meh jeg er så noob lol:D vidste ikke gaming.dk havde en league of legends section.
Jeg brugte tit denne side da jeg gamede CSS, og jeg tænkte bare om nogle herinde fra ville spille noget 5v5 normals imorgen ved omkring 3-4 tiden?:P
De fleste er nok på east, da man ikke kan skifte endnu mener jeg :P. - Men jeg er frisk bare add "playINCredible" mike :-). Og spiller på east, men flytter over på west når det er muligt :)
Ingen der har overvejet (ud over EllerSAN :i) at det måske kunne være en faker?. Jeg vil sige at wickd ikke virker som typen der selv siger han er noob på et topic hvor alle kan gå ind og se i hele verden.. - imo
har allerade spillet 2 spil med nick SK Wickd:D DW it´s totally fake dats why i streamed me posting it!
naa nu vil jeg ikke troll, men er ikke fake og kan nemt bevise det hvis du vil have det. Ville bare ha lidt fun da jeg kedede mig siden Ocelote er på ferie så vi kan ikke pracc anyway. btw du ville blive overrasket over hvor meget tid til random stuff vi har:D
Jeg er rimelig sikker på at du er fake. Vær' sød at stoppe med at lege Wickd når du ikke er det.
- Og kan forsikre dig om at Wickd ikke er 17 år, og kommer fra Hammel. :-)
Well du kan da komme på besøg?:P men true nok kommer godt nok ikke fra Hammel, men det nemmere at skrive Hammel end Haurum da Haurum er unknown lille landsby 5km fra Hammel. Jeg går også på skole i Hammel eller jeg gjorde sidste år. Skal gå på HTX i århus næste år, men anyway har altid sagt jeg er fra Hammel så meh, men er real.
Han prøver jo tilsyneladende at nedgøre ham i hans svar, som om han var dum eller noget.. Man kunne skrive på andre måder og være mere positiv istedet for det der.. Hvis det viser sig anderledes, skal jeg som det første undskylde over for ham!
Sikke et niveau du ligger for dagen.. Rigtig modent!
Det er langtfra irellevant, topic er fra 2. aug og der står "fun games til IMORGEN" dvs. at han nok højst sandsynligt ikke søger mere.. Og det forklarede han ham så, mkay.