Ret sikker på, at han gjorde det for 3-4 måneder siden.. Men jeg er egentlig ligeglad.. Hvis jeg møder ham bliver han bare kicket og så finder jeg nogle andre at spille mod..
"i've been here for awhile.
- this is not an account from sythe or ebay.
- this is my original own 5 digit, i did not buy it."
Dvs. han var 6 år da han lavede sit steam account, kæft en trold.
Hahahahahaha, så udgiver han sig for at være kauz, eller hvad fanden den moviemaker hedder..
og så sidder han og roser sig selv til skyerne og sidder og siger han er pissegod maaaan..
hahahaha eeeeeeeeej...........
Drenge, husk naxx bannede sidste gang folk ikke kunne styre sig! :) Uanset om det er sengira eller kauz ( vi kender alle sanheden ), så lad vær med at gå ned på hans niveau, og brug tiden på at sig hvad i synes om klippet istedet for. Lad nu den stakkels dreng være :D. Bare grin af det til en god kop REDBULL!!!! :).
Brød mig ikke om klippet, og der var ikke specielt mange gode spillere i dine frags :)
Altid spændene og se lidt cssclips, meld jer til koopz konkurrence evt?
Rigtigt hvad aimk siger. Ser ikke grunden til at skrive diverse kommentarer i har skrevet. Hvis i tænker over reglerne som folk gerne burde have læst ved i at man ikke skriver sådan noget. Nok er det dumt og han i nogens øjne er "en idiot", men lad det nu blive mellem jer og jeres venner/bekendte/computer/cola. Folk burde kende reglerne.
Kan bier bestøve kødædende planter
og er det i så fald et engangsknald?
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!