Kan du ikke være fuldstændig ligeglad om andre mennesker vælger Mac fra? Man behøver da overhovedet ikke skulle sidde og argumentere overfor dig om hvorfor man ikke er interesseret i en Mac.
Tjah kan da godt komme med et par konkrete argumenter :-)
1. Designet.
Det er virkelig lækkert at have en computer i aluminium.
2. De inkluderede features i styresystemet.
Der er utallige muligheder for forskellige mousegestures som f.eks. bladre mellem forskellige skriveborde, scroll på sider nemt, stor lækker touchpad, og andre.
Der er både +'er og -'er ved både Windows maskiner og Mac maskiner. Jeg kan anbefale dig det sidst nævnte, men hvis du føler dig mere tryg ved at investere i en windows baseret maskine, og ikke har lyst til at kaste dig ud i noget nyt. Så anbefaler jeg dig ikke en Mac :-)
Jeg står dog stadig fast ved mit valg for en år siden, og har ikke fortrudt det en eneste gang endnu :)
du glemmer også prisen på lortet, det er lige så opreklameret som Alienware, hvis ikke mere! og jeg nægter og betale så meget fordi der er et æble på den..
Nu siger du jo du ikke gider have Mac. Det kunne være pga. styresystemet, så nævner jeg bare du kan installere Windåse på den. Det ville være dumt at gøre det, men det er muligt...