f.eks. jeg har Copperhead med Mantis control måtte som er til low sens, hvor man også kan købe en Mantis speed måtte til high sens. samme kan 100% også køre for G5.
så imo. er det din hånds størrelse. dvs. copperhead for lille og G5 for stor..
Kan kun sige at jeg har fået det fortalt og har lige kigget på deres homepage og der står
"High speed motion detection, up to 45ips and 20g / Over 7080 frames per second"
så den er MEST beregnet til high sens.
du behøver ikke svine folk til bare fordi det ikke lige passe dig ?-,-
den er ikke til high sens... der står jo bare at den kan tage imod hurtige bevægelser?
dvs. at den også kan tage imod langsomme bevægelser :p
tænk dig om knægt :D
1, har _IKKE_ sagt at G5'eren _IKKE_ er større,,,
2, måske har jeg en stor hånd,? so WTF?! har bare sagt at "JEG SYS" G5'eren ligger nice i hånden..
3, at jeg _SYS_ den ligger godt i hånden og at jeg _SYS_ at copperhead er grim, er meninger.. det er _MIN_ mening
Nu når du siger du skal have Copperheaden, har razor lavet 2 nye måtter som begge køre formidabelt til Copperhead. har begge 2. den ene hedder Mantis control som de kalder low sens og Mantis speed som de kalder high sens.
fordi du siger du køre 13sens eller lign. så vælg da speed.
well personligt bryder jeg mig ikke om copperhead, har haft og skiftede den ud efter et par måneder. G5 har jeg aldrig prøvet, men har hørt den skulle faile ( der er sikkert kommet noget nyt firmware af en art). Jeg kører selv med en fatal1ty 1010 mouse, som jeg er rigtig glad for. så den kan klart anbefales.
p0rN min mate. Gør som Diz0h siger med Musen. Copperhead ftw! Den er behagelig lille og dejlig, du skal bare lige vænde dig til den.
Sidder selv med en 5L, das roxX! Og hvis du har lidt extra guld i posen. ca 28 kr, så bestil 1m Pure Ice teflon fra terashop.dk :D Der får du også en lille haribo pose med. mhm! :D
Hvis det er High du er ude efter, så er det Razer CH
Low så er det G5 :]