Tilbage til forsiden
SteelSeries CS:Source Liga

Counter-Strike: Source » Generelt

Sidste indlæg

Slap - den døende liga?

Jeg sad lige og kiggede på de hold der har været med i Slap-ligaen siden 15.01.06, hvor der var 3 divisioner med hele 25 hold tilmeldt.

Allerede sæsonen efter var der 2 divisioner med kun 16 tilmeldte hold. Sæson 3 med 17 hold, hvor tallet igen faldt i sæson 4 med 13 hold.

Den nye sæson, som næsten lige er startet er sølle 13 hold igen tilmeldt.

Er SLAP en liga som allerede nu er ved at se døden nærmere sig? Ser vi de bedste dansker klaner være med?
Flere |
Karizma Mandag d. 10. september 2007, kl. 21:04

Bellator
Mandag d. 10. september 2007, kl. 21:08
1
klaner lukker og åbner som døren til et toilet i en bar, ellers er der bare generelt ingen opbakning af slap LIGA fra de større klaner, det samme ses i deres 1.6 afdeling hvor man skal lede længe for at finde nogle gode hold.
Yes?
No!
Karizma
Mandag d. 10. september 2007, kl. 21:13
3
Ja, CS 1,6 delen i SLAP er dog stadig enorm, men Souce-delen har desværre set bedre dage.

Dog synes jeg - hvilket intet har med selve kampene og spillet at gøre - at Slap.dk trænger til en opdatering! slap.dk er simpelthen et alt for kedeligt og gammeldags design.

Vi lever i en verden hvor alting går ekstremt stærkt - og jeg synes slap.dk har sovet i timen. Hjemmesiden er trættende at kigge på og enormt kedelig.

Hvad synes I?
Bellator
Mandag d. 10. september 2007, kl. 21:20
4
1.6 delen er også død hvad angår fornyelse, det er de samme 49 hygge teams der er med, selve niveauet af hold i SLAP liga'erne er ringe.
Yes?
No!
STEAAL
Mandag d. 10. september 2007, kl. 21:08
2
jahhhhhhhhh :DDDDDDDDDD (er helt væk) JERM STYLE.. jeg er fucked up
SpyN
Mandag d. 10. september 2007, kl. 21:21
5
Ak ja, de gode gamle dage :D <3 (Sykotic <3)
Truman | DEJAVUE
Mandag d. 10. september 2007, kl. 21:41
6
Det eneste slap kan finde ud af, er at lave lans XD
orga
Mandag d. 10. september 2007, kl. 22:30
7
Synd at der ikke er nok klaner der melder sig til. Officiel er altid sjovere end pcw.
It aint easy being cheeezay!
aaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Nico | ANEXIS.QPAD
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 16:05
17
Hvor er h2k?
orga
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 22:33
27
Well, ser ingen grund til at vi skulle spille alle vores kampe 30-0, sørgeligt.. men sandt :)
It aint easy being cheeezay!
aaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Gneeew | artoboyz
Mandag d. 10. september 2007, kl. 22:49
8
Synes ikke, det er fair at give SLAP skylden, når den primære årsag er, at de færreste danske hold holder (that's right ... :-)) en hel sæson. Kan huske, da vi spillede med i den første sæson, og vandt vores første to kampe, som umiddelbart bagefter blev annulleret, fordi modstanderholdet gik i opløsning. Sad but true. Hvis en dansk liga skal overleve på en forholdsvist lille scene, så skal folk være lidt mere modne i deres tilgang til spillet.
3k2 | über G33KZ
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 13:29
12
True, slap gør som sådan jo det hele rigtigt, udover at de måske har for lange sæsoner, så holdene lukker, dog fik sourcedelen nok den værst mulige start, ud af de 10 (12?) hold der var med i div. 1 var der kun 3 som overlevede mere end 2-3 uger, hvorfor ingen gode hold spillede med sæsonen efter (med undtagelse af slaps eget hold, så vidt jeg husker) og så var interessen ligesom faldet for de fleste holds vedkommende.

Alle hold i dk var jo ellers meldt til første sæson og det så ud til at slap lige ville blive kæmpe på source scenen.

ul 2bad slap-liga!
Mig > Dig (Even DMT, selvom han er meget klog)
<3 reffe
GeizZ
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 05:07
9
Der er heller ingen af de store hold med i år .. :(
Kun n2 der gider at tage lidt ansver...
dqKiD
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 15:30
15
Tage ansvar ligeferm ... w00t the fuck.
#alphaMatrix.dk @ quakenet.org
GeizZ
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 20:57
25
Ja de brocker sig over at der ikke er nogle hold, men de er ikke selv tilmeldt. -.-'
Det er lidt lamt .....
Mele | FCK
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 05:51
10
Imo burde der være flere kampe i slap ligaen ?
Det er en smule kedeligt at vente flere uger på at man ska spille den næste :P
Hvis de optimerede det tror jeg der var flere hold der ville melde sig til, men det er bare mit synspunkt på den liga...
PisCa | GameReactor
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 13:53
13
flere kampe lol
det kan simpelhen ikke lade sig gøre, har prøvet at få afviklet sine kampe
MEN efter flere ugers forgæves forsøg på at få fat på et hold blev vi sure og mente at admins burde gøre noget ... vi krævede en forfeit sejer fordi det andet hold tydeligt ikke gad spille..... hvad sker der ja vi fik en straf fordi deres admins ikke fatter en dør, eller oz fordi det var nogle venner vi klaede over.
nej slap kan man ikke tqage seriøst fordi deres admins er klyner og når et hold ser de ikke kan vinde divisionen gider de ikke at afvikle flere kampe og ignorere slap kampe.

når der så endelig er noget slap gider at bruge tid på er det deres lans det er der pengene ligger og det blir prioriteret højere...... also den ritti død sild

de store hold har sq da lugtet lunten ogg gider ikke bruge spilde ders tid på at finde ud af om modstanderene kan spille de har da andre mere fornuftige ting at tage sig til.

ja jeg har set mig gal på et par slatne admins især efter 2 måneeder med 3 afviklede kampe og 2 timer dagligt forsøg på at finde en modstander at snakke med, nej du det er sq umuligt at afvikle de kampe der på forhånd er så flere ville da være helt i hampen
Shanti
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 17:54
20
du har fuldstændig ret, deres liga admins var nada værd, når man krævede forfeit, så fik man bare af vide at man whinede and shit, så 100 % på det du siger, regler er til at blive overholdt, men nogle af de hold som vi krævede forfeit imod, havde tydeligt pals i slap. man ligger som man reder !
Sparkler
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 07:31
29
Du kan da ikke give SLAP skylden for at holdene ikke gider at spille? ...

Kan godt være du ikke har kunen få fat på admin og bla bla... Men så er det admins fejl imo ... Hvis modstandere ikke stiller op, så har i vundet kampen.. så enkelt er det... Det lyder underligt at i ikke har kunne spille en kamp i flere uger fordi de ikke gad at spille.. Det burde have været fikset hvis i nu gad at læse reglerne igennem..

Desuden er der kun 2 admins i Source på nuværende tidspunkt... Så klart at det måske ikke er helt let at få fat på en admin.. Igen noget med at folk bare kunne tage sig sammen og selv gøre lidt for at få det op at køre..
PisCa | GameReactor
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 10:46
31
nu haavde vi spillet siden slap indførte source i ligaen, så reglerne var vi klar over men det sjove af det var at admins havde flere forskellige tolkninger af dem,

sådan var det bare modstanderne gad ikke svare'
admins når de engang imellem svarede fik man af vide at man skulle vise fairplay eller oz var man whiners

thats it

det værste pis en admin fyrede af var at de lavede stikprøver på forum also de tog bare nogle tilfældige ting , fordi de ikke havde tid til det hele!!

men de har tid til at poste andre steder på forumet feks i en tråd om lan boggles my mind

dengang var de 4'

glem det sparkler bare vent og se... når nogle af klanerne kan se de ikke har en chance for at vinde divisionen daler interessen

Redigeret: Onsdag d. 12. september 2007 - kl. 10:49
Sparkler
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 15:29
33
Yup.. Det er jeg skam helt klar over.. Men det er vel klanernes egen fejl at de ikke gider...

Der er da heldigvis et par klaner der spiller for hyggens skyld.. Og ikke for at vinde...
PisCa | GameReactor
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 17:50
34
jaaaaa
men det er nogle slatne admins som ikke gør noget ved de klaner

ja hygge det er der masser af i 2 division men oz der havde de problemer med et eller to klaner i sidste sæson

det har været et problem siden 1337 ligaen, men de var dog mere konsekvente ved de klaner
Sparkler
Torsdag d. 13. september 2007, kl. 09:54
41
Tjaa .. Nu kan jeg ikke huske så meget til sidste sæson..

Men håber da ikke der bliver de problemer i år ... ;)
Sparkler
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 07:25
28
Der spilles flere kampe i SLAP?
Med kun ca. 12 hold tilmeldt ville der blive alt for få kampe...
Defor spiller Source delen 2 eller 3 kampe mod hinanden (kan faktisk ikke huske om det er 2 eller 3 :P) for at få flere kampe ind.

Men det ville jo også blive flere kampe hvis der nu var nogle flere hold der tog sig sammen og meldte sig til.. -.-
Mele | FCK
Fredag d. 14. september 2007, kl. 12:37
43
Det er korrekt, men overvej det, at man som et hold spiller i bølger ?
Du spiller måske i marts 4-5 kampe og i den følgende måned kun 1 kamp ?
Det er det jeg påpeger, som et lille punkt, hvor der måske kunne blive forbedret lidt ...
Men det kan da selvfølgelig godt være at det er for hårdt administrativt at få et større kampprogram til at fungere ...
MesterJacob
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 12:04
11
synes den er gået lidt død !
n2 er de eneste sådan gode .
Slap.dk har ikke det bedste på onliner, men til lans så kører det bare der ud af med nogle tophold og det :D
Dem der spiller i slap online liga, er lidt mere hygge gaming.
Ja det er slap lan også .
Ej bare lad hver jeg kludrer i det, kan ikke forklare hvad jeg mener.
Men synes også den er gået lidt død.
gg med at der kommer flere hold i slap online ;)!
BNJI Drunken Monkey
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 14:10
14
Syntes ikke helt du ved hvad du snakker om der mate :o)
Skriv til Naxx.
Jeg er IKKE med i gaming mere
MesterJacob
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 18:51
21
Ved jeg anna, fuck det er grimt skrevet der ;D
Sagde selv jeg kludrede i det ^ :(
dqKiD
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 15:32
16
SLAP ligaen i css er d00met.
#alphaMatrix.dk @ quakenet.org
Nico | ANEXIS.QPAD
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 16:07
18
Jeg tror slap ligaen kommer op igen - bare hav tålmodighed x) .. Når 1.6'erne faktisk begynder at forstå at source er et bedre spil, så kommer de også vil de sige "Orv, skal vi ikke lige melde os til slapligaen engang?" :D
DMT | Profanity.css
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 16:53
19
SLAP bliver simpelthen nødt til at gøre det mere attraktivt for klanerne at deltage. Mere seriøsitet, og en omlægning af sæsonfordelingen er nødvendig. Vi skal have flere, men kortere sæsoner. MINDST en kamp om ugen, på evt. på fastlagte kampdage.. Derudover regler som "24-timers reglen" også en hæmsko.. Der bliver nødt til på en eller anden måde at være en fastlagt mapcycle, så holdene kan nå at pracce forskellige maps op til kampen.. Derudover skal det heller ikke være påkrævet at skrive kampereferat.

Kortere sæsoner med flere kampe, fastlagte kampdage og en fastlag mapcycle bliver en mere intens og konkurrenceminded liga der er mere attraktiv for de seriøse hold.. Og ja, det er fuldstændig samme koncept DEL bruger - med STOR succes ;).

Evt. kunne SLAP lave to liga systemer så, en "hygge liga" lign. det system de kører nu, og en konkurrence-liga, som jeg har beskrevet, kunne køre hver for sig..

Først og fremmest skal SLAP have gjort noget ved sit image mht. ligaen. De har allerde gjort det ved deres lans - det hedder ikke SLKS længere, men SLAP LIVE, og det er blevet større og mere seriøst...

Kom så slap, kom med ligarevolutionen!
MesterJacob
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 18:55
22
Du har fat i noget ;)
STEAAL
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 20:43
23
lol mesterjakob, det er jo ikke bare sådan lige at få alle de bedste claner i dk i en liga..
Karizma
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 20:50
24
Tak for alle svarene. Nu kan vi kun håbe SLAP-ledelsen ser dette debat indlæg :)
Sui | SLAP.dk|
Tirsdag d. 11. september 2007, kl. 21:58
26
Interessant snak :-)

SLAP online er meget bevidst bygget til bredden af danske gamers, og ikke eliten.
Til eliten har vi de 2 store årlige events, og der er noget nyt på vej til eliten fra os af :-)

Alle og enhver gør jo noget for eliten, fordi det er der fokus og sponsorpengene ligger - men vi vil hellere gøre en indsats for de almindelige spillere.

Vores største problem er hjemmesiden.
Hjemmesiden er som den var fra start af - bygget til ca. 20 hold.
Siden er den vokset, og jeg har lavet lappeløsninger med udviklingen hele vejen igennem.

Faktum er at den skal laves om - jeg har faltisk et nyt logo - et helt nyt ansigt på slap, og helt nyt design til slap.dk på plads. Men magter ikke længere at kode den selv. Tiden er, med alle vore aktiviteter, efterhånden blevet for knap.
Jeg ville have lavet den om her i sommerferien, men så kom der lige et slaplive#12 i vejen, og nu er vi igang med slaplive#13 - så der ligger hjemmesiden så nu.

Vi har haft en del forskellige folk indenom for at hjælpe med det, men hvergang er der blevet lovet mere end folk har kunnet holde :-(

Omkring turneringer.
Vi har den store 3mdrs. online turnering.
Det er den eneste af sin art i norden, og selvom den kan være hård at holde fast i - så er den faktisk ret vigtigt for os. Der er rigtige mange kaner der føler at netop den lange sæson giver dem et holdepunkt omkring deres game - hele året rundt.

Vi er godt klar over at der også skal andre typer af online turneringer til, og det er noget vi er begyndt at arbejde på. Bla. har I jo set at vi har fyret godt op under 1dags cups og lign. her i sommer. Det var en god omgang med tilfredstillende resultater - så det er noget vi 100% sikkert vil arbejde mere på.

En anden ting er at jeg synes det ville være fedt hvis slap begyndte at få lidt mere konkurrence på dette område.
Først og fremmest så vil det være godt for udvikling hvis der kom en turnering med andre tanker, og dernæst så ved jeg at lidt seriøse konkurrence også vil sætte fut under alle turneringer.

Når alt det her er sagt - så skal det siges at vi er ret mange der ligge ret mange ulønnet timer i slap - både online og events. Alt det i snakker om her, er jo ikke noget nyt, og vi vil det gerne - men det er et spørgsmål om resourcer, og vi kan ikke magte mere end det vi har gang i. Der kommer nogle ret interessante udmeldinger i tiden omkring slap live #13 - så der skal I bare holde øjenene og ørerne åbne :D

Tilsidst specifikt omkring CSS.
Det største problem i CSS er at alle hold, og det gælder både almindelige og elite hold, er hamrende ustabile. Når et spil er så ustabilt som det er tilfældet lige nu og har været det i et stykke tid, så kan vi udvikle røven ud af bukserne, og dte vil ikke hjælpe en skid.

Det hold der skrider fra ligaen eller falder fra, når de kan se at deres chance for at vinde er slut - vil netop falde fra uanset hvordan vi har brygget turneringen sammen.

De hold der falder fra hinanden grundet IRL interesser eller interne uenigheder vil også falde fra hinanden uanset hvad vi udvikler af aktiviteter for dem.

Det er svær omgang at arbejde med, og jeg må tilstå at netop med online css, så har man ind imellem mest lyst til at opgive :-(

Men vi kæmper videre, med nye aktiviteter, nye turnering osv. - det tager bare den tid som frivillige projekter tager.
Redigeret: Tirsdag d. 11. september 2007 - kl. 22:08
Sparkler
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 07:35
30
Jeg skal nok hjælpe med at kode siden om et års tid, når jeg får en uddannelse..! xP
PisCa | GameReactor
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 18:08
35
det er alt sammen meget fint Sui, hatten af for det i laver .

Men det er sq svært ikke at føle sig til grin over visse ting.

det er mig bla. en gåde hvordan det kunne lade sig gøre at vi i FLiP simpehen kunne sidde flere timer om dagen i en sæson og prøve at arrangere de kampe vi skulle , så fik vi en dag fik ringet rundt til members og sagt den og den dag kl det og det for derefter at opdage modstanderne aflyse eller ikke møde op og vi sidder med 5 mand klar og 2 på standby, vi brokker os og får nærmest en svada af admins.

det gad vi simpehen ikke så vi trak os og fik endnu en straf for det.

hvis du vil gøre noget for sorce turneringen kicker du alle dine admins og lukker det indtil du har nok admins igen og så skal der være noget konsekvens i de regler og ikke alt det hygge fnider.
når det er klaner der siden start har villet gøre noget for det, der simpelhen er nød til at give op er jo helt forkert

og FLiP har eksisteret siden 1999 så det er ikke vores holdbarhed der er noget galt med.
Sui | SLAP.dk|
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 21:33
36
Jeg kan ikke kommenter din sag, da jeg ikke kender til den.
Og der er ALTID flere vinkler på en sag - alt efter hvilken side af bordet du sidder på.

Men jeg synes du er forkert på den at dømme en hel liga med alle de aktiviteter vi har på en enkel sag.

Selve emnet du har fat i er faktsik et af de helt store issues - ikke kun i slap, ikke kun i DK - men faktisk i gaming generelt.
Det er det som i gennem tiden har dræbt mange turneringer og gaming aktiviteter af forskellig art.

Nu har I eksisteret siden 1999, men jeg ved ikke hvor længe I har fulgt os.
Har I kigget med i nogle år, vil du vide at vi prøver mange krumspring for at se om vi kan påvirke netop stabiliteten og disicplinen for de forskellige hold.

Vi har lagt nogle hårde linier overfor ustabilitet, overfor manglende disciplin med kamp planlæging osv.

Det virker helt efter hensigten i CS16, hvorofor vi til hver sæson har en kæmpe deltagelse af CS16 hgold - men CSS fejler total - og CSS fejler ikke kun i SLAP men i mange andre lokale online lande turneringer.

PisCa | GameReactor
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 20:48
37
det gør jeg sanelig heller ikke
som sagt før hatten af for det i laver
2 sæsoner 1.6 og alle css på nær den nuværende
´ja scenen i dk og generalt er vag, men det er stadig ikke det jeg vil sætte fingeren på
du siger selv i laver tiltag jeg kan af gode grunde ikke se hvilke da jeres regler som jeres admins har delte meninger om gør at jeg er udelukket fra at spille
så for sidste gang siger jeg det

det er slap's css liga der straffe de klaner der er værd at hold på med jeres regler og jeres admins.
dem der vil bruge tiden det kræver på at deltage i jeres liga blir straffet for det og spilder deres tid og mister lysten pga a de svage klaner der ikke gider og ligaens admins der af en eller anden grund ikke kan se hvem der er værd at holde på.
i kan ikke bygge vidre på det i har i skal sq lave det helt om så dem der vil bruge tiden på det ikke skal "straffes" som bla FLiP blev det.

Straffes mener jeg at vi simpelhen gav op og ikke orkede at bruge mere tid på at slå i en pude gang på gang.
Og der var slap der ikke for os.
Karizma
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 23:23
38
Interessant du nævner konkurrencen.

Jeg er selv med til at opbygge (dvs. jeg er admin) en ny dansk turnering - som både dækker 1,6, CZ, CSS.

Alle er velkomne til at tage et kig http://www.fightclub.dk/?ref=70 - det er et vildt spændende projekt, som jeg personligt håber kan blive meget populært!

Sæson 2 er snart færdig, og sæson 3 starter formentlig d. 1. november!
Redigeret: Onsdag d. 12. september 2007 - kl. 21:24
h0ejh0lM | dz
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 11:22
32
Der er for stor forskel mellem bund og top, længere er den ikke, en 100% dansk liga ville ikke være det værd.
D U D E , K E W L !
Karizma
Onsdag d. 12. september 2007, kl. 21:27
39
Ja, det har du vel ret i. Men sådan er det jo altid - ikke alle er lige gode.

Men hvis interessen for SLAP var større, så var der jo mange divisioner - med hver deres niveau.

Så kunne de dårlige klaner spille i den nederst og de bedre højere oppe.
h0ejh0lM | dz
Torsdag d. 13. september 2007, kl. 06:07
40
Det jeg siger er, at der er for få hold i Danmark til at en online liga, med så små præmier tiltrækker de gode hold.
D U D E , K E W L !
Angel
Torsdag d. 13. september 2007, kl. 13:07
42
Hvorfor skal der absolut store præmier på bordet før klanerne vil melde sig til h0ejh0lM ?
Kunne det ikke bare betragtes som prac til store turneringer on/offline ? Hvor man får nogle gode kampe og en masse træning :)

Hvis de "store hold" ville melde sig til og slap så dernæst lavede endnu en division for de lidt mere skilled, ville det ikke være nok ?

Så lad os andre som ikke har de evner hygge os med vores spil og vinde hvad vi nu kan :D Eller tabe for den sags skyld... men skidt vi har haft det sjovt og har nydt at der var lidt planlægning af kampene istedet for kun pcw´er mod tilfældige pølsetyskere :P

En helt anden ting, er at slap mangler admins der forstår og gider CSS. Helt enig der :)
Plus at også jeg til tider virkelig savner, at admins fortolker div. regler ens.
Noget som også virkelig har bragt mig til at bande voldsomt :P hehe

Men kan også se det som SUI siger, der er blevet gjort en del, men så desværre ikke nok. Så længe de danske sourcehold ikke støtter op om sagen og sourcescenen er så ustabil bliver det nok ikke let at gøre meget.

IRA truede ellers også med ikke at stille op denne gang, men hvor skulle vi så spille og have planlagte kampe henne ? Noget der for os i hvert fald er en klar fordel, og jeg synes nu ikke det er så galt at få aftalt de få kampe som vi skal spille :)
www.irunaway.dk
engle behøver ikke at være søde !
Dan | O.S
Fredag d. 14. september 2007, kl. 16:45
44
Vi spiller i slap og har 4-5 gange prøvet at få fat i en admin på irc, men nej!

Har endnu ikke fået fat i nogle, det kunne godt gøres bedre efter min mening

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (52)
Counter-Strike: Source ny update i ... (7)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (61)
Counter-Strike: Source Management & Staff (19)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (19)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (16)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (64)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (95)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (139)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Køb og Salg S: Fin Gamer ... (32)
Offtopic Eksamen (7)
Offtopic Danmarks flotteste ... (54)
Offtopic Diablo 3 - hvad ... (20)
Offtopic Kort virker kun ... (1)
Offtopic Jokern @ tb4 (224)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (9)
Offtopic TheBlast - Jeres ... (157)
PC Relateret blæser på ... (2)
PC Relateret Pc lagger i css ... (18)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (4)
League of Legends 4 members søges EUW (0)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Team på EU West ... (1)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)