Valve udtalte i et interview at de stadig vil give support til cs:s, ang bugs hvis det er det du tænker på. Men tror hverken 1.6 eller source scenen samler sig i CS:GO
Gør jeg også derfor skrev jeg også "gør nok ikke /aka måske :D" med sad bare og så den der war mellem europa og usa, og synes virkelig spillet ligner cod alt alt for meget, men ja måske overrasker det mig, men tvivler stadig på jeg skifter over :)
Tror CS:GO ikke bliver nogen speciel succes. Grafikken og mapsne er meget det samme som cod (hvilket jeg ABSOLUT ikke er fan af da jeg har 4 CoD spil..), og den eneste store forskel er sku nok de nye nades, og ved ikke om der måske er nogen flere våben. Buy system vil også være helt nyt, som måske gør det lidt svære.
Det der jo gjorde CS serien så stor, er jo at alle og enhver kan hygge sig med det. Det sku derfor der så mange der har spillet, fordi det aldrig bliver et spil man helt stopper med at spille. Tror det bliver en fail igen ligesom Zero, men vil få mange salg, pga folk skal jo prøve det, også finde ud af at det nok et bedre end zero, men ikke en 1.6 eller source. Der bliver megen forvirring omkring det når det kommer ud tror jeg.
Rent faktisk tror jeg ikke at GO kommer til at tiltrække særlig mange spillere.. For noget tid siden prøvede Valve jo at lave et fps spil der inkluderede 1.6 og css. Af hvad jeg ved, blev det ikke den største succes. Selvom det var et beta test, tror jeg at det kommer til at gå samme vej for GO, nu hvor det er css og cod der bliver blandet sammen.
Ved ikke rigtig om dette er rigtigt eller forkert, da GO ikke er ude endnu...
CS:GO kommer ikke til at erstatte CSS, ved ikke hvorfor folk ikke læser lidt på tingene og ser nogle interviews med developersne..
For det første har valve allerede gang i udvikling af CS2 med målet om at forene 1.6 og CSS scenen. CS:GO er blot en version af CS som inkluderer platformsspillerne for at tjene flere penge.
At de promoverer CS:GO på den her måde blandt 1.6 og CSS scenen er nok for at prøve at teste samarbejdsvilligheden fra de forskellige vinkler så de ved hvordan de kan approache for at få det bedste resultat med CS2.
CS:GO bliver ikke med fokus på kompetitiv gaming i så høj grad som CS2 har de jo også været ude og sige.