Tilbage til forsiden
SteelSeries LoL Tournament (Liga)

Offtopic » Andet

Sidste indlæg

Madrid - Barca

SuperCup Anden opgør!

Der står 2-2 samlet, og kampen begynder kl 23:00 (om 3 min)

Discuss!
Flere |
axian Onsdag d. 17. august 2011, kl. 22:57
You can aim for perfection as long as
you enjoy the road that gets you there.

Supraz | WeedsMyCheat
Onsdag d. 17. august 2011, kl. 22:58
1
Hvad kanal?
kroz
Onsdag d. 17. august 2011, kl. 23:22
2
6'ern :D
XAZEMpro
Onsdag d. 17. august 2011, kl. 23:23
3
BARCA UDEN TVIVL!!!!!!
sNIPEDOWNNN
4
1-1!!!
ok nice signatur
true story
Lamboo | FCK
5
andrés iniesta!!!! <3

fuck ronaldo.
Redigeret: Onsdag d. 17. august 2011 - kl. 23:24
jEg har eN dejLig
HEST!!!!
sNIPEDOWNNN
Onsdag d. 17. august 2011, kl. 23:28
8
fuck iniesta!!!
ok nice signatur
true story
Lamboo | FCK
Onsdag d. 17. august 2011, kl. 23:30
9
fufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufufu
jEg har eN dejLig
HEST!!!!
syncaye
Onsdag d. 17. august 2011, kl. 23:26
6
livestream nogen steder?
Lamboo | FCK
Onsdag d. 17. august 2011, kl. 23:26
7
i fjernsynet ÆhæÆHæHæÆHæÆÆæhÆH.
jEg har eN dejLig
HEST!!!!
Ryx | Kokkedal
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 07:04
10
3-2 yeaaaaaaaaa
Like a baws
KLawn | A*
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 07:28
11
Jeg synes efterhånden det er kedeligt at se de to hold spille.. Før i tiden var El Classico 2 gange om året, bare i 2011 har de jo så spillet mod hinanden 6 gange nu!? og raseriet bliver værre for hver gang, barca bliver udstillet som de sympatiske spillere der bliver savet ned, mens rm spillerne altid er bad guys. kedeligt, kedeligt..
#alphaMatrix
www.alphamatrix.dk
Fyrst
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 09:42
12
hellere være bad guy end et tudefjæs (barca spillerne)
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Fredag d. 19. august 2011, kl. 17:47
70
og dog ender det altid med at real fansne tuder over de taber, så ved ikke hvem der tuder mest ;-)
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Fredag d. 19. august 2011, kl. 17:58
71
Næ, hvorfor skulle vi tude, vi er jo ikke ligesom Busquets, Mascherano, Alves & Pedro desværre.

http://www.youtube.com/watch?v=ygmGIFz_EP0

Ved mindste berøring, de overspiller jo alt. Men hvis i vil vinde på det så GG..

www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Fredag d. 19. august 2011, kl. 19:28
74
Altså du mener simpelthen at den eneste grund til barca vinder er derfor? hold nu... barca er bare et bedre spillende hold.
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 10:29
77
Ja, lad os kigge på Champions League, da Pepe blev udvist

Alves film, Real Madrid gik ned efter Pepe's ukorrekte udvisning, og i den modsatte camp på Camp Nou, fik Real Madrid annuleret et mål, da Pique begår frispark på Ronaldo hvor Mascherano efterfølgende smider sig ned.
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 11:48
79
under kampen ka de jo ikke se at det er skuespil fra Alves side, så lad vær med at sige de går ned efter den "ukorrekte" udvisning. havde du stået som dommer havde du valgt at gøre præcis det samme som han gjorde.
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 12:44
80
nej jeg havde givet gult kort for farligt spil.
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 14:49
81
Også hvis det havde været en tilfældig spiller som havde gjort det på en real spiller?

- Tror det er dit Real hjerte der snakker nu.
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 15:14
82
Stadig gult kort, uanset hvad..

1. Kampen var hårdtspillende i forvejen...
2. Dommeren havde sat en linie for hvor "groft" man måtte gå til den...
3. Pepe gik ikke efter manden men bolden, du kan tydeligvis se dette da han jo som sagt stopper før han rammer Alves idet Alves så smider sig som om han var blevet ramt.

http://www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8

Busquets rammer Alonso her i Copa Del Rey, no card has been given..

Dommeren ser det, forskels behandling eller? :D
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 15:38
83
Du ka jo ikke se om Alonso gør det samme, og som du TYDELIGT kan se i situationen imellem Pepe går han efter manden, hvorimod busquets går efter bolden og ender ud i en tackling med Alonso. Ja der skulle havde været kort til busquets, men der sku satme også være rød til Pepe, i det det er 100% bevidst og man ved Pepe er et svin.
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 17:38
84
præcis nej, Pepe rammer bolden og ikke Alves hvorimod Busquets rammer Alonso og Busquets går lige så meget efter manden som Pepe..
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 18:41
85
Du er slet ikke til at diskutere med da du slet ikke kan se det. dit real hjerte snakker for meget til jeg overhovedet gider at bruge tid på det.
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 18:45
86
eller også gør dit Barca hjerte, det er samme tackling, begge 2 kommer med knopperne forest = farligt spil.

Pepe rammer ikke - Direkte rødt.
Busquets rammer. - Intet kort.
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Søndag d. 21. august 2011, kl. 15:06
87
Dude prøv hør. Og LAD VÆR med, at besvarer efter.

1. Pépé går direkte efter manden, som man TYDELIGT kan se, HVIS du så kampen.
2. Busquets Rammer, ja. MEN i det man ser kampen kan man se at han løber efter bolden og der går Alonso efter bolden. Og så kan man jo intet andet en at gå ind i tackling 100%
- Det ville du også gøre, hvis du selv gik til fodbold og var i denne situation.
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Søndag d. 21. august 2011, kl. 17:54
88
Jeg går til fodbold & en fra Juelsminde fik rødt kort for samme forseelse som den Busquets lavede mod Alonso..
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Søndag d. 21. august 2011, kl. 19:04
89
Yep, præcis den samme forseelse.
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Søndag d. 21. august 2011, kl. 19:05
90
han stemplede en fra mit hold på låret i kamp om bolden.
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
n1co
Søndag d. 21. august 2011, kl. 20:06
91
Hvis du så kigger filmen igennem igen, kan du se han ikke er i nærheden af at ramme alonso på låret =)
/.Nicolai
trolololol
Fyrst
Søndag d. 21. august 2011, kl. 20:32
92
det er vel ligemeget hvor han rammer, bare det at han rammer..
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
Casanova
Mandag d. 22. august 2011, kl. 19:49
102
Som Real fan, irreterer din holdning mig meget. Ja du har sikkert ret i det med Pepe, at kortet "kun" skulle være gult, men med den overtændte stemning havde du helt klart selv givet et rødt hvis det havde været hvem som helst anden. Lad hver at benægte for det ville du! Men fordi han bliver udvist og vi så efterfølgende taber, ja det er en del af spillet og lad hver at bruge hans udvisning som en dårlig undskylning for nederlaget.. Pt er Barca bare verdens bedste hold, selvom vi udfordre dem mere og mere kamp for kamp.
Fyrst
Mandag d. 22. august 2011, kl. 20:56
106
Der var lige så hårde tacklinger som ikke gav kort i kampen, så derfor mener jeg at gult kort havde været fair..
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
Casanova
Mandag d. 22. august 2011, kl. 23:47
111
Selvfølgelig, bestemt når man sidder og ser det på TV, og man kan se det igen og igen.. Men tænk på at være i dommerens sted, du har kun få sekunder til at dømme og hele Barca holdet står rundt om dig mens Alves tuder og du bare kunne se en tackling hvor Pepe går alt for voldsomt ind i den.
Casanova
Mandag d. 22. august 2011, kl. 19:54
104
Pepe er ikke et størrer svin end Iniesta, Ronaldo, Messi, Sneijder eller hvilket som helst anden stjerne spiller. Jeg syntes det er problematisk at man sådan dømmer andre folk, ja du kan have en mening selvfølgelig men det er ikke nok til at stemple ham som et "svin" hvilket du gør.. Da han i 2009 laver den meget omdiskuterede tackling overvejede han faktisk at stoppe sin karriere da han selv godt kunne se det forkerte i det.
n1co
Mandag d. 22. august 2011, kl. 21:04
108
Og efter det skete, er han stadig ikke kommet til fornuft?
- Messi et svin/idiot? arh. når han bliver tacklet, er han en af dem som rejser sig op med det samme og spiller videre, så drop den.
/.Nicolai
trolololol
Casanova
Mandag d. 22. august 2011, kl. 23:44
110
Haha, Jeg siger ikke Messi er en idiot, jeg siger bare han er ligeså stor et svin som Pepe, desuden nævner jeg også flere Real spillere i den sammenhæng men du hæfter dig kun i Messi,(overser du iniesta?) spotter jeg en barca fan?.. Ja Pepe er måske overtændt og går 100% ind i tacklingerne men som du selv siger "Og så kan man jo intet andet en at gå ind i tackling 100%" det er det Pepe gør, der er intet svinsk over ham, jo det kan da godt være han går hårdt til den, men at kalde ham et svin? det er for langt ude, respekter folk både inde på og uden for banen...
n1co
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 07:36
113
Jeg nævner på intet tidspunkt at han er et svin ude for banen, og når du går ind i en tackling 100% må du også gerne havde hovedet med dig, det nytter ikke noget at tonse ind i en anden spiller. og hvis man ikke selv kan tænke sig til det, er man da bare en kæmpe skovl.
/.Nicolai
trolololol
Casanova
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 09:49
116
går man 100% ind i en tackling ja så går man 100% ind i den og så tænker man ikke over konsekvenserne med adreanalinet pumpene i blodet.
Casanova
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 09:51
117
"Kritik er sundt, når den vel at mærke er nuanceret, saglig, velment og med et formål om at udbedre fejl. Vi er alle mennesker og vi begår alle fejl. Dem skal vi lære af. I denne sammenhæng er kritikken blevet til en diagnosestilling. Uden videre at stemple en mand som værende psykopat, grundet det at han går til stålet på fodboldbanen." & "Den 28-årige portugiser går til den når han er i kamp. Han er en gudsbenådet fodboldspiller, som kæmper for sit hold. Han holder sig ikke tilbage og ofte spiller han lige til grænsen. Det kan man synes om eller ej. Det er selvfølgelig tilladt at se kritisk på det, men selvom man er hårdt spillende, så gør det ikke en til en psykopat. Det må man huske, før man tager så stærke termer i brug og stempler folk på en sådan måde." du bruger bare ordet svin i steder for psykopat
n1co
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 10:07
118
arh dog ikke, så ka du ikke se hvad jeg mener med det. som jeg også nævnte før, skriver jeg hellere ikke at han er et svin ude for banen.

- inden du finder alle de ting frem, burde du måske være helt sikker i det jeg skriver.
/.Nicolai
trolololol
Casanova
Onsdag d. 24. august 2011, kl. 16:25
126
jeg er sikker i hvad du siger, du siger han er et svin på banen.. men det overordnede i mine citater er altså også at kritik er sundt, men at man ikke bare skal antaste folk for svin, fordi de går til den på banen og det er det du gør "men der sku satme også være rød til Pepe, i det det er 100% bevidst og man ved Pepe er et svin." der benævner du ham bare som et svin i helhed...
Pure | DNYS
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 10:25
13
Mourinho var ellers et godt eksempel ;)
Alt jeg skriver er 100% sandt.
Jeg påtager mig intet ansvar for overstående.
rishoj
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:38
48
De to opgør i supercuppen var da meget gode og underholdende, hvis man ser bort fra Marcelos svinestreg + efterfølgende slagsmål.
Real Madrid må da acceptere at de får advarsler og udvisninger ved at spille hårdt og gå over stregen, men det er åbenbart svært at indse for nogen.
Når Real vil spille hårdt for at stoppe Barca, så må Barca vel lige så godt lægge taktik efter, at de gør det ved at spille lidt på det, når de bliver tacklet.
Ved ikke om du har sovet under supercuppen, men jeg har set to underholdende opgør, selvom man ikke så Barca i form og stærkeste opstilling
#alphaMatrix.dk
www.alphamatrix.dk
KLawn | A*
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 20:10
54
/q/ Når Real vil spille hårdt for at stoppe Barca, så må Barca vel lige så godt lægge taktik efter, at de gør det ved at spille lidt på det, når de bliver tacklet. /q/

^ du har lige sagt deres taktik er film. episk. den hænger jeg dig op på!!
#alphaMatrix
www.alphamatrix.dk
rishoj
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 20:53
57
de filmer ikke mere end real søtte. real laver bare flere og værre tacklinger :)
#alphaMatrix.dk
www.alphamatrix.dk
Fyrst
Lørdag d. 20. august 2011, kl. 10:30
78
Barca filmer meget mere end Real..

Især Busquets, Pedro, Alves og Mascherano.
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
rishoj
Søndag d. 21. august 2011, kl. 21:34
93
Real spillerne overdriver også når de bliver tacklet.
Prøv at se kampene :)
#alphaMatrix.dk
www.alphamatrix.dk
Fyrst
Søndag d. 21. august 2011, kl. 22:16
94
Har set kampene, det barca der tuder/falder ved mindste berøring.
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
rishoj
Mandag d. 22. august 2011, kl. 17:27
95
haha! Så nu ellers i mange situationer hvor real spillerne faldt ved en lille berøring
#alphaMatrix.dk
www.alphamatrix.dk
Fyrst
Mandag d. 22. august 2011, kl. 17:31
96
Claus Bo Larsen mener, den ungarske dommer Viktor Kassai skal holde godt øje med Barcelona-snyd i CL-finalen.

Den danske topdommer Claus Bo Larsen mener, at dommeren i lørdagens Champions League-finale mellem Manchester United og FC Barcelona skal holde godt øje med, om Barcelona-spillerne lader sig falde.

I semifinalerne mellem Real Madrid og FC Barcelona, lagde Claus Bo Larsen mærke til, at Barcelonas spillere havde en kedelig tendens med at smide sig ved den mindste kontakt.

Irriteret over, hvor let Barcelona-spillerne falder
- De falder meget let. Det er noget, der har irriteret mig, de gange jeg har dømt deres kampe. Der skal næsten ikke nogen kontakt til, før de lader sig falde. Det er hammerærgerligt for fodbolden, og de får et dårligt ry, siger Claus Bo Larsen, og fortsætter:

- Det er ikke i orden. Film er snyd, og snyd skal straffes. Og jeg synes, det burde straffes meget hårdere, fortsætter han.

LINK: http://tv2sport.dk/node/78854

www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
rishoj
Mandag d. 22. august 2011, kl. 18:09
98
det er fint du kan finde noget fra sidste sæson, men det ændrer ikke på at real spillerne også smider sig når de bliver rørt lidt
#alphaMatrix.dk
www.alphamatrix.dk
Fyrst
Mandag d. 22. august 2011, kl. 18:15
100
De gør det jo stadig Barca.
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
Casanova
Mandag d. 22. august 2011, kl. 19:51
103
Se ind ad før du ser ud ad.. vi har stadig meget som vi skal rette op på i Real inden vi begynder sat beskylde de andre.
Fyrst
Mandag d. 22. august 2011, kl. 20:57
107
Barca gør det hver gang, HVER ENESTE FUCKING gang og det irriterer alt og alle. Har snakket med nogle Barca fans på min skole, de er også trætte af at se på det.
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
Casanova
Mandag d. 22. august 2011, kl. 23:49
112
det er ndel af spillet vend dig til det, eller bliv ireterret, på sådan et niveau vil man jo gøre alt for at vinde, så tro ikke at Real ikke også gør det.
Fyrst
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 08:39
114
At filme "er blevet en del af Barcas spil ja", de lever højt på det..
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
Casanova
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 09:47
115
hvad er det for et citat? det har jeg på intet tidsspunkt sagt..
rishoj
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 17:49
120
umuligt at diskutere noget med Fyrst, når han ikke kan se hvad der faktisk foregår i kampene :)
#alphaMatrix.dk
www.alphamatrix.dk
Casanova
Onsdag d. 24. august 2011, kl. 16:22
125
Haha... Ja, som real fan syntes jeg det er irriterende med alle disse Barca haters som bare siger det alle de andre siger, men som egentlig ikke rigtig har styr på det ;)
LgE | Speeddating.dk
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 18:39
121
Luk nu røven klovn. Du gør det mere og mere pinligt for dig selv
I´d rather be in the sun.
Fyrst
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 20:59
122
Fordi jeg siger at nogle Barca fans fra min skole også er træt af at se på at spillerne falder på stribe, begynder du at tude, det dig der er klovnen i det her sjov mester.

Farvel og tak..
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
LgE | Speeddating.dk
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 22:36
123
Luk nu røven klovn. Du gør det mere og mere pinligt for dig selv
Fyrst
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 22:48
124
Det godt du, hej ;)
www.cheatteam.org
Meld cheateren til os
axian
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 11:36
14
"fabregas won more with barca in 10 minutes than with arsenal in 5 years"
Redigeret: Torsdag d. 18. august 2011 - kl. 11:36
BORG | rustlemyjimmiez
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 15:44
35
Hahahahahaha, det er ikke alene sandt, men også morsomt! :D
har du nogensinde set mig danse
facebook.com/TheStigMovement
kroz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:40
50
Troede du var Real fan BORGCHOWSKI? :D
BORG | rustlemyjimmiez
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 20:06
53
Joooo, det er jeg skam.. Så NU er det ikke sjovt alligevel
kroz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 20:14
55
HAHAHA TABER! :D
BORG | rustlemyjimmiez
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 20:54
58
;>
Stabell
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 12:35
15
Var der fight til sidst med 3 røde på 1 min? :D
Pimp er en fin spiller
http://peecee.dk/upload/view/313373/full
axian
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 13:01
16
Kæmpe fight haha, det varede i 6 minutter eller sådan hvor de bare alle skubbede osv.

Ikke nok med Mourinho også deltog;

http://www.youtube.com/watch?v=FoxiDvJ2EYU&feature=player_embedded
Stabell
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 13:04
17
hahahahahaha :D
Pimp er en fin spiller
http://peecee.dk/upload/view/313373/full
kroz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 13:16
18
Synes virkelig Mourinho er en skændsel for fodbold, måske bare mit Barca hjerte der taler.... :)
MOHAHAHA
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 13:18
19
næ, Real Madrid kan bare ikke spille fodbold uden vold. Det bedste er at de tuder over de får et par røde kort *LOL*. Selvom der burde være flere.
Redigeret: Torsdag d. 18. august 2011 - kl. 13:18
jerndal | NextStage
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:19
24
jeg ser intet vold der sry.
^ cat daddy
sNIPEDOWNNN
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 16:07
36
luk nu røven, barca er ikke en skid bedre selv, de tuder hele tid, så pis af med det der :)
ok nice signatur
true story
Pure | DNYS
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 17:51
38
Ej drop nu det der pis.
Jeg er barca fan, og hvis der nogen der tuder, så er det barcelona, men det Mourinho laver er virkelig noget af det dummeste jeg har set længe.
zahiiR
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:01
20
Synes bestemt ikke i skal snakke om at Real Madrid ikke kan spille uden vold, for det første er det klart de er irriteret når halvdelen af Barcas spillere smider sig i jorden hver gang de taber bolden.

Det skal lige nævnes jeg er personligt ikke fan af nogle af holdene, men kan satme godt forstå de er pissed off.

Også lige en guld kommentár: "Vi agter at spille som mænd og ikke falde til jorden ved den mindste berøring." - José Mourinho.
CHELSEA F.C.
CHAMPIONS OF EUROPE 12/13
kroz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:09
22
Så du synes Marcelos tackling var i orden?
jerndal | NextStage
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:21
25
jeg syntes ikke den var i orden, men han behøves heller ikke at blive liggende. hvis man aldrig har spillet en fodbold kamp uden en tackling som den marcelo lavede har man aldrig spillet en seriøs kamp. i mine øjne.
^ cat daddy
kroz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:35
27
Nu så jeg ikke kampen og burde egentlig ikke til at udtale mig om det, men da jeg så Marcelos tackling og Mourinhos prik i øjet, ( LOL ) kunne jeg ikke lade være.

axian
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:39
28
Barca har da gjort ligeså meget? :p

Marcelo kan ikke gå let til den når det er SuperCup finale overtid og de skal score hurtigst muligt, sidde og glo på Fabregas lege med bolden ved streget - Så ryger hele barca bænken inde i banen og der bliver skubbet og skænderier forekom og det er begge hold.

Ihvertfald har Ozil udtalt:

"I started because I was defending my religion, David Villa made fun of my Religion and insulted Islam."
kroz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 15:16
32
Så du synes hans tackling var i orden? :D
axian
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 15:27
33
Nej selvfølgelig ikke, jeg synes bare der bliver overreageret med hele barca komme ind på banen, han fik jo sit rødt - han var på vej ud.. også det kaos der.

Det er forståeligt han vælger at komme hårdt efter bolden, han rammer desværre forkert og det er uacceptabelt men han fik sit straf - så lad spillet køre.
kroz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 15:29
34
Thats right, Barca har det med at gøre meget ud af sådanne sitautioner :)

- siger jeg som Barca fan.
dan1el | FCK
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:05
42
ahhhh, han var nu ik helt på vej ud til at starte med, han var med i de første 2 minutter af skænderiet.
Læs Signatur #2
Læs Signatur #1
axian
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:15
44
_af skænderiet_

Hvis der ikke skete skænderi var han på vej ud.
dan1el | FCK
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:24
46
hvis han aldrig havde lavet sådan en sviner, var han blevet på banen ;)
Læs Signatur #2
Læs Signatur #1
axian
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 21:26
62
Sviner ligefrem? han er nok den dummeste på kloden hvis den frispark var helt bevidst, de har jo brug for bolden og tiden, derfor går han efter bolden agressivt da der ikke er tid nok til at fabregas skal hygge sig ved sidelinjen, han går derover og rammer forkert derfor får han rødt - så kommer hele barca bænken ud og skænderiet begynder.
dan1el | FCK
Fredag d. 19. august 2011, kl. 14:02
64
Han fyrer da ud med dupperne først, det nok ik smart.
Læs Signatur #2
Læs Signatur #1
zahiiR
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:43
30
Han nev ham i kinden.
CHELSEA F.C.
kroz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 15:16
31
http://www.fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/2790-international-harme-over-hadske-real-madrid.html :-)
zahiiR
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:41
29
Jeg har ikke nævnt hans tackling var i orden, jeg snakkede om kampen generelt.

- Men tacklingen var bestemt en svinestreg, og han fortjente det røde kort.
CHELSEA F.C.
qzy
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:04
21
Barca gør det igen tuder som nogen som børn de er så nedern at se på kan godt sige jeg er sku ikke barca fan mere efter de seneste par kampe tudefjæs hele bundet
Dumbazze | End NeC
Fredag d. 19. august 2011, kl. 14:20
65
QQ?
HotShotNidaleeGG = Mig :D
Hvorfor dør du hele tiden af min AK?
Azo | weDDit.-
Tirsdag d. 23. august 2011, kl. 11:50
119
Sikke en fan!
Sapped girls wont scream!
mojowz
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:09
23
Barca pisser mig så ekstremt meget af. De kan intet uden det tuderi.. Tag tilbage til børnehaven Barca.
axian
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 14:30
26
Ozil: "I only started to fight with David Villa when he made fun of my Religion"

Det synes jeg er ret respektløst af Villa at folk giver madrid skylden for det hele nu er mig en gåde.
Nygaard123
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 17:59
41
Er det så troværdigt?
Eow.
Luk røven
dan1el | FCK
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:11
43
tænkte jeg os, kan enhver sku da komme og sige :D
Læs Signatur #2
Læs Signatur #1
Nygaard123
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 19:08
51
Beviser lidt hvem han holder med :D
Eow.
Luk røven
dan1el | FCK
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 20:54
59
Han er 100% Madrid fan, har haft en snak (diskussion) med ham før :D

- Men hver mand sin smag :)

btw, Barca ftw <3
Læs Signatur #2
Læs Signatur #1
n1co
Fredag d. 19. august 2011, kl. 18:04
72
Så hvis jeg sagde ud til folket, at jeg har været sammen med din mor, ville du så også tro på det?
Redigeret: Fredag d. 19. august 2011 - kl. 18:04
/.Nicolai
trolololol
axian
Fredag d. 19. august 2011, kl. 19:26
73
Hvad har de to ting at gøre med hinanden?

For det første er et slag i ansigtet også noget der respektløst i Islam.
n1co
Fredag d. 19. august 2011, kl. 19:29
75
med, at du er alt, alt for godtroende i denne sammenhæng.
/.Nicolai
trolololol
axian
Fredag d. 19. august 2011, kl. 21:38
76
Jeg kan ikke se hvad det rager mig i denne situation? det er noget Ozil selv har udtalt og jeg synes det er respektløst hvis det passer.
sNIPEDOWNNN
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 16:12
37
synes barcelona er til grin, folk kan ikke fatte at de er lige så meget nogen svin som madrid er.. barca ligger og tuder næsten hver gang de taber bolden, og de siger PEPE er usportslig? har i fucking kigget på jeres egen målmand?

i am zeh out, skulle ud med det..
ok nice signatur
true story
Pure | DNYS
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 17:53
40
#38 ;)
dan1el | FCK
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 17:51
39
hahahah whine fra Madrid fans, hvornår indser i at Barca er bedre atm ???

EDIT: Marcelo er et svin, tjek - http://www.youtube.com/watch?v=IPghV2qpeiU&feature=related
Redigeret: Torsdag d. 18. august 2011 - kl. 18:04
Læs Signatur #2
Læs Signatur #1
ceiveh | FCK
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:18
45
idd!!
kEnse | FCK
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:34
47
Jeg har på intet tidspunkt i hele kampen set Barcelona 'tude', så ved ikke hvor folk vil hen med det. Marcelo og Pepe er de 2 største svin på en fodboldbane, de burde udvises af Uefa. Det er jo så tydeligt at de gang på gang gør det med vilje..

Mourinho har ødelagt Real Madrid fuldstændig med sin klamme attitude, spillestil og udtalelser. Han burde også udvises efter at havet NEVET EN ASSISTENTTRÆNER I ØJET UDEN NOGEN GRUND?
FLOG
GNAW
rishoj
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 18:39
49
agree
#alphaMatrix.dk
www.alphamatrix.dk
sNIPEDOWNNN
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 19:10
52
ok, barca "tudede" ikke i den her kamp, men så gjorde de det i så mange andre kampe. ingen er perfekt, også selvom du ikke vil indse det, så er barcalona heller ikke.
ok nice signatur
true story
FIREFLYYY
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 20:50
56
Synes fandme også det er for dårligt den ene kamp i 1987, hvor mange Real Madrid "tudede".
Come on, lad nu være med at have så ondt i røven over noget der skete måneder siden. Hvis de ikke gjorde i den seneste kamp er det jo fuldkommen irrelevant.
...
...
kEnse | FCK
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 21:02
60
made my day :D
FLOG
GNAW
sNIPEDOWNNN
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 21:22
61
måneder siden? barca tuder jo bare generelt, så kom selv videre.
ok nice signatur
true story
LgE | Speeddating.dk
Fredag d. 19. august 2011, kl. 16:42
68
det er dig der tuder mester
sNIPEDOWNNN
Fredag d. 19. august 2011, kl. 17:24
69
er det? jeg synes bare ikke alle folk kan skylde skylden på madrid. :-)
ok nice signatur
true story
kroz
Fredag d. 19. august 2011, kl. 14:38
66
Hahahahahaha!
dan1el | FCK
Mandag d. 22. august 2011, kl. 17:38
97
just said my words ;)
Læs Signatur #2
Læs Signatur #1
enzox
Torsdag d. 18. august 2011, kl. 22:27
63
barcelona hollywood cheaters :D
tekzy
;)
zenti0n | [V]
Fredag d. 19. august 2011, kl. 15:58
67
forstår ikke folk whiner over barca tuder når det er real madrid som har C. Ronaldo, så kom til klubben efter hollywood ophold..
HeLLBoY
Mandag d. 22. august 2011, kl. 18:13
99
Jeg synes bare det er nice at OB vandt over Valencia
kEnse | FCK
Mandag d. 22. august 2011, kl. 19:58
105
Håber du mente Villarreal..
Redigeret: Mandag d. 22. august 2011 - kl. 19:59
FLOG
GNAW
HeLLBoY
Mandag d. 22. august 2011, kl. 22:04
109
Du har ret. Jeg prøvede lige at redde den ved at se om jeg kunne henføre til en anden kamp, men der er desværre ingen :(
Hunle | hÆhÆ
Mandag d. 22. august 2011, kl. 19:35
101
oh
shiet

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (52)
Counter-Strike: Source ny update i ... (7)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (61)
Counter-Strike: Source Management & Staff (19)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (19)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (16)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (64)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (95)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (139)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Eksamen (4)
Offtopic Danmarks flotteste ... (54)
Offtopic Diablo 3 - hvad ... (20)
Offtopic Kort virker kun ... (1)
Offtopic Jokern @ tb4 (224)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (9)
Offtopic TheBlast - Jeres ... (157)
Køb og Salg S: Fin Gamer ... (31)
PC Relateret blæser på ... (2)
PC Relateret Pc lagger i css ... (18)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (4)
League of Legends 4 members søges EUW (0)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Team på EU West ... (1)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)