Han havde allerede udtalt han ville stoppe inden/ved årsskiftet, så det kommer ikke som et chok. Enten er det at han stopper, eller også at mTw lukker dem ud.
Det kan jeg garantere dig for at han ikke gør. Jeg ved 100% at han ikke vil gå over til source. Grunden er jo selvfølgelig han tjener MANGE penge på at spille cs for mTw så hvorfor gå til source scenen når ingen dansker tjener penge på det?
imo. har de seneste patches ikke gjordt andet end at forbedre CS:S hen mod en mere konkurrencevenlig plan. Efter min mening rammer jeg det samme som jeg gjorde, selv før orange box update, bedre endda, da det efterhånden er lidt længe siden. Og hvis man har styr på sine commands, så der intet der er umuligt med hensyn til at få det tilbage til de gamle settings (crosshair, spread whatever).
Siger heller ikke, at det ikke burde forbedre spillet. Men det er utroligt så mange småfejl de nye patches har ført med sig i løbet af de år CS:S har været ude. ved godt spil skal updateres og at de små fejl rettes til løbende, men efter min mening har HL2 enginen ALT for mange commands som er enten useless eller helt burde afskaffes.
Spillet har slet ikke taget højde for at "nybegyndere", har en ærlig chance for at hitte rundt i alle de kommands og dermed forbedre sig en smule måske hvis ikke de bruger timer efter timer på og sætte sig bare lidt ind i de 500-600 commands der er. :)
Og syntes da det er træls, at hver gang de opdaterer så skal man ind og revurdere hele sin config. Rette fejl og nye tiltag, og at det har så stor betydning for "lag" "aim" og andre ting. ( her mener jeg alt i alt gennem tiden)
Men håber da på at det nye CS bliver meget mere brugervenligt og "lige til" for alle, og at det bliver værd og spille på et konkurrenceplan. :)
men nok bare mig der er blevet for gammel og magelig... XD
Try not to be a man of Succes, but a man of Value!
Altså den mand har spillet for mtw i mange mange år, han er blevet en legende og kan med god samvittighed trække sig tilbage, også fordi tror også på hans terori omkring at 1.lortegrafik dør snart :)
Ved jeg da godt?, nu var det mest en joke, men nu du siger det, så synes jeg 1.6 er lort pga grafikken, derfor spiller jeg source.. men det gør det ikke til et lorte spil for jer andre vel, hver sin smag :)