Gui; Ej, du har fandme spillet bedre end jeg havde troet du ville mand.
Tox: Du har fandme spillet godt mon0 for helvede..
3k2: Du gav også bare GAS jo...
Kul: Ja, jeg må nok trække det i mig igen, og så bare sige at de film af dig var random...
Haahr: Måske jeg skulle skrive et sted hvor nice du var lan?
JAJA, jeg snyder..
Luv på kevin, nico, OXYDE:D, puRoFBRÆK, tox, gui, make, haahr, hen rik, vng, jerm, kul, steFn, johs, maDz, BNJIMIHN, palle, dah9, galolbacher, joker, mef, SIRO!!!!!!!!!!!!!! (HAM MED PENGENE OG ØLLEN :D!!) OG ALLE I ANDRE DRUNK HEADS :D Jeg har helt sikkert glemt nogle, men så må i lige skrive, WTF monz?
Kanon fedt event. Vil dog lige tilføje; Mindre vild med dans, melodi grand prix (eller hvad end det nu var) på storskærmen når folk spiller turnering! Det er da for nedern ikke at kunne hører sine m8s pga. en tyk mand som spiller elvis.
Jeg var ikke selv til det, men det virker som et super fedt event :) Og synes også det er nice at gaming dækker det så godt som de gør, det har hvertfald gjort sådan at jeg vil overveje at komme næste gang, for det lyder fandme fedt (:
Tak til de berømte n2 drenge
Tak til mon0 for cultshakerne
Tak til cultpigerne for underholdning og ikke mindst massere af savlende, rigtig liderlige gamere
Tak til ALLE de bedste :D I ER FANDME TOPPENAFPOPPEN, i ved hvem i er .
Tak til modellerne .. Kev1n, var du virkelig stiv? xDDDDDDD ..
(Endnu engang tak til n2 :D)
Tak for et fedt LAN, credit til MoD for at have spillet et rigtig flot LAN. GG for den gode kamp på train. Tak til alle m8's der var med til at give den gas lørdag- også krogh og jerm selvom de skulle være seriøse!!!:)
Det er SLAP.dk "LAN" de snakker om! Er så skuffet over jeg ikk nåede med ;D Fnatic vandt 35.000 (+ Sponsor penge sikkert)
Anyway det ser ud til at have været nogle gode kampe! ;D Håber jeg når det næste!
Så synes jeg lige i to skal slappe lidt af ;D man har jo lov at spørge uden at blive gjordt til grin, og når han nu spørger kan man vel godt være lidt åbne og give ham et ordentligt svar i stedet for bare at grine :)
Jeg er selv ny og for 3 dage siden kunne det lige så godt være mig der havde spurgt!
Tænk før i skriver noget og hvis i bare vil grine af ham så lad vær med at skriv og hold det for jer selv ;)
Håber ikke jeg er for negativ eller noget ;)
Haha ah ok godt nok var lige bange for at der var nogle der havde lyst til at gøre grin med en der ikke vidste noget om det ;) Så ville lige holde den rigtig gode opførsel der er på gaming.dk ;)
God stemning til SLAP #13 trods fail på flere ting, så det var jo et ganske godt event.
Næste gang må gaming.dk lige få lavet et rigtige source-area, som selvfølgelig kommer til at eje de andre spil. (selvfølgelig kun hvis Starcraft 2 ikke er udkommet inden SLAP #14 :-D)
Og i sutter alle til Aim:map! At jeg så ikke kan finde ud af andet skyder jeg skylden på min com! den fik kevin lov til og prøve og han grinte af den ;(