Jeg ved ikke helt om jeg vil tolke det sådan, men hvis andre også tolker det sådan, så vil jeg gerne sige at det ikke gælder andre. Dette var min situation, og jeg ivl bare sige til folk at de bør være den de er! :)
Du er sikkert en stille type der har svært ved at sige fra, ikke? De typer er næsten altid enormt søde hvis man giver dem en chance, men det gør de fleste bare ikke da de er utrolig nemme at mobbe og køre på.
Respekt til dig at du har gjort det, flere af mine veninder elsker også at lave sådanne nogen bloks her, så kan godt se hvis du er ''pigernes ven'' endnu engang respekt at en dreng tør gøre det der, og komme ud med sine følelser, det ville jeg personligt selv aldrig kunne ;)
Fuld respekt for den blog, glad for du har fået det bedre, det er kun noget du fortjener.. altid været flink og sjov i den tid vi havde sammen i de gamle dage hvor i nu mobbede mig med stemmen hvahva :D.
Du skal ikke være overrasket over det en chat, da der nu findes masser flinke personer i den anden ende end hvad du tror alle folk er, det kan såvelt også være en person der lider af samme årsager, det er også meget muligt at mange vil kunne komme med ærlige meninger og flere følelser indblandet virtuelt end når der ansigter indblandet hvis de nu mangler selvtilliden IRL eller ikke tror på sig selv.
Jeg håber det kun går bedre for dig, jeg har fuld forståelse for hvad du har været igennem i, mobning er og forbliver latterligt, lamt og noget for pubertets unger til at vise deres muskler i folkeskolen, det er slet ikke noget der bør tages seriøst men alligevel noget der påvirker personen der sat som ofre - sad but true.
God ting at man nu kan finde den rette person man kan leve lykkeligt længe med og dømmer personen ud af personlighed og ikke udseende.
Håber da det kun går bedre for dig mate, alt love!
Your time is limited, so dont waste it living someone elses life. Dont be trapped by dogma which is living with the results of other peoples thinking. Dont let the noise of others opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.
Hopper med på HAHAPULZ's vogn, og erkender at jeg synes det er noget af det latterligste jeg længe har læst. Kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle læse det, og blev faktisk inderligt irriteret på dig, nu mere jeg læste.
Nej, ikke rigtigt.
Ikke tag det personligt eller noget.
Synes måske bare at det er lidt for latterligt at skrive sådan noget. Totalt ligegyldigt og i mine øjne et råb for opmærksomhed. Kan ikke se hvorfor det skal skrives offentligt, og ikke bare til dine HELT nærmeste, der spørger ind til det og vil hjælpe.
Forstår heller ikke at piger gør det, men de er jo trods alt også piger.
Svært at forklare.. Men kan vel også være lige meget :)
tja :) Meningen er skam heller ikke at jeg vil have "opmærksomhed". Jeg vil bare gerne komme ud med mit budskab :) Fair nok du har den holdning til det mate, no hate :)
Det er ikke et problem jeg HAR, men noget jeg har lært af som jeg gerne vil bringe videre til andre. Læser man det igennem helt læser man jo at jeg skriver mit budskab :)
Jeg er enig med de andre. Folk der lægger deres inderste føler ud hvor alle kan se dem, har et eller andet sted brug for opmærksomhed på en eller anden måde. Lige meget hvad du siger, så er det ikke kun pga. du vil ud med et buskab. Jeg kunne også sagtens fortælle ting, men jeg gør det ikke af den årsag, at jeg ikke har brug for den opmærksomhed/medlidenhed der kommer med det.
Som sagt det er intet ondt mod dig, og forstår godt den situation du har været/er i, men det er bare lidt for "se mig" til min smag ;)
Det er vel respekt at du tør fortælle om dit 'hårde' liv.
- Men må man spørger om du har et formål med det? Er det bare for at fortælle G.DK hvem du er? For at fortælle hele din vennekreds hvem du er? Eller hvordan og hvorledes?
Ved godt dette er GDK og dette er et umuligt ønske, men jeg ønsker at ingen siger dem imod der ikke mener det er en god blog og omvendt? En blog er for at komme ud med det JEG har. Så må andre også komme med det DE har. UDEN HATE PLEASE.
Fin blog, men den bliver altså ret så sukkersød tilsidst :D
Har hørt du også spiller godt LoL, måske vi kunne tage et game "idag" eller imorgen engang.
LoL: nicohund (+1450)
Takker. Dog er det ikke for at løfte sløret for det jeg har været igennem, men for at bringe det jeg lærte af det ud til andre. Ved ikke om det er det du mente :)
Jeg var lidt skeptisk i starten, da mit førstehåndsindtryk af dig var meget negativt :-).. Du var lidt arrogant og flabet overfor mig for to år siden, hvilket fik mig til at tro, at du var en meget "typisk"-onliner-dreng, som bare spillede smart, da han var på nettet.
Men meget fint skrevet, og hvis det hele passer, så er du en flinker fyr. :-)
1) Only the educated are free.
2) The best way to prepare for life is to begin ...
Det er så sjovt :D de hunde der er negative er alle minus 16 år hahaha!
Der er ingen der kender dig IRL der ville skrive det er pis eller whine, det du har skrevet, for den måde du er, er en god nok undskyldning :D. Du er jo "Den sødeste dreng" og kan sagtens forholde mig til hvad du skriver!
Det irritere mig at dem der siger det er pis ikke kender dig IRL, så de ikke kan se hvad du faktisk mener :3<3
Zinck tænk for du skriver, nogen gange må man tænke sig om før man poster noget på et forum.
Nu intet had til Lybech, det respekt at du gider at skrive om dit liv i folkeskole osv.
Men Zinck, du skriver "Det irritere mig at dem der siger det er pis ikke kender dig IRL, så de ikke kan se hvad du faktisk mener :3<3"
Det korrekt, men folk som siger sin mening kender ham ikke og derfor er det også oplagt at folk vil enten "sige sin ærlig mening" fordi de ikke kender ham, det er også hans egen skyld at han får de meninger rundt omkring.
- Hvis man ikke kan klare andres mening, så skal man ikke post noget på et offentligt forum.
Okay, nu ved jeg godt Lybech har skrevet i en kommentar han ikke vil have vi svarer på jer som skriver som du gør. Men kan ikke lade være.
- 1. Så poster han det på et NON-gaming "site", hvor folk kan snakke om alt andet end gaming, det er det Lybech gør her.
2. Fatter ikke du skriver som du gør "Forstår da godt du er blevet mobbet, så dum som du er... :)". Det er nok den værste omgang mundlort du fyrer af. _INGEN_ har fortjent at blive mobbet, det ved jeg fra egen erfaring, og du kan/skal satme ikke bedømme om han fortjener at blive mobbet, det har du _SLET_ ikke herredømmet over.
tør vædde med at du er den dreng som blev mobbet hver dag i folkeskolen, og så fordi han tør skrive hvad han virkelig føler kan du se at det hele passer på dig.
og hvorfor er han dum? tænk dig nu om før du skriver.
Synes det er en god blog du har skrevet, og nogle af tingene kan man selv nikke genkendende til. Derudover er det også et rigtig godt budskab, du har i din blog.
Det er bare ærgeligt, at nogle ikke har læst din blog ordentlig igennem eller bare ikke forstår, hvad blogging går ud på.
GJ Lybech :)
Fint skrevet, men umiddelbart ikke noget man burde lægge ind på et forum, dog tror jeg det er sværere at fortælle direkte til en person, men samtidig også bedre. Jeg kunne da også fortælle om min livserfaring, men hold det til dig selv og dit netværk - folk der ikke er kendte kan/vil jo heller ikke udgive selvbiografier.
Rigtig flot skrevet Lybech, du har altid været så munter. Kan stadig huske dit fantastiske grin helt tilbage i production/mugdog/hvad-vi-nu-end-hed(:D), du var altid så glad og energisk. Dejligt at høre, du kommet det hele igennem. Respekt til dig mate!
Synd at det er dem der er "for" søde, der bliver kørt på :/