RunZ ... jeg var inde på den server da du "hørte" ham gøre det .. kan ikke huske hva server det var på , men kan huske du spurgte hvordan han gjorde .
han sagde at han ikke hoppede lydløst .-> det kan man heller ikke i Css. tror bare det er dit headset der har svigtet =D
F.eks nogle gange kan jeg ikke høre en awp bliver skudt af . XD
så løber jeg og SLAM så ligger man bare uden at kunne høre skudet <- latterligt heh..
men tror altså ikke man kan hoppe lydløst i css .
The man who did the impossible - he went to extremes never reached before - he did a thing that wasnt humanly possible - HE JUMPED WITHOUT MAKING A SOUND
det er nu mere ment som ham stemmen der altid er i trailors :) - en alt for grineren stemme..
men hvis i skal høre den ultimative så skal i gå ind og se denne trailor for at gigantisk dance/trance fest Sensation white eller Sensation Black - super for grineren stemme :)
Ye den sker tit :O Dog mener orga et El brix kan hoppe lydløst et enkelt sted, som er på høstakken @ inferno!!!1 Total h4x of d00m hvis han da ikke bare blærer sig :D
Mig > Dig (Even DMT, selvom han er meget klog)
<3 reffe
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!