Tilbage til forsiden
SteelSeries LoL Tournament (Liga)

Gaming.dk » Ideer

Sidste indlæg

CSPro på Gaming.dk??

De mange kender det, de fleste har hørt om det - men er det noget som er holdbart?

Flere og flere har den holdning til CSPro mod, at det blot er sidste krampetrækning fra 1.6 spillet, for at undgå skiftet til CS:Source. Dog kommer man ikke udenom at det også er baseret på source motoren, som er fundamentet for CS:Source.

Derfor har mange efterhånden stillet spørgsmålet om Gaming.dk vil begynde og skrive fast om dette og om eventuelle events som måtte komme i kølvandet.

Men det er nemmere at overskue når man ser brugernes kommentarer i forumet, så derfor vil vi jo gerne høre hvad I brugere synes.

Skal Gaming.dk også arbejde med CSPro?
Flere |
Naxx | Gaming.dk  Management Torsdag d. 16. august 2007, kl. 08:58
PANDA! PANDA! PANDA!
OKLAHOMA!

Loxaa
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 09:08
1
Jeg syntes det ville være okay er mere til css, men syntes ik at cspro lyder helt dårligt.
kuli | tRICKED
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 09:14
2
synes i skal dække csp.
www.twitch.tv/elektroels
Bitches dont know bout my additional Pylons
dizoh
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 09:23
3
ja
Dirtymind | FCK
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 09:29
4
synes ikke i skal dække csp.
Eller i kan godt skrive om csp men synes ikke der skal komme scene nyheder(NÃ¥r der kommer en scene:D)
Ellers skal i lave www.cspgaming.dk :D
Redigeret: Torsdag d. 16. august 2007 - kl. 09:44
/MEFIE
geeker
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 09:39
5
Syntes helt klart i skal dække csp.
lolz
SURPRISE BUTTSEX
mon0 | AmagerBronx
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 09:53
6
Jeg synes i skal dække det :)

Do I look like I sell drugs?
0_o
staRfire
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 11:43
7
Enig med Dirtymind.. Ligesom med CoD, så lav cspgaming.dk, så er det bar' top dollar :D
vnG | behindthesource
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 12:04
8
Skal vi ikke lige dække den europæiske CSS scene først?
Alle har ret til et fedt køkken
~ ~ ~
JeroMe | tRICKED
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 13:19
13
Kunne ikke være mere enig.

Vi er så underbemandet og folk har ikke tid til at skrive om css - så at skrive om csp oveni det også??

Nej tak fjern det venligst fra mig da det er dødsdømt fra starten IMOROFLYL
EtioN
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 12:29
9
Dæk CSP og CSS. (så kan i på den nye hjemmesider inkluderer en funktion, hvor man kan vælge csp news frem for css news, eller omvendt - hvis man er VIP :D)
_/_/_/_/_/_/_/_/
DMT | Profanity.css
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 12:44
10
Synes ikke i skal dække CSP.
Redigeret: Lørdag d. 18. august 2007 - kl. 23:19
zLAM | AmagerBronx
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 13:00
11
skal helt klart dække det :)

HÃ¥ber det bliver 33 % css 33% 1.6 og 33% ny og forbedret gameplay :)
(men er realistisk og regner med at det bliver 90% 1.6 og 10 css kun fordi at de bruger css motoren)

Men dæk det da endelig
http://ballade.dk/
Kvalitets hjemmeside til DIG !!!!
playm8 | DeagleXtreme
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 16:00
22
Jeg har lidt samme forventninger som dig, men tror desværre heller ikke helt på dem :(

Men JA, jeg synes i skal dække csp! - dog synes jeg i skal vente med at etablere noget, før i har fået vurderinger fra open betaen, som sikkert kommer inden slutningen af September (set på gotfrag)

Men hvis det er et gennemført spil, så dæk det naxx :D
This guy is SUPER CUTE! \o/
svx_ | //=\\
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 13:07
12
Hmm.. Jeg er ligeglad..
What the fuck is wtf? (Fra Bash.org ..)
CMU
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 13:21
14
hvis i ikke engang kan dække css scenen fuldt ud, ville det måske være et problem, men ellers, er jeg ret så ligeglad ^^
..
9co | team8660
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 13:24
15
helt ærligt bør css scenen være åbne overfor en eventuel "konkurrent" til css scenen. Synes det er som om css scenen er ved at blive som 1.6 er, der er KUN et spil der dur' og det er det vi allerede har..

Jeg mener folk skal give det en chance og hjælpe med at støtte op omkring det, hvis det self har potentialet til evt at samle hele den danske scene om et enkelt spil. Derfor et JATAK fra min side til at støtte op omkring det, og se om det er noget der dur'
HEJ!
eve
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 15:30
20
Er fuldstændig enig,

-syntes man skal give det en change for at bevise dets værd. Vis man så efterfølgende er enige om at det sucks, kan man skyde det i sænk.
Jeg er farlig.
carlsen
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 17:35
28
Kloge ord :)
Palle | team8660
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 13:25
16
ud med det der csp, og få dækket css scene fuldt ud
Quitters never win. Winners never quit.
JEG TILBEDER BNJI!
andrew | #garArmy
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 13:32
17
Der må jeg sige jeg er enig med vnG, jerm og palle. Så skal i først få styr på css scenen fuldt ud og hvis i ikke har nok folk eller overskuddet til det så drop det. Men kunne være sjovt at læse om hvis css blev dækket fuldt ud oven i.
dqKiD
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 14:11
18
I kunne da starte med at finde nogen skribenter ;)
#alphaMatrix.dk @ quakenet.org
BNJI Drunken Monkey
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 16:30
23
Som det ser ud nu er vi massere skribenter. Blot få der er aktive :o(
Skriv til Naxx.
Jeg er IKKE med i gaming mere
dqKiD
Fredag d. 17. august 2007, kl. 11:09
32
;) hehe okay. men du gør det sgu godt for den danske scene :D
#alphaMatrix.dk @ quakenet.org
lokke | behindthesource
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 15:18
19
Der er absolut ingen fremtid i dækning af CSP. Der er ingen tvivl om, at XplayN vil dække det, og da deres staff er langt større og mere kvalificeret end Gaming.dks, så vil hele brugerfladen være der.

For at være helt ærlig, så synes jeg bare, at I skal fokusere på CSS, det ser ud til at de volder nok problemer i forvejen :)
Non ducor duco
Naxx | Gaming.dk  Management
Fredag d. 17. august 2007, kl. 20:08
37
:)

Er også bare nysgerrig. Jeg har fået MANGE mails og telefon opkald fra folk og elementer som gerne så os lave noget supplement til fx. 1.6 istedet for xplayn, da mange er trætte af xpn. - Derfor det også er interessant at lufte denne tanke :)
PANDA! PANDA! PANDA!
OKLAHOMA!
Faust
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 15:49
21
Få styr på dækningen af source først og fremmest og se tiden an, hvis csp viser sig at være interessant og i samtidig har fået ordenlig styr på jeres side, så synes jeg det kunne være en hel fin ide, såfremt i holdt dækningen adskildt på en ordenlig måde.

Desuden har lokke ret, I kan nok forvente en del konkurrence fra en side som xplayn, og jeg har også ligesom ham mine tvivl om hvor godt gaming.dk kunne klare sig i forhold til sådan en konkurrent.

Under alle omstændigheder ville det nok være en god ide og vente og se om spillet overhovedet får lov at blive udgivet af valve, og derefter om det overhovedet bliver en succes. Jeg har ærlig talt mine tvivl på baggrund af de informationer man har hørt, om hvordan kun det dårligste fra 1.6 og source bliver samlet til et spil. :]

Jeg er og bliver FANTAstisk..
jf. ovenstående.
genuz | parringsstav
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 16:36
24
Vent lige og se om CSP bliver til noget. De mangler stadig ufatteligt meget arbejde på spillet og bagefter kan de hygge sig med en slåskamp med Valve om rettighederne. Dertil kommer, at der også skal være nogen, der begynder at spille spillet, før der er nogen grund til i dækker det.

Indtil videre er det rigeligt med den dækning, der har været :)
kuli | tRICKED
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 16:46
25
tror du de klarer kampen om rettighederne? :)
www.twitch.tv/elektroels
Bitches dont know bout my additional Pylons
genuz | parringsstav
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 17:05
26
Jeg tror ikke CSPromod har en chance i helvede.

Dengang 1.6 opstod, havde Valve givet moddere rimelig frit spil til at lege med HL motoren. Da det gik op for dem, hvilken succes CS blev, skyndte de sig at købe det stykke arbejde, CS er, og de fik dermed rettighederne.

Jeg har lidt for meget fidus til Valve til at tro, at de vil lade nogen kopiere deres eget spil endda på deres egen Source engine, og dermed konkurrere med dem.

Uanset om CSP bliver udgivet som en undergrundsudgivelse, så vil LANs og turneringer aldrig komme til at være mulige, da Valve rimelig nemt kan stoppe den slags.

Eneste chance CSPromod ville have, var hvis Valve fik rettighederne til det færdigudviklede spil, så de kunne tjene en lille skilling på det. Men det virker meget usandsynligt.

Men du må ikke misforstå mig, jeg ville selv give CSP en chance, hvis det blev en realitet.
siz
Søndag d. 19. august 2007, kl. 18:35
48
Valve vil tjene på CSPromod uanset om de fik rettighederne til det eller ej, for man skal jo eje CS:S for at kunne spille spillet. Det var det samme med DoD:S Promod.
siz to the max!
genuz | parringsstav
Mandag d. 27. august 2007, kl. 00:10
53
Så vidt jeg kan se, så er DoD promod noget HELT andet end CS Promod. DoD promod er nogle ændringer på det originale spil, og er ikke et stand-alone spil.

Vi venter og ser, men jeg nægter at tro, at Valve lader CS promod blive til noget.
siz
Mandag d. 27. august 2007, kl. 19:43
54
Så har du misforstået det for CSP er baseret på CS:S og ikke HL2. Den bruger deres models, gunmodels og radar etc. med forskellige ændringerne. CSP fylder uden nogle maps 4-5 mb ligesom DODPromod gjorde det, det har en af deres udviklere skrevet på deres forum, tror det var messy.
siz to the max!
DMT | Profanity.css
Mandag d. 27. august 2007, kl. 19:59
55
CSP er ikke et stand-alone game, og genbruger stort set alt fra CS:S, og det kræver CS:S installeret :9
lil_ninja
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 17:08
27
synes ikke cps skal dækkes på gaming.dk der er jo et css community? men i kan da godt lave et cpsgaming.dk uden at genere mig!

//DINMORSGULDFISKLUGTERAFRØVUDAFØJET
Det muligt du kan ramme skalle hver gang..
Men kan du tæl' te' ti reti' huti'? d(^^,)b
LnD | FCK
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 20:42
29
Gaming.dk source community

og ikke

gaming.dk csp community -.-'
Redigeret: Torsdag d. 16. august 2007 - kl. 20:43
WBFF Fitness male model
WBFF Fitness male model
Fredag d. 17. august 2007, kl. 20:11
38
Source, er navnet på den engine som der blev skabt og ligger grund til fx. også HL2 :D hehe - vi har altid ladet navnet være lidt åben da vi ikke vil binde os til noget hvis der er bruger og aktivitets grundlag for andet. :)
PANDA! PANDA! PANDA!
OKLAHOMA!
LnD | FCK
Søndag d. 19. august 2007, kl. 16:33
47
kk :)
WBFF Fitness male model
WBFF Fitness male model
Makevelli | tRICKED
Fredag d. 17. august 2007, kl. 01:43
30
Sys ikke gamig.dk skal dække csp, jeg synes gaming skal holde sig til css og måske gå endnu mere i dyben med css?
level up
GeizZ
Fredag d. 17. august 2007, kl. 05:02
31
Dæk csp ! :)
Elitenar | FCK
Fredag d. 17. august 2007, kl. 11:31
33
Hvis gaming tog csp til sig, så ville det vel blive ala cod, og blive en seperat sektion for gaming, med andre admins, skribenter osv.

Jeg tror det naxx spørg om, er om gaming skal have en sektion for csp, ligesom, cod. og det kan jeg ikke se nogle problemer i.

og det at der er mangel på skribenter har umidbart intet med med csp at gøre.
Irish times
Sequencer
Fredag d. 17. august 2007, kl. 13:02
34
kør css på dette site. må selv om i laver codgaming.dk (med andre skribenter osv).
cspgaming.dk :D
STEAAL
Fredag d. 17. august 2007, kl. 13:20
35
er enig med lokke :D bare fokusere på css scenen
Jaed | Naughty
Fredag d. 17. august 2007, kl. 16:09
36
Har Gaming.dk ikke nok at gøre med bare CS:S scenen i eu indtil videre?
Glade mennesker lever længere!
Fredag d. 17. august 2007, kl. 20:19
39
Der er altid nok at lave, men kunne jo være det åbnede for nye døre og nye folk og derved nye skribenter evt. og hvis interessen var stor også blandt css spillere, så kan jeg personligt ikke se noget forkert i at køre en mere målrettet sektion på den del da den er bygget på source.

Men som sagt, det er blot for at få følehornene lidt ud :)
PANDA! PANDA! PANDA!
OKLAHOMA!
Jaed | Naughty
Fredag d. 17. august 2007, kl. 20:39
41
Selfølgelig, og jeg synes også det er rigtig godt at i blander folk ind i det, så vi ligesom føler os mere impliceret - og kan også godt se idéen i at åbne nye døre for nye folk osv. osv. Dog ved jeg stadig ikke om det er en god idé, da dette er et source community, og imo kun burde dække source. Hvis det er fordi i har tænkt jer at gøre ligesom med CODGAMING.dk, synes jeg det er et okay tiltag.

God aften :)
Glade mennesker lever længere!
attie
Fredag d. 17. august 2007, kl. 20:20
40
Hvis det bliver til noget, så lav et seperat site til det. Det ville være nedern hvis det hele blev smeltet sammen.
strunge | mod
Fredag d. 17. august 2007, kl. 23:49
42
csp ser fint nok ud, men på gaming.dk nej tak :)
strunge | mod
Fredag d. 17. august 2007, kl. 23:50
43
csp ser fint nok ud, men på gaming.dk nej tak :)
Twinkie
Lørdag d. 18. august 2007, kl. 11:00
44
Syntes godt i kan have CSPromod på gaming.. så er nyhederne mere samlet, foreksempel lav en spalte for CSP, og en for Source :)
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nico | ANEXIS.QPAD
Lørdag d. 18. august 2007, kl. 21:03
45
csp kan bare skride.. Det er min 100% mening.
Truman | DEJAVUE
Lørdag d. 18. august 2007, kl. 22:07
46
FUCK CSP FFS VI SPILLER SOURCE / DET ER ET SOURCE COMMINYTI ELLER WTF DET STAVES ikke noget Csp.. sry caps :P
Kvide
Mandag d. 20. august 2007, kl. 08:33
49
Synes godt i kunne tage CSP ind, så kunne i lave en seperat side som codgaming.dk eller hvad den hedder, men så burde i nok lave 3 seperate sider:

cspgaming.dk
cssgaming.dk
codgaming.dk

og så få fat i folk fra hvert community som gerne vil være skribenter så i ikke trækker for meget på de css skribenter i har. Ligesom i har med cod siden, skribenter til hvert spil.

Så skulle gaming.dk være hovedside hvor i kan samle alle spillene, her kunne de vigtigste nyheder, LAN resultater osv blive vist. Så kan man følge lidt med i det hele, eller bare kigge på det spil man vil.

Tror at i skal være med fra starten hvis i vælger at dække CSP, da en anden side nok vil gøre det ellers og så vil folk nok blive hængende der.
Redigeret: Mandag d. 20. august 2007 - kl. 08:43
BakZ
Mandag d. 20. august 2007, kl. 18:28
50
Hej folkens...!!

Vil lige starte med en lille skideballe...! synes i skal stoppe med at være så snobbet.

Jeg forstår godt når Naxx gerne vil udvide forretningen. Man kan jo lige så godt udnytte det fremragende navn, som gaming.dk jo er. Den åbner jo op for rigtig mange spil, og hvad er i så bange for. det bliver da kun dejligt at der kommer mere liv på scenen.

Jeg ved godt at gaming.dk startede for source folket, men hvorfor ikke vise hvor åbne vi er i stedet for bare at være et lukket samfund. Det virker også forkert at give alle de forskellige spils "samfund" noget med "spilnavn"gaming.dk.

HÃ¥ber jeg fik skudt min pointe igennem.
Forsæt med det gode arbejde din store bamsebjørn + backup
equation | [V]
Tirsdag d. 21. august 2007, kl. 05:03
51
Hvorfor venter i ikke bare og ser hvor populært spillet bliver, og ser om der er efterspørgelse på et nyt og anderledes community, når spillet engang er kommet ud.

Ingen kan komme med et reelt svar før de har prøvet lortet.
FUCK ME IM FAMOUS
REFERE TO #1
Froqqy- | [T1]
Tirsdag d. 21. august 2007, kl. 13:31
52
Syntes allerede css scenen er meget tynd. Fokuser på css og lad 1,6`erne acceptere at det er source der er "fremtiden" :) Personligt sytnes jeg cspro lyder til at blive en fiasko
Shanti
Mandag d. 27. august 2007, kl. 20:02
56
vofo tænke i tizspil, når i har 2 gameservere som nada gider spille på, et community uden ordenlige servere er ikke et community !

Fix dem og få samlet scenen først !

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (52)
Counter-Strike: Source ny update i ... (7)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (61)
Counter-Strike: Source Management & Staff (19)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (19)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (16)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (64)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (95)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (139)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Eksamen (3)
Offtopic Danmarks flotteste ... (54)
Offtopic Diablo 3 - hvad ... (20)
Offtopic Kort virker kun ... (1)
Offtopic Jokern @ tb4 (224)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (9)
Offtopic TheBlast - Jeres ... (157)
Køb og Salg S: Fin Gamer ... (31)
PC Relateret blæser på ... (2)
PC Relateret Pc lagger i css ... (18)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (4)
League of Legends 4 members søges EUW (0)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Team på EU West ... (1)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)