... Dit sidste ønske fra Ginien i flasken, er at i morgen bliver din drømmedag. Ginien spørg så, om du ikke kan fortælle hvordan den skal forløbe, hvortil du svarer:
Privatfly til London, til en eller anden random koncert hvor; Skrillex, Gemini, Netsky, Chase and Status, Dodge and Fuski, Chasing Shadows, Ephixa, BAR9, Deadmau5, Nero, Emalkay osv. kom. Fri bar i hvert fald for mig, og så ender dagen med at jeg finder en masse penge, ingen finder ud af det, og jeg kan droppe ud af gymnasiet og leve af de penge resten af mit liv.
HERPs
EDIT: -Oh, og jeg får fri mulighed for at tæve alle medarbejdere hos Riot Games, uden konsekvenser.
HAHA og lave sin egen champ som skulle være en kæmpe mand (større end cho) med små underbukser og en lille bitte supermands kappe, og derefter kalde ham "jeg elsker kebab"
finde en ramme øl som en alkoholiker har tabt i en hæk. herefter ville jeg så tage hjem til "pluto" drille ham lidt (nej du får ik en mathias). for derefter at komme i elo 1900 i lol, ville klart være den bedste dag i mit liv.
Jeg får fri fra skole grundet lærerene er kørt galt. jeg kommer hjem går på pc og ser VG spørger om jeg vil med på deres line-up. bagefter kommer emma watson hun smider mig i sengen og vi går til den bliver kæreste og jeg vinder i lotto.
SSSSH! Som maze siger! :D Jeg tænkte bare " Det lykkes aldrig, men lad os prøve." 2 dage sender " Din avatar er godkendt" Så tænkte jeg bare "Wtf? AWESOME!"
Altså må indrømme jeg tvivler på jeg kan tjene så meget, at jeg kan brødføde og give et luksus liv til mine kommende 10 generationer. I hvert fald hvis jeg for det job jeg sigter efter. :-)
Det er da nemt muligt på stort set alle gyms. Bare vælg en normal naturvidenskabelig linje og kør:
Fysik A (opgraderet fra B)
Kemi A (opgraderet fra B)
Matematik A (bør være obligatorisk på en normal naturvidenskabelig linje)
Dansk A (obligatorisk på alle linjer)
Historie A (obligatorisk på alle linjer).
Meget bedre end tysk på A. Føj hvor jeg hader det faktum, at STX kræver at man har 2 år med et 3. fremmedsprog. Kan simpelthen ikke tage mig sammen til at lære tysk, da jeg ved jeg aldrig kommer til at bruge det til noget. 12 i engelsk, 4 i tysk. Way to go >.<
Ja den der er også den eneste jeg kan komme på, jeg tog den selv.
Men udover den linje, har alle andre linjer mindst engelsk på B niveau - og så har man ikke nok valgblokke til at kunne opgradere både fysik og kemi, når man samtidig skal vælge enten tysk b, fransk eller spansk.
nu går jeg så på HHX, så har lidt andre valgmuligheder. Men giver dig ret i at der ikke er mange andre fag. Kan vælge International økonomi eller tysk som de eneste. :)
Hmm. Alle linjer på mit gym har englesk på minimum b-niveau. Dvs. jeg har selv engelsk på b-niveau og så vidt jeg ved, kan jeg sagtens opgradere både fysk og kemi til A-niveau (begge fr b), når jeg skal begynde i 3.G.
Det kan selvfølgelig godt være, hvis man ikke har et valgfag udover at det kan lade sig gøre.
Der er mange ting der er lavet om, allerede fra dengang jeg gik i gym.
Jeg jeg gik lidt ud fra at vi kun snakkede STX muligheder. Startede selv ud på HTX i sin tid, af den årsag at jeg ville undgå sprog. Men måtte skifte til HTX efter 1 år dog. Og så blev det alligevel til et sprog på højniveau.
Vinde en masse penge så ingen i min familie i de kommende 100 generationer ikke skal lave noget som helst. Komme sammen med Megan Fox. Blive ringet op af Barcelonas bestyrelse som vil have mig med på deres akademi <3333
ONTOPIC:
Rejse til udlandet og blive der, og så scooore en lækker dam' og ogog vinde en helveds masse penge, og så starte mit eget håndbold hold op lol
Jeg tror jeg ville..
hæve lidt penge på min firma konto
løb ned og shop' den bil jeg altid havde tænkt på
vink' når jeg så min nabo, hallo
yup, bilen er ny og 24 tommer alu
Jeg ville ha' den pige jeg elsker ved min side
Køre ud mod vandet
Og ik ta' noget for givet
Jeg ville ringe til gamle venner og kærester
fortælle dem at de har gjort mig til den jeg er
kik mig i bakspejlet
og sig "hey det' godt nok"
vågne op som den mest sw0le satan, blive tilbudt job som fysisk træner for er stort fodboldhold i spanien, vågne og kunne flydende spansk, og en MASSE penge i banken