Hej, mit navn er Dennis Holst( ProMC )
- Jeg mangler fra dags dato en "stilling" som Team-Manager både for organisationer/claner for at holde mig beskæftiget i dagligdagen.
Da jeg tager mig en god slat tid til at skrive denne post, forventer jeg seriøse svar, fra hold med en form for resultater, og hovederne skruet rigtigt på, da alle ved at det på papiret er røv undskyld sproget, svært at skaffe store ting til nogen som intet har vist. Eller opfører sig som Justin Beiber på stoffer.
- Så som sagt, er der ikke de største krav til jer udover ovenstående, da jeg elsker udfordringer.
Men vil da begynde med at fortælle lidt om mig:
Navn: Dennis Holst.
Alder: 18.
Geografi: Odense.
- Er en 16 årig gut der går og nyder livet som arbejdsløs lige pt, sådan jeg har mere ting til teamet eller organisationen, jeg har været i branchen som manager i en del år nu, jeg startede tilbage i 14 års alderen hvor jeg selvfølgelig løj om min alder, men alligevel præsterede en del.
Erfaringer og Tilbyd:
- Mod-esport for en tid.
- Eneye som var til Hklan #5 og kommet på 4 plasen i B.
- Har mange muligheder til helt nye hold så jeg har nogen kontakter både for holdet og organisationen.
Jeg har selvfølgelig ingen referencer fra de ovenstående "gigs", da det er flere år siden jeg har været hos de fleste. Så det er vel lidt en tillidssags.
Det har selvfølgelig ikke noget med CS at gøre, men bare for at smide en reference på at jeg havde diverse brugbare kontakter / evner til at skaffe sponsorater på udelukkende reklame.
Hvad jeg skal arbejde på:
- at skrive og læse
- eng
ved godt det er lidt stor krav men håber i vil tag chancen med mig.
Håber du/i tager den her post seriøst, og svare glædeligt på spørgsmål.
Dennis Holst - ProMC. |