Ja. Steelseries 3H er ikke dårligt, men selvfølgelig er der mange bedre, men jeg har brugt så mange penge på gear og det der headset kan man høre hvor folk er 95% præcist, dog failer det lidt i quakelive da mapsne er bygget op i lower - middle og higher grounds. i CSS er det en god stabil høreinvestering, koster 230 kroner på nettet. :)
Syntes bare det og 6gv2 minder meget om hinanden, så jeg har investeret i 6gv2, som var en dårlig investering da jeg vil have Steelseries steelkeys 6g og Det nye Trust gaming keyboard( http://cdon.dk/hjemme-elektronik/keyboard_trust_gxt_18_gaming_keyboard-14348509 )
Vi har VVS mænd på besøg, og vores skab med vinter tøj osv. lå lige oven på nogle rør, og da jeg har det største værelse blev det mit værelse der skulle bombarderes.
Det også fair, fordi du har et nice rum der. Ingen rod, ingen kvaler!
3 skærme = nice
god musemåtte,
god mus,
nice tastatur,
TV der + masser af alkohol
Lige en "update" på hvor det fører hen. Eneste minus er dog at Komplett nu er blevet til et firma jeg ALDRIG handler ved mere.
Går nok et par uger mere før det er færdigt, desværre.
Well.
Jeg har bestilt produkter derinde i store mængder, for omkring de 15.000kr på få måneder. Kunne egentlig sige mig selv, at supporten hos store firmaer ikke nærmer sig de små firmaers. Nå men...
Jeg fik en skærm med pixelfejl, et kabel der ikke virkede og et bundkort med "små-ødelagt" emballage. Resten af tingene virkede.
Jeg monterer så delene i min computer, og det hele fungerer, lige indtil jeg genstarter den. Der kan computeren ikke tænde. Jeg tester derfor delene med min anden computer, og finder ud af det er en bundkorts fejl. Skriver derfor til dem, og de siger at jeg bare skal sende det ind, hvilket jeg gør.
Jeg får så at vide at det er en selvforskyldt fejl, og garantien bortfalder. Hvilket jeg bliver lidt arrig over, når jeg nu har smidt så mange penge i deres firma(og undladt dem for b.la skærmfejlen osv.), og at de så ikke vil hjælpe mig med en minimal fejl. Men det kan jeg jo ikke gøre noget ved.
Spørger så hvad de vil have for at reparere, hvilket de svarer at det kan de ikke, og at de sender bundkortet tilbage. Endnu en gang "dårlig" support.
Det var d. 17 august, og jeg har nu endnu ikke set hverken mit bundkort eller pengene. Så jeg føler mig godt og grundigt snydt efter at have smidt over 15.000 kroner i hovedet på dem.
Derudover så har de langsom support og langsom levering.
Har heller ikke oplevet problemer ved dem før.
Men har så tilgengæld heller ikke haft en defekt ting før.
Deres priser er gode, men deres leveringstider er langsomme, og de sparer gevaldigt på deres support :-D.
Og ja. Føler mig ekstra snydt. De ligger både inde med mit bundkort samt mine 1300kr.
Det samme skete med mig, dog med min processer... Jeg havde købt i5, dog kom kun en cpu blæser i i5 indpakningen. Har skrevet til dem og kontaktet dem, men de siger de intet kan gøre. Første og sidste gang hos dem (-:
ps. følte mig lige nødsaget til at besvare dig :-P
Virkelig ufatteligt hvad "store" firmaer kan tillade sig. Når de har så mange kunder, er de ligeglade med den enkelte.
Jeg venter lige et par dage, og så ender jeg nok med at melde dem.. Så må vi se hvad der sker derfra :-D
Yea, jeg må nok sige at jeg var for doven til at melde dem. 1500,- betyder ikke så meget for mig enda (-: Men skriv lige til mig hvis der sker noget spændene mht. dem (-:
Ved jeg godt.
Men på deres hjemmeside står der næsten "(1-2 dages leveringstid)" på alle tingene. Så det regner man jo med de holder, når man står og mangler en computer.
Derudover kan man jo se pr. mails, når de sender tingene. De når ikke frem på 2 dage, når de først sender efter 2 dage.
Men yea.. leveringstiden kunne jeg lige klare, hvis de så ikke havde stjålet mine penge ;)
Galt et temperament..
"fucktard", kunne ikke finde ordet i ordbogen, noget du ville uddybe en betydning af. Ellers tag det jeg skrev med et smil, i stedet for at koge over, det siger noget om den person du er.
Har samme stol, er omkring 170 høj, den støtter hele min ryg godt og specielt lænden. Kan godt klare at sidde i den hele dagen uden den bliver ubehalig.
nææ, i starten var det lidt irriterende, men nu har jeg vænnet mig til det. Tog dem med vilje af da det var endnu mere irriterende ikke at kunne køre stolen helt ind under bordet.
Redigeret: Tirsdag d. 6. september 2011 - kl. 17:31
mit ser sådan her ud http://peecee.dk/upload/view/323655