fortælle så lidt - Hvad kan jeg sige, jeg er god til at fyre lort af :p
Nu vil jeg fortsætte mit dejlige arbejde og gå ned og spise - Endnu et - stykke dejlig feriekage :D
* Source vs. 1.6 relaterede,samt dustanki1.6menerniceisource relaterede kommentarer bedes holdes væk. Som I alle nok har set, så har vi taget den diskussion en millard gange :D
Jeg har lige fjernet din c/p. Det er postet på xplayn.com - og de har rettighederne til det. Hvis krogh vil skrive noget her på gaming.dk om det, så er jeg sikker på, at han gør det.
Nu har jeg ikke læst hvorfor, men jeg vil sige det er ganske forståeligt. Hvis jeg ikke stank uhæmmet til 1.6 og ingen 1.6'ere kendte ville jeg også gøre det!
ja .. de nyheder var så ude for et par uger siden, gl i 1.6 men at folk siger at der er "bedre gameplay" i 1.6 er noget pjat at høre på, det er hvad man bryder sig mest om, 1.6 eller source :]
CSS>>>1.6
du rammer bedre hvis du sigter
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!