Det er vel ikke nemt at løbe sidde om sidde på kort-a....
Prøv at se en demo fra når din clan spiller, jeg er da ret sikker på i ikke løber skulder om skulder .....
femmer på at han/hun er den type der skyder et skud og venter 0.5sec med at skyde igen.. for så har han/hun fjernet ragdolls så han ikke kunne skyde igen..
lyder lidt tåget ja.. men jeg mener dem der skyder et skud og venter lidt for ikke at få recoil på.. de fleste jeg spiller med trykker bare på musen så hurtigt som muligt..
Det jeg mener er, hvis det ikke er planlagt, er det held. Men kan da godt være han bare er en super aimer der er 100% sikker på at ramme head på hvert skud.. ??
Lidt en underlige konklussion du bare hermed aftager :S.
Lige som om, at du selv var misundelige på det, og inderligt selv ønskede at ramme lige så godt. Som om at fordi at du evt. ikke kunne præstere det, så ville det heller ikke kunne lade sig gøre hos andre? :/.
Men nvm, fik bare den opfattelse af dig sådan. :)
Gør ham noget? Næ, det kaldes blot at gøre ham opmærksom på det.
Syntes bare at det virkede utrolig meget som det jeg skrev, stærk opfattelse.
Derimod at du kommer med en påstand om at jeg angriber ham er i og for sig lidt langt ude. Du læser jo klart ikke gennem linjerne. Jeg 'angriber' ikke, men gjorde ham 'opmærksom' på det. Og læg mærke til "nvm (never mind)". Klar indikation af det er en løs samtale og at den ikke burde tages seriøst, med særlig hensyn til det punkt jeg hev frem.
Hvis jeg ved beskrivelsen dum for dig, vil jeg da lige indskyde at du var jo ikke ligefrem så hurtig eller snap i sindet for at kunne forstå det jeg skrev. Synes snarere at det er lamt at komme med en påstand som din, hvilket gør det endnu mere ynkeligt for dig :D.
Du har da intet grundlag til pludselig at skulle føre sådan en "løs samtale" med ham, det eneste han skrev var sådan set: "Det jeg mener er, hvis det ikke er planlagt, er det held. Men kan da godt være han bare er en super aimer der er 100% sikker på at ramme head på hvert skud.. ??"
Hvornår udtrykker han at dette ikke kunne lade sig gøre hos andre?
Montague vs phobos (gal i whinede over det han lavede der på kort)
Dagen efter lavede han noget lign. på JeA dog på mill (og de whinede lige så meget)
Tror en af dem tvang mig til at spise tudekiks og drikke mælk sammen med ham på mIRC (siger selv. ikke hvem af dem det var). Og jeg måtte love at holde øje med ham, for han var jo helt klart skummel...
Nice ace. :O