Jeg synes efterhånden det er kedeligt at se de to hold spille.. Før i tiden var El Classico 2 gange om året, bare i 2011 har de jo så spillet mod hinanden 6 gange nu!? og raseriet bliver værre for hver gang, barca bliver udstillet som de sympatiske spillere der bliver savet ned, mens rm spillerne altid er bad guys. kedeligt, kedeligt..
Ja, lad os kigge på Champions League, da Pepe blev udvist
Alves film, Real Madrid gik ned efter Pepe's ukorrekte udvisning, og i den modsatte camp på Camp Nou, fik Real Madrid annuleret et mål, da Pique begår frispark på Ronaldo hvor Mascherano efterfølgende smider sig ned.
under kampen ka de jo ikke se at det er skuespil fra Alves side, så lad vær med at sige de går ned efter den "ukorrekte" udvisning. havde du stået som dommer havde du valgt at gøre præcis det samme som han gjorde.
1. Kampen var hårdtspillende i forvejen...
2. Dommeren havde sat en linie for hvor "groft" man måtte gå til den...
3. Pepe gik ikke efter manden men bolden, du kan tydeligvis se dette da han jo som sagt stopper før han rammer Alves idet Alves så smider sig som om han var blevet ramt.
http://www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8
Busquets rammer Alonso her i Copa Del Rey, no card has been given..
Du ka jo ikke se om Alonso gør det samme, og som du TYDELIGT kan se i situationen imellem Pepe går han efter manden, hvorimod busquets går efter bolden og ender ud i en tackling med Alonso. Ja der skulle havde været kort til busquets, men der sku satme også være rød til Pepe, i det det er 100% bevidst og man ved Pepe er et svin.
1. Pépé går direkte efter manden, som man TYDELIGT kan se, HVIS du så kampen.
2. Busquets Rammer, ja. MEN i det man ser kampen kan man se at han løber efter bolden og der går Alonso efter bolden. Og så kan man jo intet andet en at gå ind i tackling 100%
- Det ville du også gøre, hvis du selv gik til fodbold og var i denne situation.
Som Real fan, irreterer din holdning mig meget. Ja du har sikkert ret i det med Pepe, at kortet "kun" skulle være gult, men med den overtændte stemning havde du helt klart selv givet et rødt hvis det havde været hvem som helst anden. Lad hver at benægte for det ville du! Men fordi han bliver udvist og vi så efterfølgende taber, ja det er en del af spillet og lad hver at bruge hans udvisning som en dårlig undskylning for nederlaget.. Pt er Barca bare verdens bedste hold, selvom vi udfordre dem mere og mere kamp for kamp.
Selvfølgelig, bestemt når man sidder og ser det på TV, og man kan se det igen og igen.. Men tænk på at være i dommerens sted, du har kun få sekunder til at dømme og hele Barca holdet står rundt om dig mens Alves tuder og du bare kunne se en tackling hvor Pepe går alt for voldsomt ind i den.
Pepe er ikke et størrer svin end Iniesta, Ronaldo, Messi, Sneijder eller hvilket som helst anden stjerne spiller. Jeg syntes det er problematisk at man sådan dømmer andre folk, ja du kan have en mening selvfølgelig men det er ikke nok til at stemple ham som et "svin" hvilket du gør.. Da han i 2009 laver den meget omdiskuterede tackling overvejede han faktisk at stoppe sin karriere da han selv godt kunne se det forkerte i det.
Og efter det skete, er han stadig ikke kommet til fornuft?
- Messi et svin/idiot? arh. når han bliver tacklet, er han en af dem som rejser sig op med det samme og spiller videre, så drop den.
Haha, Jeg siger ikke Messi er en idiot, jeg siger bare han er ligeså stor et svin som Pepe, desuden nævner jeg også flere Real spillere i den sammenhæng men du hæfter dig kun i Messi,(overser du iniesta?) spotter jeg en barca fan?.. Ja Pepe er måske overtændt og går 100% ind i tacklingerne men som du selv siger "Og så kan man jo intet andet en at gå ind i tackling 100%" det er det Pepe gør, der er intet svinsk over ham, jo det kan da godt være han går hårdt til den, men at kalde ham et svin? det er for langt ude, respekter folk både inde på og uden for banen...
Jeg nævner på intet tidspunkt at han er et svin ude for banen, og når du går ind i en tackling 100% må du også gerne havde hovedet med dig, det nytter ikke noget at tonse ind i en anden spiller. og hvis man ikke selv kan tænke sig til det, er man da bare en kæmpe skovl.
"Kritik er sundt, når den vel at mærke er nuanceret, saglig, velment og med et formål om at udbedre fejl. Vi er alle mennesker og vi begår alle fejl. Dem skal vi lære af. I denne sammenhæng er kritikken blevet til en diagnosestilling. Uden videre at stemple en mand som værende psykopat, grundet det at han går til stålet på fodboldbanen." & "Den 28-årige portugiser går til den når han er i kamp. Han er en gudsbenådet fodboldspiller, som kæmper for sit hold. Han holder sig ikke tilbage og ofte spiller han lige til grænsen. Det kan man synes om eller ej. Det er selvfølgelig tilladt at se kritisk på det, men selvom man er hårdt spillende, så gør det ikke en til en psykopat. Det må man huske, før man tager så stærke termer i brug og stempler folk på en sådan måde." du bruger bare ordet svin i steder for psykopat
jeg er sikker i hvad du siger, du siger han er et svin på banen.. men det overordnede i mine citater er altså også at kritik er sundt, men at man ikke bare skal antaste folk for svin, fordi de går til den på banen og det er det du gør "men der sku satme også være rød til Pepe, i det det er 100% bevidst og man ved Pepe er et svin." der benævner du ham bare som et svin i helhed...
De to opgør i supercuppen var da meget gode og underholdende, hvis man ser bort fra Marcelos svinestreg + efterfølgende slagsmål.
Real Madrid må da acceptere at de får advarsler og udvisninger ved at spille hårdt og gå over stregen, men det er åbenbart svært at indse for nogen.
Når Real vil spille hårdt for at stoppe Barca, så må Barca vel lige så godt lægge taktik efter, at de gør det ved at spille lidt på det, når de bliver tacklet.
Ved ikke om du har sovet under supercuppen, men jeg har set to underholdende opgør, selvom man ikke så Barca i form og stærkeste opstilling
/q/ Når Real vil spille hårdt for at stoppe Barca, så må Barca vel lige så godt lægge taktik efter, at de gør det ved at spille lidt på det, når de bliver tacklet. /q/
^ du har lige sagt deres taktik er film. episk. den hænger jeg dig op på!!
Claus Bo Larsen mener, den ungarske dommer Viktor Kassai skal holde godt øje med Barcelona-snyd i CL-finalen.
Den danske topdommer Claus Bo Larsen mener, at dommeren i lørdagens Champions League-finale mellem Manchester United og FC Barcelona skal holde godt øje med, om Barcelona-spillerne lader sig falde.
I semifinalerne mellem Real Madrid og FC Barcelona, lagde Claus Bo Larsen mærke til, at Barcelonas spillere havde en kedelig tendens med at smide sig ved den mindste kontakt.
Irriteret over, hvor let Barcelona-spillerne falder
- De falder meget let. Det er noget, der har irriteret mig, de gange jeg har dømt deres kampe. Der skal næsten ikke nogen kontakt til, før de lader sig falde. Det er hammerærgerligt for fodbolden, og de får et dårligt ry, siger Claus Bo Larsen, og fortsætter:
- Det er ikke i orden. Film er snyd, og snyd skal straffes. Og jeg synes, det burde straffes meget hårdere, fortsætter han.
Barca gør det hver gang, HVER ENESTE FUCKING gang og det irriterer alt og alle. Har snakket med nogle Barca fans på min skole, de er også trætte af at se på det.
det er ndel af spillet vend dig til det, eller bliv ireterret, på sådan et niveau vil man jo gøre alt for at vinde, så tro ikke at Real ikke også gør det.
Haha... Ja, som real fan syntes jeg det er irriterende med alle disse Barca haters som bare siger det alle de andre siger, men som egentlig ikke rigtig har styr på det ;)
Fordi jeg siger at nogle Barca fans fra min skole også er træt af at se på at spillerne falder på stribe, begynder du at tude, det dig der er klovnen i det her sjov mester.
Ej drop nu det der pis.
Jeg er barca fan, og hvis der nogen der tuder, så er det barcelona, men det Mourinho laver er virkelig noget af det dummeste jeg har set længe.
Synes bestemt ikke i skal snakke om at Real Madrid ikke kan spille uden vold, for det første er det klart de er irriteret når halvdelen af Barcas spillere smider sig i jorden hver gang de taber bolden.
Det skal lige nævnes jeg er personligt ikke fan af nogle af holdene, men kan satme godt forstå de er pissed off.
Også lige en guld kommentár: "Vi agter at spille som mænd og ikke falde til jorden ved den mindste berøring." - José Mourinho.
jeg syntes ikke den var i orden, men han behøves heller ikke at blive liggende. hvis man aldrig har spillet en fodbold kamp uden en tackling som den marcelo lavede har man aldrig spillet en seriøs kamp. i mine øjne.
Nu så jeg ikke kampen og burde egentlig ikke til at udtale mig om det, men da jeg så Marcelos tackling og Mourinhos prik i øjet, ( LOL ) kunne jeg ikke lade være.
Marcelo kan ikke gå let til den når det er SuperCup finale overtid og de skal score hurtigst muligt, sidde og glo på Fabregas lege med bolden ved streget - Så ryger hele barca bænken inde i banen og der bliver skubbet og skænderier forekom og det er begge hold.
Ihvertfald har Ozil udtalt:
"I started because I was defending my religion, David Villa made fun of my Religion and insulted Islam."
Nej selvfølgelig ikke, jeg synes bare der bliver overreageret med hele barca komme ind på banen, han fik jo sit rødt - han var på vej ud.. også det kaos der.
Det er forståeligt han vælger at komme hårdt efter bolden, han rammer desværre forkert og det er uacceptabelt men han fik sit straf - så lad spillet køre.
Sviner ligefrem? han er nok den dummeste på kloden hvis den frispark var helt bevidst, de har jo brug for bolden og tiden, derfor går han efter bolden agressivt da der ikke er tid nok til at fabregas skal hygge sig ved sidelinjen, han går derover og rammer forkert derfor får han rødt - så kommer hele barca bænken ud og skænderiet begynder.
Barca gør det igen tuder som nogen som børn de er så nedern at se på kan godt sige jeg er sku ikke barca fan mere efter de seneste par kampe tudefjæs hele bundet
synes barcelona er til grin, folk kan ikke fatte at de er lige så meget nogen svin som madrid er.. barca ligger og tuder næsten hver gang de taber bolden, og de siger PEPE er usportslig? har i fucking kigget på jeres egen målmand?
Jeg har på intet tidspunkt i hele kampen set Barcelona 'tude', så ved ikke hvor folk vil hen med det. Marcelo og Pepe er de 2 største svin på en fodboldbane, de burde udvises af Uefa. Det er jo så tydeligt at de gang på gang gør det med vilje..
Mourinho har ødelagt Real Madrid fuldstændig med sin klamme attitude, spillestil og udtalelser. Han burde også udvises efter at havet NEVET EN ASSISTENTTRÆNER I ØJET UDEN NOGEN GRUND?
ok, barca "tudede" ikke i den her kamp, men så gjorde de det i så mange andre kampe. ingen er perfekt, også selvom du ikke vil indse det, så er barcalona heller ikke.
Synes fandme også det er for dårligt den ene kamp i 1987, hvor mange Real Madrid "tudede".
Come on, lad nu være med at have så ondt i røven over noget der skete måneder siden. Hvis de ikke gjorde i den seneste kamp er det jo fuldkommen irrelevant.